Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Gliwice: Na: Druk ulotek i zaproszeń w ciągu całego roku 2009 do wszystkich projektów w Muzeum
Numer ogłoszenia: 24779 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Gliwicach , ul. Dolnych Wałów 8a, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310854, faks 032 2307366.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na: Druk ulotek i zaproszeń w ciągu całego roku 2009 do wszystkich projektów w Muzeum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Druk ulotek i zaproszeń w ciągu całego roku 2009 do wszystkich projektów w Muzeum L Opis przedmiotu zamówienia Jednorazowy nakład Ilość edycji w ciągu roku 1. Ulotka składana papier (IGEPA OptiGloss): błyszczący, bezchlorowy, wysokiej jakości dwustronnie, wielokrotnie powlekany, bezdrzewny, 135 g/m2 format: 210×400 mm Kolor: 4+4 bigowanie+falcowanie: 1-3 500 szt. 1000 szt. 3000 szt. 6000 szt. 10 10 5 5 2. Ulotka składana papier (IGEPA OptiGloss): błyszczący, bezchlorowy, wysokiej jakości dwustronnie, wielokrotnie powlekany, bezdrzewny, 135 g/m2 format: 210×500 mm Kolor: 4+4 bigowanie+falcowanie: 1-4 500 szt. 1000 szt. 3000 szt. 6000 szt. 5 10 5 12 3. Ulotka składana papier (IGEPA MaestroPrint): offsetowy, gładki, bezchlorowy, niepowlekany, bezdrzewny, 135 g/m2 format: 210×400 mm Kolor: 4+4 bigowanie+falcowanie: 1-3 2000 szt. 4000 szt. 6 6 4. Ulotka składana papier (IGEPA OptiGloss): błyszczący, bezchlorowy, wysokiej jakości dwustronnie, wielokrotnie powlekany, bezdrzewny, 300 g/m2 format: 200×400 mm Kolor: 4+4, lakier UV 1+1 bigowanie+falcowanie: 1-3 1000 szt. 2000 szt. 3 3 5. Ulotka papier (IGEPA OptiGloss): błyszczący, bezchlorowy, wysokiej jakości dwustronnie, wielokrotnie powlekany, bezdrzewny, 200 g/m2 format: 100×210 mm Kolor: 4+4 300 szt. 1000 szt. 10 5 6. Ulotka papier (IGEPA OptiGloss): błyszczący, bezchlorowy, wysokiej jakości dwustronnie, wielokrotnie powlekany, bezdrzewny, 200 g/m2 format: 150×210 mm Kolor: 4+4 500 szt. 1000 szt. 3000 szt. 6000 szt. 3 3 3 3 7. Zakładka papier (IGEPA OptiGloss): błyszczący, bezchlorowy, wysokiej jakości dwustronnie, wielokrotnie powlekany, bezdrzewny, 300 g/m2 format: 60×280 mm Kolor: 4+4, lakier UV 1+1 2000 szt. (do 4 wzorów) 3 8. Zaproszenie papier (IGEPA OptiGloss): błyszczący, bezchlorowy, wysokiej jakości dwustronnie, wielokrotnie powlekany, bezdrzewny, 250 g/m2 format: 210×200 mm Kolor: 4+4, lakier UV 1+1 (opcja) bigowanie+falcowanie: 1-2 300 szt. 10 9. Bilet wstępu papier (IGEPA OptiGloss): błyszczący, bezchlorowy, wysokiej jakości dwustronnie, wielokrotnie powlekany, bezdrzewny, 150 g/m2 format: 60×120 mm Kolor: 4+4 lakier UV 1+0 (opcja) 3000 szt. (do 6 wzorów) 5 10. Wizytówka papier ozdobny, 250-300 g/m2 format: 50×90 mm Kolor: 4+0 100 szt. 40 11. Papier firmowy papier offsetowy, gładki, niepowlekany, bezdrzewny, 100 g/m2 format: 210×297 mm Kolor (PANTONE): 1+0 5000 szt. 1 12. Pocztówka Karton biały, jednostronnie powlekany 275 g/m2 format: 98×150 mm Kolor: 4+4 Laminat błyszczący 1+0 2000 szt. 2 13. Nadruk na płycie CD 50 szt. 4 14. Nadruk na torbach papierowych ( nadruk z dwóch stron) 200 szt. 2 Jednorazowe nakłady i ilość edycji w ciągu roku, zgodnie z załącznikiem 1a - formularz cenowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości wskazanych w załączniku 1a, w zależności od swoich rzeczywistych potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wydruku próbnego (Proof A4) w terminie jednego dnia od przekazania materiałów do druku Zakres usługi: - projekty dostarczone przez Zamawiającego w wersji elektronicznej Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy na zasadach orkeślonych w SIWZ i projekcie umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców i dokumenty uwiarygodniające wykonawców uczestniczących w postępowaniu. 6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z §1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( Dz.U. Nr 87 poz.605 z późn. zm.) określonych w pkt 6 SIWZ i posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia którego dotyczy niniejsze postępowanie należy przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 3. wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 3 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. Nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( maksymalnie 5 zleceń wraz z potwierdzeniami ). 5. zaparafowany projekt umowy - zał. nr 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Gliwicach ul.Dolnych Wałów 8a 44-100 Gliwice (Dział Administracji pok nr 39).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Muzeum w Gliwicach ul.Dolnych Wałów 8a 44-100 Gliwice (Dział Administracji pok. nr 39).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Modernizacja placu zabaw i siłowni na wolnym powietrzu oraz modernizacja muru oporowego z ogrodzeniem i budowa chodnika przy Szkole Podstawowej nr 9(2).
- Dostawy odzieży żaroodpornej
- Wymiana bramy wjazdowej wraz z furtką na terenie OW Czechowice oraz dostosowanie dojścia do biura dla osób z niepełnosprawnościami.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek w miękkiej oprawie, cz. 1.
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- Usługa przygotowania i drukowania broszur oraz ulotek w ramach operacji pn.: "Kompendium wiedzy dla rolnika"
- "Usługa druku książek - 4 części"
- Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach operacji pn. ,,Upowszechnianie informacji o PS WPR 2023-2027 w województwie łódzkim'', wpisanej do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.