Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Solec Kujawski: bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych i wzmocnionych na terenie miasta i Gminy Solec Kujawski
Numer ogłoszenia: 24778 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3871325, faks 052 3871253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych i wzmocnionych na terenie miasta i Gminy Solec Kujawski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: równanie nawierzchni gruntowych-profilowanie, utwardzenie pobocza tłuczniem budowlanym, machaniczne zagęszczanie nawierzchni drogi,uzupełnianie uszkodzonych miejsc gruzem rodzimym, żwirem i piaskiem,żuzlem,tłuczniem budowlanym,tłuczniem wapiennym wraz z transportem materiału uzupełniającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.55.32.27 - 45.55.32.27 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawozamówień publicznych dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadaja wiedzę i doświadczenie, dysponuja odpowiednim potencjałemtechnicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz wykonacy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonali minimum dwa zadania o charakterze poównywalnym z przedmiotem zamówienia, Wykonawcy winni wykazać, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne uprawnienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenie, że Wykonawc nie podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 1 i2 ustawy Prawo zamówień publicznych.,aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ,oświdczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń,iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokum,enty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadaja wymagane uprawnienia w tym Uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami drogowymi, wykaz minimum dwóch wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski
pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.