Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Chełm: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
Numer ogłoszenia: 247905 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm , ul. Lubelska 63 i 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652223, 5652073, faks 082 5652254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322) oraz posiadanym certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie, w ilości nie przekraczającej 12 000 sztuk tablic rejestracyjnych odblaskowych o określonych wyróżnikach literowych i cyfrowych w zamówieniach okresowych wg n/w rodzajów: samochodowe (w tym tablice do przyczep): jednorzędowe i dwurzędowe -11 400 szt. motocyklowe ( w tym tablice do ciągników)-320 szt. motorowerowe-280 szt. 2) dostarczanie gotowych tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego - Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Chełm ul. Lubelska 63 22-100 Chełm, pok. 6a, na koszt Wykonawcy. 3) odbiór i złomowanie wycofanych z obiegu w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Chełm tablic rejestracyjnych samochodowych, do przyczep, motocyklowych,ciągnikowych i motorowerowych w ilości około 12000 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia każde polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych każde o wartości co najmniej 100 000,00 zł. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 po uzyskaniu zezwolenia Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych, spełniają warunki określone w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), tj.: 1) mają siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, 2) mają możliwości techniczne gwarantujące wykonywanie tablic rejestracyjnych zgodnie z warunkami technicznymi; warunek ten nie dotyczy przedsiębiorców sprowadzających z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych, 3) posiadają certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi, 4) nie są podmiotem, w stosunku do którego wszczęto postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne, 5) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, 6) nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub przestępstwo przeciwko dokumentom - dotyczy osoby fizycznej lub członków organów osoby prawnej 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólni ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Ocena spełnienia przez Wykonawcę ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n/w oświadczenie i dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca : a.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwa zamówienia każde polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych każde o wartości co najmniej 100 000,00 zł; c.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie winno być złożone na druku zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.2002r. Nr 197 poz. 1661 z późn. zm.)/. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). e) Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez Wojewodę właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej dwa zamówienia każde polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych każde o wartości co najmniej 100 000,00 zł. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 63, 22-100 Chełm, Wydział Komunikacji pok. nr 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm (parter), ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- część nr 8
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap II - część nr 2
- Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rejowcu Fabrycznym
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- Zakup paliw płynnych i gazowych
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.