eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuzinoKONSERWACJĘ, BIEŻĄCE NAPRAWY ORAZ USUWANIE AWARII SIECI WODNO - KANALIZACYJNEJ WRAZ Z WYMIANĄ WODOMIERZY I ODBIORAMI PRZYŁĄCZY NA TERENIE GMINY LUZINO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Luzino: KONSERWACJĘ, BIEŻĄCE NAPRAWY ORAZ USUWANIE AWARII SIECI WODNO - KANALIZACYJNEJ WRAZ Z WYMIANĄ WODOMIERZY I ODBIORAMI PRZYŁĄCZY NA TERENIE GMINY LUZINO
Numer ogłoszenia: 247947 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino , ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJĘ, BIEŻĄCE NAPRAWY ORAZ USUWANIE AWARII SIECI WODNO - KANALIZACYJNEJ WRAZ Z WYMIANĄ WODOMIERZY I ODBIORAMI PRZYŁĄCZY NA TERENIE GMINY LUZINO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, bieżących napraw oraz usuwanie awarii sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą wodomierzy i odbiorami przyłączy na terenie gminy Luzino. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na dwa niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 - Konserwacja, bieżące naprawy oraz usuwanie awarii sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą wodomierzy i odbiorami przyłączy na terenie sołectwa Luzino. Najczęściej wykonywane prace wchodzące w zakres konserwacji oraz napraw/awarii (odpowiednio do Zadania nr 1): 1)Wymiana uszkodzonych odcinków wodociągu i kanału ściekowego oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej. 2)Wymiana uszkodzonej armatury (np. zasuwy, hydranty, zawory) oraz ich elementów składowych. 3)Modernizacje i remonty na sieci wodociągowej i przyłączach oraz na sieci kanalizacyjnej i przykanalikach. 4)Współdziałanie w zakresie obsługi urządzeń i sieci wodno-kanalizacyjnej z innymi służbami ratowniczymi w przypadku wystąpienia zagrożeń. 5)Odbieranie wykonanych przyłączy wodno-kanalizacyjnej wraz z montażem i plombowaniem wodomierza. 6)Wymiana wodomierzy wraz z plombowaniem oraz wymiana zaworów przy wodomierzu. Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -długość sieci kanalizacyjnej ok. 26,6 km; -ilość przyłączy kanalizacyjnych - ok. 1132 szt; -długość sieci wodociągowej ok.57,3 km; -ilość przyłączy wodociągowych ok. 1489 szt; -odbiory przyłączy wodociągowych - ok. 30 szt /na rok; -wymiana wodomierzy, zaworów przed wodomierzem itp. - ok. 40szt/ na rok Zadanie nr 2 - Konserwacja, bieżące naprawy oraz usuwanie awarii sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą wodomierzy i odbiorami przyłączy na terenie gminy Luzino, z wyłączeniem sołectwa Luzino. Najczęściej wykonywane prace wchodzące w zakres konserwacji oraz napraw/awarii (odpowiednio do Zadania nr 2): 1)Wymiana uszkodzonych odcinków wodociągu oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej. 2)Wymiana uszkodzonej armatury (np. zasuwy, hydranty, zawory) oraz ich elementów składowych. 3)Modernizacje i remonty na sieci wodociągowej i przyłączach. 4)Współdziałanie w zakresie obsługi urządzeń i sieci wodno-kanalizacyjnej z innymi służbami ratowniczymi w przypadku wystąpienia zagrożeń. 5)Odbieranie wykonanych przyłączy wodociągowych wraz z montażem i plombowaniem wodomierza. 6)Wymiana wodomierzy wraz z plombowaniem oraz wymiana zaworów przy wodomierzu. Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -długość sieci wodociągowej ok. 102,5 km; -ilość przyłączy wodociągowych ok. 1466 szt; -odbiory przyłączy wodociągowych - ok. 70 szt /na rok; -wymiana wodomierzy, zaworów przed wodomierzem itp. - ok. 40 szt/ na rok..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6) Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.41.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy 71.31.50.00 - Usługi budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00 zł. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy; Pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniona notarialnie kopia) osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Narzut kosztów zakupu - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: zmiany osoby uprawnionej do kontaktów, zmiany podwykonawcy, w przypadku kiedy Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, zmiany danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Luzino, ul. 10 Marca 11, 84-242 Luzino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Luzino, Kancelaria, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.