eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław1.ZP.PN.POKL.WB.2011 Przeprowadzenie kampanii reklamowej w radio dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach projektu p.t.Uatrakcyjnienie i wzbogacenie kształcenia oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunku Biotechnologia I stopnia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Wrocław: 1.ZP.PN.POKL.WB.2011 Przeprowadzenie kampanii reklamowej w radio dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach projektu p.t.: Uatrakcyjnienie i wzbogacenie kształcenia oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunku Biotechnologia I stopnia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 247862 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii , ul. Kuźnicza 35, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3752966, faks 0-71 3752995.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bzp.uni.wroc.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.ZP.PN.POKL.WB.2011 Przeprowadzenie kampanii reklamowej w radio dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach projektu p.t.: Uatrakcyjnienie i wzbogacenie kształcenia oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunku Biotechnologia I stopnia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa - Przeprowadzenie kampanii reklamowej w radio dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach projektu p.t.: Uatrakcyjnienie i wzbogacenie kształcenia oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunku Biotechnologia I stopnia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki A. Opracowanie reklamy B. Emisja reklamy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - B.Reklama emitowana w miastach o dużym zasięgu pasm radiowych w województwach: lubuskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie, z których w znakomitej większości rekrutują się nasi studenci. Nasze zainteresowanie koncentruje się głównie na miastach : Gorzów, Zielona Góra, Wrocław, Legnica, Opole, Kraków, Katowice, Częstochowa, Kielce, Bielsko Biała wraz z ich okolicami. Emisja spotu 30 sek. od 5 do 7 razy w ciągu dnia. Spoty 30 sekundowe emitowane w godz. od 11.00 do 22.00

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • B. Reklama emitowana w miastach o dużym zasięgu pasm radiowych w województwach: lubuskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie, z których w znakomitej większości rekrutują się nasi studenci. Nasze zainteresowanie koncentruje się głównie na miastach : Gorzów, Zielona Góra, Wrocław, Legnica, Opole, Kraków, Katowice, Częstochowa, Kielce, Bielsko Biała wraz z ich okolicami. Emisja spotu 30 sek. od 5 do 7 razy w ciągu dnia. Spoty 30 sekundowe emitowane w godz. od 11.00 do 22.00 Spot reklamowy o długości 30 sekund powinien zawierać informacje dotyczące wyżej wymienionego projektu, zachęcać do studiowania biotechnologii i informować o wyborze przedmiotów maturalnych niezbędnych do studiowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami : a)oferowana cena: A, która w ocenie końcowej będzie stanowić 30% wartości punktowej. b)B - zasięg; Reklama emitowana w miastach o dużym zasięgu pasm radiowych w województwach: lubuskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie. Nasze zainteresowanie koncentruje się głównie na miastach : Gorzów, Zielona Góra, Wrocław, Legnica, Opole, Kraków, Katowice, Częstochowa, Kielce, Bielsko Biała wraz z ich okolicami, które w ocenie końcowej będą stanowić 30% wartości punktowej c)C - ilość spotów reklamowych i pora emisji reklamy, które w ocenie końcowej będą stanowić 20% wartości punktowej. d)D - czas trwania kampanii reklamowej, które w ocenie końcowej będą stanowić 20% wartości punktowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. ocena na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski Wydział Biotechnologii Ul. Kuźnicza 35, 50-137 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Dziekanat Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 35, 50-137 Wrocław, parter, pokój 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uatrakcyjnienie i wzbogacenie kształcenia oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunku Biotechnologia I stopnia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 4.1.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.