Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Pyrzyce: Dostawa samochodu specjalnego osobowego straży pożarnej na bazie samochodu dostawczego - szt.1
Numer ogłoszenia: 247844 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Stargardzka 29, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5700555, faks 091 5700486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazpyrzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalnego osobowego straży pożarnej na bazie samochodu dostawczego - szt.1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu napędzanego silnikiem czterocylindrowym, chłodzonym cieczą, wysokoprężnym turbodoładowanym z bezpośrednim wtryskiem paliwa sterowanym elektronicznie, o mocy nie mniejszej niż 100 kW, o pojemności min. 2100 cm3. Przeniesienie napędu na koła przednie za pośrednictwem manualnej w pełni synchronizowanej 6 biegowej skrzyni biegów. Układ hamulcowy hydrauliczny ze wspomaganiem, dwuobwodowy. Nadwozie umożliwiające przewóz 9 osób w 3 rzędach siedzeń, w tym w 2 rzędach w przestrzeni pasażerskiej z systemem szybkiego demontażu, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3000 kg. Nadwozie kombi z pełnym przeszkleniem szybami przyciemnianymi. Kolor nadwozia czerwień sygnalizacyjna (zbliżony do RAL 3000), zderzaki w kolorze białym. Długość całkowita pojazdu min.5500 mm. Rozstaw osi min. 3700 mm. Przestrzeń pasażerska pojazdu z drzwiami bocznymi przesuwanymi (z prawej strony pojazdu) oraz drzwiami tylnymi otwieranymi na boki. Dostawca ma obowiązek dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia wymagane prawem dokumenty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00 - 34.11.60.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. 0/Stargard Szcz. 95102048670000190200079186 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pyrzycach ul. Stargardzka 29. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 28listopada 2008 r., do godz. 12.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Dostawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Dostawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 11. Dostawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Dostawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta musi zawierać: Wypełniony formularz ofertowy [wg załącznika nr 1 ] oraz pozostałe załączniki, 1.1 Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Dostawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione SIWZ), 1.2 Dokument stwierdzający ustanowienie przez Dostawców ubiegających się o zamówienie wspólnie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie np. spółki cywilnej, konsorcjum), 1.3 Specyfikację techniczną oferowanego przez Dostawcę przedmiotu zamówienia zawierającą w szczególności: a) opis techniczny wyrobu, b) opis szczegółowy, c) warunki gwarancji i serwisu, d) instrukcję obsługi, 2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Dostawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. Dostawcy, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określona w SIWZ zostaną, stosowanie do zaistniałej sytuacji, wykluczeni z ubiegania się o niniejsze zamówienie lub też ich oferty zostaną odrzucone. 3. Dokumenty w języku obcym muszą być składane przez Dostawców wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 5. Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane należycie przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Dostawcy. 6.1 W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Dostawcy lub osoby wymienione w pkt 7.3. 6.2 Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), 6.3 W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Dostawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Dostawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Uwaga: Zamawiający przypomina, iż dokument pełnomocnictwa, jak również jego odpis zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U z 2004r., Nr 253, poz. 2532 z późniejszymi zmianami) podlegają opłacie skarbowej. Opłata skarbowa powinna być odprowadzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie sposobu pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty (Dz. U. Nr 110, poz. 1176 z późniejszymi zmianami). 6.4 Brak jakiegokolwiek z oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym rozdziale SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Dostawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. 6.5 Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. 6.6 Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami i podpisana. 6.7 Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację (bez udziału osób trzecich) oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów naruszenia. 6.8 Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osob(ę)y podpisując(ą)e ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę). 7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Dostawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 7.1 Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153. poz.1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 7.2 Zamawiający zaleca, aby stosowne zastrzeżenie Dostawca złożył na formularzu ofertowym. 7.3 Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Dostawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. 7.4 Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 pzp. 7.5 Dostawca nie może zastrzec, jako tajemnicy przedsiębiorstwa, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 96 ust. 4 pzp). 7.6 Udostępnieniu podlega protokół wraz z załącznikami. Załączniki do protokołu mogą być udostępniane po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia. 7.7 Udostępnianie protokołu oraz załączników do protokołu odbywać się będzie według poniższych zasad: a) osoba zainteresowana zobowiązana jest złożyć w siedzibie Zamawiającego pisemny wniosek o udostępnienie treści protokołu lub (i) załączników do protokołu, b) Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia o tajemnicy przedsiębiorstwa, zakres informacji, które mogą być Dostawcy udostępnione, c) po przeprowadzeniu powyższych czynności Zamawiający ustali miejsce, termin i sposób udostępnienia protokołu lub(i) załączników do protokołu, o czym poinformuje zainteresowanego w pisemnym zawiadomieniu. 8. Dostawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 8.1 W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Dostawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 pzp (musi złożyć dokumenty wzmiankowane w rozdz. IV ust.2 SIWZ). 8.2 Dostawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 8.3 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 8.4 Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na (Wykonawcę); w miejscu np. nazwa i adres Dostawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, (a nie pełnomocnika). 8.5 Dostawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 pzp. VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Cena oferty ma zostać podana według wzoru: Cena netto + podatek VAT(określony procentowo i kwotowo) = cena całkowita (brutto) Cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie dla 1 kpl. pojazdu. Cena za realizację przedmiotu zamówienia zawiera wszelkie oferowane upusty. Określone w ten sposób wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty składające się na realizację dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ i we wzorze umowy. Cena obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego, ubezpieczenia i wszystkie wydatki niezbędne do realizacji zamówienia. 2. W przypadku, gdy: a) ofertę składa Dostawca zagraniczny (mający swoją siedzibę poza terytorium Polski) oraz b) Dostawca nie jest zobowiązany do odprowadzenia podatku VAT (gdyż VAT od ceny ofertowej odprowadza zamawiający - dostawa wewnątrzwspólnotowa), Dostawca taki ma obowiązek - wyłącznie dla celów porównania ofert - doliczyć do ceny również kwotę podatku od towarów i usług, jaki obowiązany będzie zamawiający zapłacić organom podatkowym bez pośrednictwa Dostawcy (tj. 7%).Cena ta będzie uwzględniana do oceny ofert. Uwaga: dla podmiotów krajowych przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku VAT w wysokości 7% na podstawie art.41 ust. 2 i ust. 10, pkt 134-2 załącznika nr 3 do Ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54 poz. 535). 3. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a Dostawca. Rozliczenia mogą być prowadzone tylko w walucie złoty polski (PLN). VIII. OPIS KRYTERIÓW PRZY WYBORZE OFERTY Jako kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu przyjmuje się: kryterium oceny Waga procentowa 1 Cena oferty 90,00% 2 Koszty eksploatacji i warunki gwarancji 10,00% Maksymalna liczba punktów do uzyskania - 100 pkt (100%). 1. Oceniając oferty wg kryterium (cena oferty)Zamawiający przyzna maksymalną ilość punków ofercie, która zaoferuje najniższą cenę, a punkty we wszystkich pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru: C = (cena najniższa : cena oferty badanej) x 90 pkt. 2. Oceniając oferty według kryterium (koszty eksploatacji i warunki gwarancji) zamawiający będzie brał pod uwagę następujące parametry: - średnie zużycie paliwa - łączne koszty przeglądów gwarancyjnych - okres gwarancji na pojazd E= (najniższe średnie zużycie paliwa spośród złożonych ofert : zużycie średnie paliwa dla samochodu z badanej oferty)*3 pkt + (najniższe łączne koszty przeglądów gwarancyjnych spośród złożonych ofert : łączne koszty przeglądów gwarancyjnych dla badanej oferty)*3 pkt + (okres gwarancji badanej oferty : okres gwarancji najdłuższy spośród złożonych ofert) *4 pkt 3. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta uzyska największą ilość punktów w bilansie kryteriów oceny ofert określonych dla niniejszego przetargu, zgodnie z poniższym wzorem: X = C+E.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagania dotyczące oferentów 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki zawarte niniejszej SIWZ oraz spełniający warunki określone w oświadczeniu oferenta [załącznik nr 3 do SIWZ]: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp). 2. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. 3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 2. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Dostawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (pod rygorem wykluczenia oferty): 1.1) oświadczenie, że Dostawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [załączniku nr 3 do SIWZ]; 1. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych]; 1.5) aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1 Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 1.4, 1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Wymagania zamawiającego wobec Dostawców. Niespełnienie poniższych wymagań spowoduje odrzucenie oferty Dokumenty wymienione w rozdziale IV.2 muszą zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Dostawcy za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Koszty eksloatacji i warunki gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazpyrzyce.pl ;.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Stargardzka 29
74-200 Pyrzyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Stargardzka 29 74-200 Pyrzyce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę głównego wejścia do budynku szkoły "
- Częściowa modernizacja ogrodzenia na cmentarzu komunalnym w Pyrzycach dz. nr 33 obręb 7 m. Pyrzyce wraz z usunięciem drzew i wyrównaniem terenu.
- Zakup energii elektrycznej na okres 3 lat
więcej: przetargi w Pyrzycach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.