Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Gliwice: Remont i konserwacja dachów budynków Gliwickiego Teatru Muzycznego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 248077 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Teatr Muzyczny , ul. Nowy Świat 55/57, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2306718, faks 32 3015193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i konserwacja dachów budynków Gliwickiego Teatru Muzycznego w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie: Zadanie nr 1 - wymianę pokrycia dachów (częściowe na Budynku Głównym , Zapleczu Technicznym i całkowite na budynku Pralni) w Gliwicach przy ul. Nowy Świat 55/57 Zadanie nr 2 - konserwację dachów (na części budynku Ruin Teatru Miejskiego) w Gliwicach przy ul. Przyjaźni 18, W ramach zadań zostanie wykonana: a) wymiana obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej : b) zerwanie (pasów) pokrycia z papy asfaltowej , termozgrzewalnej i obróbek blacharskich, c) zerwanie pokrycia z papy asfaltowej (budynek Pralni), d) oczyszczenie podłoża betonowego i zagruntowanie go środkiem gruntującym, e) zerwanie podłoża betonowego (budynek Pralni), f) wykonanie nowego podłoża betonowego pod ułożenie pokrycia (budynek Pralni), g) przemurowanie kominów ponad dachem (budynek Pralni), h) wymiana tynków na kominach (budynek Główny i budynek Zaplecza Technicznego), i) wykonanie napraw murarskich, j) wykonanie niezbędnych obróbek tynkarskich, k) wykonanie obróbek blacharskich pasa nadrynnowego i gzymsu, l) ułożenie papy termozgrzewalnej, m) wykonanie obróbek blacharskich, n) demontaż i montaż instalacji odgromowej, o) malowanie pomieszczeń, p) czyszczenie kanalizacji deszczowej (Budynek Główny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Wykonawca udzieli na cały przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi w okresie co najmniej 5 lat od odbioru końcowego robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.21-9, 45.26.12.20-3, 45.32.11.00-1, 45.44.21.00-8, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.23.24.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: Zadanie nr 1 - dwie roboty budowlane polegającą na remoncie dachu o wartości robót co najmniej 100 000 zł brutto każda, Zadanie nr 2 - dwie roboty budowlane polegającą na konserwacji lub remoncie dachu o wartości robót co najmniej 50 000 zł brutto każda. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy - dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 Prawa zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie terminu realizacji o czas trwania przeszkody w realizacji umowy w przypadku: - wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych, bądź atmosferycznych, działania siły wyższej, - zawieszenia przez zamawiającego wykonania robót, - braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. 3. Dodatkowo dopuszcza się następujące zmiany: - rezygnacji z wykonania części robót wraz z proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia, - zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, - zmiany zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, - zmiany podwykonawcy, - zmiany materiałów i urządzeń na inne o nie gorszych parametrach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Gliwickiego Teatru Muzycznego w Gliwicach, ul. Nowy Świat 55/57.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Gliwickiego Teatru Muzycznego w Gliwicach, ul. Nowy Świat 55/57.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana pokrycia dachów (częściowe na Budynku Głównym , Zapleczu Technicznym i całkowite na budynku Pralni) w Gliwicach przy ul. Nowy Świat 55/57.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadań zostanie wykonana: a) wymiana obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej : b) zerwanie (pasów) pokrycia z papy asfaltowej , termozgrzewalnej i obróbek blacharskich, c) zerwanie pokrycia z papy asfaltowej (budynek Pralni), d) oczyszczenie podłoża betonowego i zagruntowanie go środkiem gruntującym, e) zerwanie podłoża betonowego (budynek Pralni), f) wykonanie nowego podłoża betonowego pod ułożenie pokrycia (budynek Pralni), g) przemurowanie kominów ponad dachem (budynek Pralni), h) wymiana tynków na kominach (budynek Główny i budynek Zaplecza Technicznego), i) wykonanie napraw murarskich, j) wykonanie niezbędnych obróbek tynkarskich, k) wykonanie obróbek blacharskich pasa nadrynnowego i gzymsu, l) ułożenie papy termozgrzewalnej, m) wykonanie obróbek blacharskich, n) demontaż i montaż instalacji odgromowej, o) malowanie pomieszczeń, p) czyszczenie kanalizacji deszczowej (Budynek Główny)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.12.20-3, 45.31.11.00-1, 45.44.21.00-8, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja dachów (na części budynku Ruin Teatru Miejskiego) w Gliwicach przy ul. Przyjaźni 18,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania zostanie wykonana: a) konserwacja obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej, b) renowacja pokrycia z papy asfaltowej , termozgrzewalnej i obróbek blacharskich, c) oczyszczenie podłoża betonowego i zagruntowanie go środkiem gruntującym, d) wykonanie napraw murarskich, e) wykonanie niezbędnych obróbek tynkarskich, k) wykonanie obróbek blacharskich pasa nadrynnowego i gzymsu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.