To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Zawiercie: Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 6 pakietów).
Numer ogłoszenia: 247909 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252566 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 6 pakietów)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy. Łącznie 12 pozycji zgrupowanych w 6 pakietach: Pakiet nr 1 - 2 pozycje Pakiet nr 2 - 1 pozycja Pakiet nr 3 - 5 pozycji Pakiet nr 4 - 3 pozycje Pakiet nr 5 - 1 pozycja Pakiet nr 6 - 1 pozycja Oferent powinien zapewnić pełny asortyment określony dla danego pakietu, płynną realizację zamówień oraz transport do magazynu Zamawiającego na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1-soczewki wewnątrzgałkowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Carl Zeiss sp. z o.o., ul. Naramowicka76, 61-622 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43200,00
Oferta z najniższą ceną: 43200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - materiały wieskoelastyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Carl Zeiss Sp. z.o.o., ul. Naramowicka 76, 61-622 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7020,00
Oferta z najniższą ceną: 7020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7020,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - materiał wiskoelastyzcny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polymed Polska Sp. z o.o., ul. Pomorska 31a, 03-101 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135259,20
Oferta z najniższą ceną: 135259,20 / Oferta z najwyższą ceną: 135259,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - Soczewki asferyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polymed Polska Sp. z o.o., ul. Pomorska 31a, 03-101 Warszawa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132354,00
Oferta z najniższą ceną: 132354,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132354,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5 - Pierścień wewnątrzgałkowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polymed Polska Sp. z o.o, ul. Pomorska 31a, 03-101 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 270,00
Oferta z najniższą ceną: 270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 270,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6 - Płyn śródgałkowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Inov 8 Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Koński Jar 2/29, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3185,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2946,24
Oferta z najniższą ceną: 2946,24 / Oferta z najwyższą ceną: 3580,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Kompleksowy remont szatni wraz z odwodnieniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego jako nośnika do remontera drogowego (powtórzone postępowanie).
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Przebudowa dachu szkolnej hali sportowej przy ZSO im. Stefana Żeromskiego przy ul. Wojska Polskiego 55 w Zawierciu
- Przebudowa kanalizacji sanitarnej poprzez zabudowę przepompowni ścieków w Zespole Szkół im. S. Staszica w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.