Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-22
Domaradz: Remont drogi gminnej nr 6087 wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej na parkingu obok drogi Golcowa Różanka oraz remont cząstkowy drogi gminnej Golcowa Nowiny
Numer ogłoszenia: 247834 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Domaradz , Domaradz 345, 36-230 Domaradz, woj. podkarpackie, tel. 013 4347041, 4347051, faks 013 4347041.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaradz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 6087 wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej na parkingu obok drogi Golcowa Różanka oraz remont cząstkowy drogi gminnej Golcowa Nowiny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu drogi gminnej nr 6087 wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej na parkingu obok drogi Golcowa Różanka oraz remont cząstkowy drogi gminnej Golcowa Nowiny, a w szczególności: 1. Droga Golcowa k. parkingu długości 130 mb, szer. 2,7 mb poprzez profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża, wykonanie warstwy podbudowy grubości 10 cm po zagęszczeniu, z tłucznia kamiennego zaklinowanego klińcem kamiennym, wykonanie sączków z kruszywa głębokości 0,4 m i długości 6 mb, regulacja pionowa istniejących studzienek ściekowych do wysokości wykonywanej nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4+3 cm. 2. Parking Golcowa Różanka - wykonanie krawężników betonowych 15x30 długości 105 mb, wykonanie warstwy podbudowy grubości 10 cm po zagęszczeniu, z tłucznia kamiennego zaklinowanego klińcem kamiennym, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4+3 cm. 3. Droga Golcowa Nowiny - podwójne powierzchniowe utrwalenie istniejącej nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 i 5-8 o łącznej powierzchni 792,85 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - przedłożą stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków wymagane w rozdz. VI specyfikacji, - potwierdzą wykonanie co najmniej 2 zamówień o podobnym zakresie rzeczowym i wartości - przedkładając referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - posiadają niezbędną kadrę techniczną do realizacji zamówienia, a w szczególności kierownika robót posiadającego odpowiednie uprawnienia w branży drogowej bez ograniczeń, z co najmniej 10-letnim stażem pracy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów dokonana zostanie komisyjnie, na posiedzeniu niejawnym, poprzez: sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności, odpowiadania wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, czytelności oraz złożenia stosownych podpisów przez upoważnione do tego osoby, sprawdzenia wyceny pod względem kompletności zakresu rzeczowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, biorąc udział w niniejszym postępowaniu złoży ofertę według formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji oraz w formie załączników do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 2 do specyfikacji. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: a). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c). Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: a). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca z podaniem sposobu władania (własny, wynajęty itp.) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu. b). Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c). Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że wykonawca będzie realizował zamówienie samodzielnie. d). Uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w branży drogowej bez ograniczeń wraz z dokumentami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa e). Kopię polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, f). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy i adresu zamawiającego, nazwy i adresu budowy, podstawowe dane charakteryzujące obiekt, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Ponadto wykonawca w składanej ofercie załączy następujące dokumenty: . Kosztorys ofertowy, . Zaparafowany na każdej stronie projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaradz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Domaradz
36-230 Domaradz 345
pok. nr 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Domaradz 36-230 Domaradz 345 pok. nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie.
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025.
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Grębocice
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.