eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDOSTAWA PRZENOŚNEGO ANALIZATORA GAZÓW/SPALIN WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ROZBUDOWY ISTNIEJĄCEJ APARATURY DO POMIARU EMISJI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Rzeszów: DOSTAWA PRZENOŚNEGO ANALIZATORA GAZÓW/SPALIN WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ROZBUDOWY ISTNIEJĄCEJ APARATURY DO POMIARU EMISJI
Numer ogłoszenia: 247949 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419350 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8505814, faks 017 8505377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRZENOŚNEGO ANALIZATORA GAZÓW/SPALIN WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ROZBUDOWY ISTNIEJĄCEJ APARATURY DO POMIARU EMISJI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie przenośnego analizatora gazów/spalin wraz z wyposażeniem ramach rozbudowy istniejącej aparatury do pomiaru emisji. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklaracje zgodności i być oznakowane CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia do Zamawiającego na własny koszt i jego wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych panujących na terenie Inspektoratu. 2) przeprowadzenia szkolenia, dla co najmniej 7 osób, zakresu obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu, w wymiarze co najmniej 8 godzin, 3) zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu. 4) Dostarczenia wraz z urządzeniem, karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim, świadectwo wzorcowania respektowane przez PCA. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia, na następujących warunkach: 1) Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw, wymiany części lub innych czynności koniecznych do utrzymania prawidłowej pracy i sprawności przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi; 2) w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancji, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3) przywrócenie zdolności pomiarowej urządzenia nastąpi w ciągu 30 dni od momentu zgłoszenia awarii; 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji pełną obsługę serwisową, zgodnie z zaleceniami producenta z wykorzystaniem przewidzianych przez niego oraz dostarczonych przez dostawcę materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych; 5) W przypadku wystąpienia napraw gwarancyjnych, okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużenia o czas trwania naprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres niezbędnych do wykonania prac zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 38.43.45.60 - Analizatory chemiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MRU sp. z o.o., ul. Zielona 11, 62-040 Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93408,66

  • Oferta z najniższą ceną: 93408,66 / Oferta z najwyższą ceną: 93408,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.