Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Kraśnik: Produkcja i emisja telewizyjnych programów promocyjno-informacyjnych oraz plansz informacyjnych Urzędu Miasta Kraśnik.
Numer ogłoszenia: 248056 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja i emisja telewizyjnych programów promocyjno-informacyjnych oraz plansz informacyjnych Urzędu Miasta Kraśnik..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest: produkcja i emisja telewizyjnych programów promocyjno-informacyjnych oraz plansz informujących o działalności Urzędu Miasta i miejskich instytucji samorządowych oraz o okolicznościowych wydarzeniach lokalnych emitowanych przez stacje telewizyjne dostępne dla mieszkańców Kraśnika bez dodatkowych urządzeń dekodujących 2. Przewidywany zakres zamówienia programów telewizyjnych: -łączny czas emisji wszystkich programów - 200 minut, -średni orientacyjny czas trwania jednego programu - od 10 do 20 minut; -pora emisji programu - między godz. 16:00 a 20:00 (w terminie uzgodnionym między Zamawiającym a Wykonawcą) 3. Przewidywany zakres zamówienia planszy informacyjnych: -ilczba plansz - 120 szt. -emisja zamówionej planszy - 1 raz dziennie przez 7 kolejnych dni w godz. między 16:00 a 20:00, -termin pierwszej emisji - każdorazowo do uzgodnienia między Zamawiającym a Wykonawcą, -czas wyświetlania jednej planszy - min. 15 sek. 4. Tematyka programu i planszy, czas trwania oraz termin emisji każdorazowo będzie określana przez Zamawiającego. 5. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie związane z przedmiotem zamówienia. 6. Zamówione materiały będą każdorazowo archiwizowane przez Wykonawcę na nośnikach cyfrowych (płyty DVD) w celu ich późniejszego wykorzystania. 7. Jakość programu nie może odbiegać od standardów określonych dla tego typu programów. Zamawiający zainteresowany jest dotarciem do maksymalnej liczby odbiorców na terenie Miasta Kraśnika..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.00 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo 92.23.00.00 - Usługi kablowej sieci radiowej i telewizyjnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, oraz posiadają właściwą koncesję na rozpowszechnianie programów telewizyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2531, z późn. zm). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zapewnią emisję programów i planszy w stacji telewizyjnej dostępnej dla mieszkańców miasta Kraśnik bez dodatkowych urządzeń dekodujących. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia należy przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że posiadają właściwą koncesje na rozpowszechnianie programów telewizyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2531, z późn. zm) wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ad. 2,3 Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia (zał. nr 2). Ad. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 4 i 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załączonego wzoru) podpisany przez upoważnioną osobę. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ), podpisane przez upoważnione osoby. 3. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed terminem składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /na każdej zapisanej stronie/ Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/miastokrasnik.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
pok. 218.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkcja i emisja przez stacje telewizyjne dostępne dla mieszkańców Kraśnika bez dodatkowych urządzeń dekodujących programów promocyjno-informacyjnych Urzędu Miasta Kraśnik..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres zamówienia programów telewizyjnych: -łączny czas emisji wszystkich programów - 200 minut, -średni orientacyjny czas trwania jednego programu - od 10 do 20 minut; -pora emisji programu - między godz. 16:00 a 20:00 (w terminie uzgodnionym między Zamawiającym a Wykonawcą).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.00-4, 92.23.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkcja i emisja przez stacje telewizyjne dostępne dla mieszkańców Kraśnika bez dodatkowych urządzeń dekodujących planszy informacyjnych Urzędu Miasta Kraśnik..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres zamówienia planszy informacyjnych: -liczba plansz - 120 szt. -emisja zamówionej planszy - 1 raz dziennie przez 7 kolejnych dni w godz. między 16:00 a 20:00, -termin pierwszej emisji - każdorazowo do uzgodnienia między Zamawiającym a Wykonawcą, -czas wyświetlania jednej planszy - min. 15 sek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.00-4, 92.23.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zakup i dostawa oprzyrządowania, materiałów elektrycznych oraz sieciowych dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Wymiana instalacji hydrantowej, opraw awaryjnych i ewakuacyjnych oraz wykonanie zasilania zestawu pompowego w ramach zadania pn. "Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach"
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
- Budowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej w Kraśniku wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
więcej: przetargi w Kraśniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.