Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-17
Wrocław: 1.ZP.PN.POKL.WB.2011
Przeprowadzenie kampanii reklamowej w radio dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach projektu p.t.: Uatrakcyjnienie i wzbogacenie kształcenia oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunku Biotechnologia I stopnia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 247862 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii , ul. Kuźnicza 35, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3752966, faks 0-71 3752995.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bzp.uni.wroc.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.ZP.PN.POKL.WB.2011 Przeprowadzenie kampanii reklamowej w radio dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach projektu p.t.: Uatrakcyjnienie i wzbogacenie kształcenia oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunku Biotechnologia I stopnia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa - Przeprowadzenie kampanii reklamowej w radio dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach projektu p.t.: Uatrakcyjnienie i wzbogacenie kształcenia oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunku Biotechnologia I stopnia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki A. Opracowanie reklamy B. Emisja reklamy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - B.Reklama emitowana w miastach o dużym zasięgu pasm radiowych w województwach: lubuskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie, z których w znakomitej większości rekrutują się nasi studenci. Nasze zainteresowanie koncentruje się głównie na miastach : Gorzów, Zielona Góra, Wrocław, Legnica, Opole, Kraków, Katowice, Częstochowa, Kielce, Bielsko Biała wraz z ich okolicami. Emisja spotu 30 sek. od 5 do 7 razy w ciągu dnia. Spoty 30 sekundowe emitowane w godz. od 11.00 do 22.00
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
B. Reklama emitowana w miastach o dużym zasięgu pasm radiowych w województwach: lubuskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie, z których w znakomitej większości rekrutują się nasi studenci. Nasze zainteresowanie koncentruje się głównie na miastach : Gorzów, Zielona Góra, Wrocław, Legnica, Opole, Kraków, Katowice, Częstochowa, Kielce, Bielsko Biała wraz z ich okolicami. Emisja spotu 30 sek. od 5 do 7 razy w ciągu dnia. Spoty 30 sekundowe emitowane w godz. od 11.00 do 22.00 Spot reklamowy o długości 30 sekund powinien zawierać informacje dotyczące wyżej wymienionego projektu, zachęcać do studiowania biotechnologii i informować o wyborze przedmiotów maturalnych niezbędnych do studiowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami : a)oferowana cena: A, która w ocenie końcowej będzie stanowić 30% wartości punktowej. b)B - zasięg; Reklama emitowana w miastach o dużym zasięgu pasm radiowych w województwach: lubuskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie. Nasze zainteresowanie koncentruje się głównie na miastach : Gorzów, Zielona Góra, Wrocław, Legnica, Opole, Kraków, Katowice, Częstochowa, Kielce, Bielsko Biała wraz z ich okolicami, które w ocenie końcowej będą stanowić 30% wartości punktowej c)C - ilość spotów reklamowych i pora emisji reklamy, które w ocenie końcowej będą stanowić 20% wartości punktowej. d)D - czas trwania kampanii reklamowej, które w ocenie końcowej będą stanowić 20% wartości punktowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. ocena na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski
Wydział Biotechnologii
Ul. Kuźnicza 35, 50-137 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Dziekanat Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 35, 50-137 Wrocław, parter, pokój 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uatrakcyjnienie i wzbogacenie kształcenia oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunku Biotechnologia I stopnia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 4.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
- Dostawa filmu o tematyce przyrodniczej, atlasu przyrodniczego o bioróżnorodności oraz przeprowadzanie kampanii edukacyjno-przyrodniczej
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: Rozbudowa DW 768 Kazimierza Wielka - gr. Województwa etap I na odc. od km 54+900 do km 61+341
- Kampania informacyjno-edukacyjna "Gmina Kęty dba o klimat"
- Społeczna kampania reklamowa na temat uczenia się przez całe życie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.