Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Otwock: Rozbiórka budynku usytuowanego na działce nr ew.74/8 z obr.8 przy ul. Wąskiej 11 w Otwocku
Numer ogłoszenia: 248012 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Otwocki , ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 347, faks 022 7793295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku usytuowanego na działce nr ew.74/8 z obr.8 przy ul. Wąskiej 11 w Otwocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka budynku usytuowanego na działce nr ew.74/8 z obr.8 przy ul. Wąskiej 11 w Otwocku w zakresie: Całkowitej rozbiórki budynku Rozbiórki instalacji kanalizacyjnej Zasypanie wykopów po rozbiórce,piwnic, fundamentów I instalacji kanalizacyjnej Uporządkowanie terenu Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania I Odbioru Robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.29 - 45.11.12.29 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.2.1 Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont w zakresie rozbiórki budynku na sumę nie mniejszą niż 250.000,00 PLN 1.2.2. Dysponują osobami , które będą pełniły funkcję kierownika budowy w zakresie: konstrukcyjno-budowlanej Każda z osób pełniących funkcje kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.3.1.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie prowadzenia prac rozbiórkowych u Zamawiającego na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz prac zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia tj. odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym tj. rozbiórce budynku o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1 praca (o wartości nie mniejszej niż 250.000,00PLN 1.4 Wykaz osób(y) pełniących funkcje kierownika budowy w zakresie : 1.4 Wykaz osób(y) pełniących funkcje kierownika budowy w zakresie : - konstrukcyjno-budowlanym wraz z uprawnieniami ksero w wymienionych zakresach. Dla kierowników budowy musi być załączone aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.5 Oryginału lub poświadczonej kopii polisy ubezpieczeniowej ( gwarancja bezwarunkowa lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułu prowadzenia działalności Polisa ubezpieczeniowa musi wynosić co najmniej 300.000PLN. Polisa musi obejmować okres rozbiórki budynku w Powiecie Otwockim, jeżeli w okresie rozbiórki umowa ubezpieczeniowa wygasa , Wykonawca musi przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedstawić oświadczenie, że przedłuży umowę na okres do odbioru prac. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie C) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub pełnomocnictw, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, zgodnie z art. 26 ust 3 Pzp w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające zakres Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 pok. 303 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Otwocku ul. Górna 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. "Budowa zajezdni autobusowej(...)
- Organizacja kompleksowej obsługi hotelarsko - gastronomiczno - konferencyjnej konferencji FISA EURADWASTE 2025.
- Modernizacja posadzki z płyt granitowych hali fizycznej w budynku R2B reaktora Maria zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.
- Chromatograf Cieczowy HPLC z detektorem UV/VIS i refraktometrycznym
- Zakup dwóch samochodów do transportu odpadów promieniotwórczych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi - ulicy Tłustomostkiej w Pietrowicach Wielkich
- Przebudowa drogi gminnej nr 118788 D w Opolnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. "Budowa zajezdni autobusowej(...)
- Wykonanie Pracowni Rezonansu Magnetycznego na terenie SP ZOZ w Łapach przy ul. J. Korczaka 23 w Łapach
- Remont kaplicy p.w. Wniebowzięcia NMP i św. Andrzeja Boboli w Sopocie wraz z instalacjami.
- Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 380011P Jastrzębniki - Łęczyce w miejscowości Łęczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.