eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyrzyceBankowa obsługa budżetu Gminy Pyrzyce.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Pyrzyce: Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyrzyce.
Numer ogłoszenia: 248071 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 570 10 20, fax. (091) 570 01 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyrzyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyrzyce, w tym jednostek organizacyjnych Gminy Pyrzyce w latach 2009 - 2012. Zakres: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Pyrzyce oraz rachunków bieżących gminnych funduszy celowych, 2. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy Pyrzyce - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 3. Realizacja poleceń przelewów na rachunkach Zamawiającego w Banku obsługującym, 4. Realizacja poleceń przelewów na rachunki w innych bankach, 5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych, 6. Dokonywanie wypłat gotówkowych, 7. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych, 8. Lokowanie środków pieniężnych na lokaty overnight, 9. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 800.000 zł limitu ustalonego przez Radę Miejską Pyrzyce w uchwale budżetowej, na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego bez jakichkolwiek prowizji i opłat: a) okres spłaty kredytu - do końca każdego kalendarzowego roku w okresie trwania umowy, b) oprocentowanie wg stopy procentowej ustalonej na bazie WIBOR 1M skorygowanej o marżę banku. Marża banku przez cały okres umowy pozostaje niezmienna na poziomie zaoferowanym w złożonej ofercie, 10. Potwierdzanie stanu salda i dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy (wyciągi bankowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej wpłaty na rachunek bankowy), 11. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, 12. Wydawanie na życzenie Zamawiającego informacji skróconej tj. zaświadczenia o posiadanych rachunkach, informacji pełnej tj. szczegółowej opinii wraz ze wszystkimi dostępnymi bankowi danymi, 13. Elektroniczna obsługa rachunków wszystkich jednostek objętych postepowaniem za pomocą systemów informatycznych, umożliwiającej co najmniej: a) instalację usługi we wszystkich jednostkach objętych postępowaniem, b) przeszkolenia pracowników, c) dokonywanie przelewów z siedziby zamawiającego, d) uzyskanie informacji o stanie konta, Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, 14. Przeniesienie bazy danych - kontrahentów z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez Bank, 15. Możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych dla Gminy i podległych jednostek organizacyjnych w trakcie związania Zamówieniem na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 16. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 17. Inne czynności należące do obsługi bankowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy a) o udzielenie mogą obiegać się Wykonawcy, będący Bankami działającymi na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz.U. Z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późn.zm.). b) wykonawca musi posiadać oddział w Pyrzycach c) o udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej jedną usługą polegającą na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego d) o udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy, którzy posiadali na dzień 31.12.2007 r. kapitały własne nie mniejsze niż 5.000.000 zł. e) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadali współczynnik wypłacalności na dzień 31.12.2007 r. nie niższy niż 7 % obliczony zgodnie z metodologią NBP. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt.1-4 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden. Formularz ofertowy ściśle według wzoru zamawiającego - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kalkulację kosztów na obsługę bankową budżetu Gminy Pyrzyce w latach 2009 - 2012 ściśle według wzoru zamawiającego - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ, tj. - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyrzyce.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pyrzycach, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce. (pok.265, II piętro w godz. 7:00 do 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat pok. Nr 133.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.