To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-17
Zielona Góra: przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 247740 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184634 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów komputerowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kod CPV 30.12.51.10-5 oraz akcesoriów komputerowych kod CPV 30.23.72.00-1. Szczegółowe parametry oraz wielkość zamówienia podane są w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie dotyczy dostawy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nie używanych, nie uszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tonerów i tuszy do drukarek, części eksploatacyjnych do drukarek oraz akcesoriów komputerowych transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku tonerów i tuszy, przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu oznaczenie firmy producenta, wskazanie nazwy i symbolu drukarki z którą jest kompatybilny, słowne oznaczenie koloru tonera czy tuszu i datę ważności. Zaoferowane materiały muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia, oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności (licząc od daty dostawy do Zamawiającego). Zamawiający wymaga, aby wydajność oferowanych tonerów i tuszy była nie niższa niż oryginalnych tonerów i tuszy wytwarzanych przez producentów sprzętów. Wydajność jest rozumiana jako ilość stron wydrukowanych przy stopniu zaczernienia określonym normami: a) ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), b)ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych), c) ISO/IEC 24711 (dla tuszy czarnych), d) ISO/IEC 24712 (dla tuszy kolorowych). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, które spełniają co najmniej poniższe wymagania:- są przystosowane do poszczególnych drukarek wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i po ich montażu na panelach kontrolnych drukarek lub ekranach monitorów nie będzie komunikatów o braku lub niekompatybilności tonera lub tuszu, -są oryginalnie zapakowane,- posiadają wymaganą min. wydajność badaną według w.w. norm, a ich jakość będzie odpowiadała oryginalnym materiałom eksploatacyjnym producenta sprzętu. Poprzez odpowiednią jakość Zamawiający rozumie brak śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywanie proszku tonera podczas montażu i eksploatacji, -nie były poddawane procesowi ponownego napełniania. Wykonawca oferujący materiały równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zaświadczenie niezależnej instytucji zajmującej się badaniem wydajności tonerów i tuszy, potwierdzające, że tonery i tusze będące przedmiotem dostawy były badane według norm: ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych) ISO/IEC 24711 (dla tuszy czarnych), ISO/IEC 24712 (dla tuszy kolorowych). Jako niezależną instytucję należy rozumieć taki podmiot, który nie jest producentem produktów równoważnych oferowanych Zamawiającemu, ani nie jest Wykonawcą składającym ofertę. Niezależny podmiot nie może być kapitałowo ani personalnie powiązany z Wykonawcą oraz producentem czy dystrybutorem materiałów równoważnych oferowanych Zamawiającemu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- Praxis Łódź, Pilecka i Petlak sp.j., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51558,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54417,66
Oferta z najniższą ceną: 31912,35 / Oferta z najwyższą ceną: 63149,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa sprzętu komputerowego finansowanego w ramach projektu FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 pt. "Akcja - Migracja. Lubuskie Centrum Integracji Cudzoziemców"
- Szkolenie zawodowe pn."Operator wózków jezdniowych" dla 8 osób w miejscowości Zielona Góra
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Komputery 2025
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.