Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Warszawa: Dostawa warzyw przetworzonych oraz ryb
dla Jednostki Wojskowej 2414
Sprawa nr 52/09/Żywn.
Numer ogłoszenia: 248011 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw przetworzonych oraz ryb dla Jednostki Wojskowej 2414 Sprawa nr 52/09/Żywn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw przetworzonych oraz ryb dla Jednostki Wojskowej 2414 - szczegółowo określonych w siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.23.40.00 - Ryby wędzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. [Warunki udziału w postępowaniu] O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: a) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym, b) posiadają uprawnienia i zezwolenia do wykonywania określonej działalności, c) posiadają doświadczenie tj.: zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum 1 umowę odpowiadającą zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia d) dysponują potencjałem technicznym tj.; dysponują minimum 1 środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. 2. [Sposób oceny spełniania warunków] Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do siwz. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) obowiązującą decyzję, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2006 Nr 17, poz. 127 późn. zm.) wystawioną przez powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność w zakresie części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia lub obowiązująca decyzję, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) wystawioną przez państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia; Decyzje wydane na podstawie ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) zachowują swoją aktualność na mocy art. 122 ust. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). Zakłady produkujące lub wprowadzające żywność do obrotu objęte rejestrami prowadzonymi na podstawie art. 27 a ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia i spełniają wymagania określone w pkt. 1 pkt. 3) siwz. 4) Wykonawcy, o których mowa w art. 63 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r. Nr 171, poz. 1225 późn. zm.) składają zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 3 zaświadczenie państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów w zakresie części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 5) potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej artykułów rolno - spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005r. Nr.187 poz.1577 z późn. zm.) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 6) protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z dnia 27 września 2006r. Nr 171, poz.1225 z późn. zm./ - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ urzędowej kontroli o prawidłowości stosowania systemu HACCP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Wykonawcy, o których mowa w art. 63 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 r. Nr 171, poz. 1225 późn. zm.) składają zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 6 składają aktualne zaświadczenie wystawione przez państwowy powiatowy inspektorat sanitarny o spełnianiu wymagań sanitarnych dotyczące przewozu żywności na środek transportu - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. 3. Dokumenty wskazane powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, zostaną przez zamawiającego wezwani do ich złożenia w określonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie), spowoduje wykluczenie wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt.3) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4). 6. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania (art.24 ust. 2, pkt. 2) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4). 7. Celem umożliwienia oceny, oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy wypełniony, co do treści według dołączonego wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli podmioty występują wspólnie - przed podpisaniem umowy wymagana jest umowa regulująca ich współpracę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2414
00-909 WARSZAWA
ul. Żwirki i Wigury 9/13, bud. 21, pokój 117.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2414 00-909 WARSZAWA ul. Żwirki i Wigury 9/13, bud. 2, kancelaria (czynna w dni robocze, w godz.7.30- 9.00 ;12.00-15.00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przetworów warzywnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przetworów warzywnych - szczegółowo określonych w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mrożonek warzywnych i owocowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek warzywnych i owocowych - szczegółowo określonych w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa warzyw konserwowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw konserwowych - szczegółowo okreslonych w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb - szczegółowo określonych w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.21.11.00-1, 15.22.00.00-6, 15.23.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
- Mrożonki
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego we Wrzącej
więcej: Ryby mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.