Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Białystok: Dostawy środków czystościowo - higienicznych, pieluszek jednorazowych oraz pieluchomajtek PN-28/13/17
Numer ogłoszenia: 247858 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystościowo - higienicznych, pieluszek jednorazowych oraz pieluchomajtek PN-28/13/17.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków czystościowo - higienicznych, pieluszek jednorazowych oraz pieluchomajtek.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.70.00.00-7, 31.41.10.00-0, 33.77.00.00-8, 24.00.00.00-4, 39.22.43.00-1, 39.22.21.20-1, 18.14.20.00-6, 39.22.51.00-6, 19.51.00.00-4, 19.52.00.00-7, 33.68.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz Oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) - odnośnik 2, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt III.4.2) - odnośnik 2 oraz jej podpisem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ceny jednostkowe ustalone w ofercie nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy, z tym że dopuszcza się: a) zmiany cen wynikające ze zmian stawek podatkowych - w stopniu wynikającym z tych zmian - obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego; b) jednokrotną zmianę cen o wielkość opublikowanego przez GUS wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni rok kalendarzowy, po upływie pełnego 12-miesięcznego okresu obowiązywania umowy 2. Zmiana cen może nastąpić wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://udsk.umb.edu.pl/zam_index.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych, pok. 60007.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria, pok. 6124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn do mycia naczyń poj. 1l - 200 szt. 2. Proszek do szorowania poj. 0,5 kg- 0,6 kg - 100 szt. 3. Płyn do WC poj. 0,7 l - 100 szt. 4. Płyn do szyb poj. 0,5 l - 20 szt. 5. Oliwka dla dzieci poj. 200 ml - 350 szt. 6. Szampon dla dzieci poj. 150 - 200 ml - 750 szt. 7. Mydło hypoalergiczne - 10 szt. 8. Mydło w płynie z dozownikiem poj. 275 ml - 850 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środki czystościowo - higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleczko do czyszczenia 0,5 l - 100 szt. 2. Proszek do prania opakowanie 0,6 kg uniwersalny - 350 szt. 3. Pasta BHP opakowanie 0,5 kg - 150 szt. 4. Płyn do mycia podłóg, op. 1 l - 120 szt. 5. Golarki jednorazowe - 2 500 szt. 6. Denaturat 0,5 l - 240 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: baterie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bateria 3R12 - 30 szt. 2. Bateria LR 03 1,5V - 1 700 szt. 3. Bateria LR 06 1,5 V - 3 000 szt. 4. Bateria CR2EP - 3 szt. 5. Bateria SR 44 - 3 szt. 6. Bateria LR 20 - 4 szt. 7. Bateria LR 9V - 50 szt. 8. Bateria LR 14 - 40 szt. 9. Bateria CR2032 - 50 szt. 10. Bateria CR-2016 - 5 szt. 11. Bateria LR 41 - 18 szt. 12. Bateria SR 41 - 8 szt. 13. Bateria alkaliczna LR44 - 5 szt. 14. Bateria GPA 76 - 12 szt. 15. Akumulator R6- 35 szt. 16. Akumulator R3 - 46 szt. 17. Akumulator R14 - 12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pieluszki jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluszki jednorazowe rozmiar 0 (do 2 kg), opakowanie po 46 szt. - 30 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pieluszki jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluszki jednorazowe rozmiar 1 (od 2,5 do 5 kg) - 15 op. 2 Pieluszki jednorazowe rozmiar 2 (od 3 do 6 kg) - 90 op. 3 Pieluszki jednorazowe rozmiar 3 (od 4-5 do 9 kg) - 60 op. 4 Pieluszki jednorazowe rozmiar 4 (od 8 do 14-18 kg) - 45 op. 5 Pieluszki jednorazowe rozmiar 5 (od 11-12 do 18-25 kg) - 25 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar S, opakowanie po 30 szt. - 54 op. 2. Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar M, opakowanie po 30 szt. - 52 op. 3. Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar L, opakowanie po 30 szt. - 45 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sól pastylkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sól pastylkowa (a 25 kg) - 85 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zmywaki, ściereczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zmywak (gąbka) - 500 szt. 2. Ściereczki kolorowe do wycierania - 260 szt. 3. Szczotka do rąk - 50 szt. 4. Szczotki do butelek - 35 szt. 5. Folia aluminiowa 20 mb, szer. 28 cm, gruba i wytrzymała - 25 szt. 6. Folia aluminiowa 20 mb - 10 szt. 7. Rękawice gumowe robocze - 65 par 8. Mop pokrycie-baweł - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: podchloryn sodu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podchloryn sodu 5l - 5 szt. 2. Podchloryn sodu 30l (35 kg) - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: kubki plastikowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kubek plastikowy 200 ml - 17 500 szt. 2. Pojemnik sałatkowy 500 ml z pokrywką - 900 szt. 3. Kubek styropianowy 500 ml - 100 szt. 4. Kubek plastikowy 500 ml - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: okulary ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary ochronne zamknięte - gogle, przeznaczone do ochrony oczu podczas przygotowywania roztworów preparatów dezynfekcyjnych, kolor szkieł przezroczysty, niezaparowujące szybki - 35 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zapalniczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapalniczka - 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.51.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zmywacz do paznokci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywacz do paznokci 50 ml - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: gumki recepturowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gumki recepturowe - 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: torebki strunowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki strunowe jedn. pomarańczowe 16 x 17 cm, opak. 100 szt. - 10 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: torebki strunowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Torebka strunowa fol. 20 x 30 cm, opak. 100 szt.- 11 op. 2. Torebka strunowa fol. 15 x 20 cm, opak. 100 szt. - 10 op. 3. Torebka strunowa fol. 10 x 15 cm ,opak. 100 szt. - 7 op. 4. Torebka strunowa foliowa 7 x 10 cm, opak. 100 szt. - 2 op. 5. Torebka strunowa foliowa 5 x 7 cm, opak. 100 szt. - 2 op. 6. Torebka strunowa foliowa 35 cm x 48 cm, opak. 100 szt. - 7 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: wkłady żelowe, pudełka styropianowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkład żelowy chłodzący do przesyłek wym. 105*90*16mm, waga 86g, op. 120 szt. - 5 op. 2. Wkład żelowy chłodzący do przesyłek wym. 165*89*19mm waga 230g, op. 60 szt. - 17 op. 3. Pudełka styropianowe wym. 214 x 214 x 145mm grubość ścianki 25mm - 600 szt. 4. Pudełka styropianowe wym. 320 x 215 x 170mm grubość ścianki 20 mm - 200 szt. 5. Pudełka styropianowe wym. 215 x 150 x 140mm grubość ścianki 25mm - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: smoczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 1 - do mleka (modyfikowanego)-średni otwór przepływowy dla wcześniaków od 1500g i dzieci donoszonych do 6 m-ca - 3 700 szt. 2. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 2 - do papek - duży otwór przepływowy 6-18 m-ca - 3 700 szt. 3. Jednorazowy, lateksowy smoczek z odpowietrzaczem do butelki standardowej, rozmiar 2 - do papek - otwór przepływowy w kształcie krzyżyka 6-18 m-ca - 1 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: nocnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nocnik dziecięcy z tworzywa sztucznego, podlegający dezynfekcji termicznej i chemicznej - 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu systemowego podejścia do zarządzania bezpieczeństwem oraz z cyberbezpieczeństwa
- Dostawa materiałów do operacji naczyniowych na okres 3 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa Psiego Parku na osiedlu Leśna Dolina w Białymstoku.
- Zad 1 Sukcesywne wykon. remontów inst. elektrycznych w gminnych lok. mieszkalnych. Zad 2 Sukcesywne wykonanie remontów inst. elektrycznych w gminnych lok. użytk., w tym zabytkowych, siedzibie ZMK.
- Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych, dojazdów, chodników, schodów terenowych, placów i parkingów na terenie zarządzanym przez ZMK w Białymstoku.
- Wykonanie remontu elewacji wraz z remontem płyt balkonowych i balustrad budynku przy ulicy Pułaskiego 85 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (Elewacja Południowa).
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa drobnych art. gospodarstwa domowego, cateringowych, ręczników, ścierek, rękawiczek, środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek org. Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa materiałów gospodarczych z przeznaczeniem do internatów i kwater internatowych znajdujących się w rejonie działania OR AMW Bydgoszcz
- zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych - powtórzenie oraz artykułów gospodarczych
- "Sukcesywna dostawa chemii i środków czystości do kuchni do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach"
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w 2025 roku
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.