Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Dąbrowa Górnicza: Zakup i dostawa wózka widłowego do MZPOK Lipówka II do transportu wewnątrzzakładowego na terenie otwartym
Numer ogłoszenia: 247932 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II , ul. Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2644623, 2649871, faks 032 2647199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowka2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wózka widłowego do MZPOK Lipówka II do transportu wewnątrzzakładowego na terenie otwartym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Głównej 144a, fabrycznie nowego(rok produkcji 2007/2008) wózka widłowego z kabiną operatora o udźwigu minimum 2300kg i dopuszczeniem do eksploatacji przez UDT. Wózek przeznaczony będzie do prowadzenia transportu wewnętrznego na terenie otwartym. Szczegółowy opis parametrów technicznych i pełen zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. Wymagana gwarancja 24 miesiące liczone od daty dostawy lub 3000 mth w zależności od tego co nastąpi najpierw.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10 - Wózki widłowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.800,00 PLN zł. (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) na warunkach określonych w pkt 11 SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2Pzp, - wniosą wadium w wysokości 2.800, 00 zł. (słownie dwa tysiące osiemset złotych). - przedstawią wykaz wykonania dwóch dostaw podobnych co do charakteru i wielkości porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem minimum dwóch dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały zrealizowane w sposób należyty. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu według złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły; (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 9.1 DOKUMENTY: a) druk oferty wzór - załącznik nr 5 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców odrębnie). c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g) wykaz wykonania dwóch podobnych zleceń co do charakteru i wielkości porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem minimum dwóch dokumentów potwierdzających, że zlecenia te zostały wykonane należycie. h) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.2 OŚWIADCZENIA : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i 2 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 PZP wg załączonego do SIWZ wzoru - załącznik nr 2, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) b) oświadczenie dotyczące gwarancji- załącznik nr 3. Dokument - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej winien być potwierdzony przez wydający je urząd z pieczątką lub opisem (aktualne na dzień wydania)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipowka2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II
ul. Główna 144a
42-530 Dąbrowa Górnicza
tel. (032)264-46-23
fax (032)264-71-99.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych LIPÓWKA II, ul Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza - sekretariat - II piętro - holl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.12.2008.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
- Usługa Pogotowia Technicznego dla budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- Wykonanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadań inwestycyjnych w Zagłębiowskim Centrum Onkologii
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.