To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1 - art. biurowych, Zadanie 2 - papier kserograficzny i do drukowania, Zadanie 3 - kalendarze, Zadanie 4 - druki akcydensowe) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzą-cych w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 248030 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235380 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, faks 071 3769951.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1 - art. biurowych, Zadanie 2 - papier kserograficzny i do drukowania, Zadanie 3 - kalendarze, Zadanie 4 - druki akcydensowe) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzą-cych w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie 1 sukcesywna dostawa artykułów biurowych. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1) - do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dzien-nych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV:21120000-0 papier i tektura; 21125300-8 papier do pisania; 21200000-5 wyroby z papieru lub tektury; 21211120-2 segrega-tory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby; 21221400-2 serwetki pa-pierowe; 2123300-1 koperty; 22815000-6 zeszyty; 22832000-1 bloki brudnopisowe; 22851000 -0 skoroszyty; 22868000-2 bibuły; 25247100-5 artykuły biurowe z tworzyw sztucznych; 25247110-8 skoroszyty kołowe; 25247120-1 spinacze do papieru; 25247220-2 przyrządy do pisania z tworzyw sztucznych; 25247230-5 linijki; 25241100-3 taśma samoprzylepna z tworzyw sztucznych; 30192000-1 wyroby biurowe; 30192100-2 gumki; 30192111-2 poduszki z tuszem; 30192120-8 długopisy; 30192121-5 długopisy kulkowe; 30192125-3 pisaki; 30192130-1 ołówki; 30217320-2 dyskietki; 30217340-8 CD- ROMY. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2a do SIWZ. 4) Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta dostarczanych artykułów. 2 Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie 2 sukcesywna dostawa papieru kserograficz nego i do drukowania 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego i do drukowania (Zadanie 2) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmioty zamówienia są oznaczone kodem CPV: 21125400-9 papier do drukowania; 21125692-2 papier kserograficzny. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2b do SIWZ. 4) Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta dostarczanych artykułów. 3 Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie 3 sukcesywna dostawa kalendarzy biurowych stojących, trójdzielnych oraz książkowych na rok 2009 r. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: kalendarzy (Zadanie 3) do Domów Pomocy Społecz-nej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Spo-łecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żerom-skiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wro-cławiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmiot zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: 22869000-9 terminarze; 22869100-0 terminarze ścienne; 22869200-1 kalendarze. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2c do SIWZ. 4) Przedmiot zamówienia musi być wykonany z należytą starannością - niedopuszczalne są nie-wyraźne oznaczenia liter, cyfr, rozmazanie farby drukarskiej itp. 4 Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie 4 sukcesywna dostawa druków akcydensowych 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: druków akcydensowych (Zadanie 4) do Domów Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocła-wiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: 22800000-8 rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury; 22864000-4 druki okazjonalne. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2d do SIWZ. 4) Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta dostarczanych artykułów. 5) Przedmiot zamówienia musi być wykonany z należytą starannością - niedopuszczalne są nie-wyraźne oznaczenia liter, cyfr, rozmazanie farby drukarskiej itp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 21.12.53.00-8, 21.20.00.00-5, 21.21.11.20-2, 21.22.14.00-2, 21.23.30.00-1, 22.81.50.00-6, 22.83.20.00-1, 22.85.10.00-0, 25.24.71.10-8, 25.24.72.30-5, 25.24.11.00-3, 30.19.20.00-1, 30.19.21.00-2, 30.19.21.11-2.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 47406.24 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1) - do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dzien-nych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Papes Edward Sierpowicz, Ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28623.30
- Oferta z najniższą ceną: 28623.30 oferta z najwyższą ceną: 35183.33
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego i do drukowania (Zadanie 2) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPACT Sebastian Zarzycki, Ul. Grota Roweckiego 164, 52-214 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11625.20
- Oferta z najniższą ceną: 11625.20 oferta z najwyższą ceną: 13370.84
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: kalendarzy (Zadanie 3) do Domów Pomocy Społecz-nej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Spo-łecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żerom-skiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wro-cławiu przy ul. Mącznej 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- CELTA Sp.j.Andrzej Migdał, Małgorzata Usiatycka, Ul. Krakowska 3D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1159.69
- Oferta z najniższą ceną: 1159.69 oferta z najwyższą ceną: 5122.46
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: druków akcydensowych (Zadanie 4) do Domów Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocła-wiu przy ul. Mącznej 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRAF- SYSTEM Sp.j.S. Dyttus, M. Jarnuszkiewicz, Ul. Ozorkowska 12, 93-285 Łódź, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5998.05
- Oferta z najniższą ceną: 5998.05 oferta z najwyższą ceną: 7862.17
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Wykonanie i dostarczenie dla Urzędu Statystycznego materiałów promocyjnych, na potrzeby promocji badań ankietowych
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.