Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-22
Mrocza: Remont - ulepszenie drogi gminnej w Samsieczynku gm. Mrocza.
Numer ogłoszenia: 247990 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza-zrp.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - ulepszenie drogi gminnej w Samsieczynku gm. Mrocza..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - CPV 14212200-2 Dostawa ( łącznie z transportem ) kamienia wapiennego 0/16 - 300 ton - zał. nr 2 do SIWZ. Część II - CPV 60100000-9 Usługa transportowa samochodem samowyładowczym - zał. nr 3 do SIWZ Część III - CPV 45111220-6 Usługa ładowarką (podnoszenie do wysokości 4 m) o pojemności łyżki min. 3m3- zał. nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wymagane wadium 610,00 PLN, w tym: część 1 - 450,00 PLN część 2 - 80,00 PLN część 3 - 80,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Łobżenicka 11A, Mrocza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Łobżenicka 11A, Mrocza, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ( łącznie z transportem ) kamienia wapiennego 0/16 - 300 ton.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa transportowa samochodem samowyładowczym - zał. nr 3 do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa ładowarką (podnoszenie do wysokości 4 m) o pojemności łyżki min. 3m3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg załącznika nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI MROCZA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Mrocza
- Zakup i dostawa używanej równiarki drogowej na potrzeby ZGK w Mroczy Sp. z o.o.
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- Remont przebudowa i termomodernizacja wraz z przebudową infrastruktury przy ul. Przybrzeżnej 24 w Gdańsku "STOP SMOG "
- Budowa i modernizacja placu postojowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przy ul. Daszyńskiego 6
- REALIZACJA ZADANIA: "REMONT I CZĘŚCIOWA ODBUDOWA MURU CMENTARZA PARAFIALNEGO ZAŁOŻONEGO W LATACH 1793 -1794 W GORLICACH" - ODNOWA ZABYTKÓW MIASTA GORLICE
- Dostawa kruszywa drogowego i destruktu asfaltowego w ramach bieżącego utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie sołectw w gminie Myślenice
- Wykonanie rozbiórki budynku w ramach zadania pn. Rozbiórka budynku kotłowni zlokalizowanej na działce 719/13
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.