eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomWykazy synchronizacyjne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Radom: Wykazy synchronizacyjne.
Numer ogłoszenia: 248078 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia , ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykazy synchronizacyjne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykazów synchronizacyjnych dla działek położonych w Radomiu przy ulicy Okulickiego i ul. Batorego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. Część I zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykazu synchronizacyjnego dla parceli hipotecznej o powierzchni 1661 m2, zapisanej w KW Hip. 154 w porównaniu z działkami oznaczonymi w ewidencji gruntów miasta Radomia nr 45 o powierzchni 640 m2, nr 46 o powierzchni 867 m2, położonej w Radomiu przy ul. Okulickiego 41 (obręb VI, arkusz mapy 58). Część II zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykazu synchronizacyjnego dla działki hipotecznej nr 109/3 o powierzchni 3614 m2, zapisanej w KW Nr 20750 w porównaniu z działką ewidencyjną nr 24/6 o powierzchni 3773 m2, położonej w Radomiu przy ul. Batorego (obręb IV/1, arkusz mapy 41) oraz Decyzja Wojewody Radomskiego znak: G.II-7224-K-89/91 z dnia 04 marca 1991r. i kartą inwentaryzacyjną nr 17. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia został zamieszczony w SIWZ Zakres zamówienia - poniżej 206.000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1. Posiadanie wpisu prowadzonej działalności we właściwym rejestrze bądź ewidencji działalności gospodarczej. 1.2 Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, zgodnie art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r., nr 240, poz.2027 z późn. zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1. Poprzez osoby zdolne do wykonania zamówienia w przypadku, gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie powierzona osobom, którymi dysponuje wykonawca lub które zostaną udostępnione przez inne osoby, Zamawiający rozumie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane i aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie: 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, zgodnie art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r., nr 240, poz.2027 z późn. zm.).Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 4.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Oceny spełniania w/w warunków zamawiający dokona uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w punkcie XI SIWZ metodą spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty na potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznika nr 1; 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 2; 1. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 3 i 4; 1. 4. Kserokopie świadectwa uprawnień zawodowych w zakresie: 2) rozgraniczanie i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r., nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) - w formie załącznika nr 5; 1. 5. W przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie powierzona osobom, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca należy załączyć kserokopię dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane i aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie: 2) rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) - w formie załącznika nr 6; 1.6 W przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się przy udziale udostępnionych wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w formie załącznika nr 7; 2. Inne dokumenty lub oświadczenia składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 2. 1. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - w formie załącznika nr 8; 2. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie załącznika nr 9;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radom.pl/portal.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30, pokój 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30, pokój 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykazu synchronizacyjnego dla parceli hipotecznej o powierzchni 1661 m2, zapisanej w KW Hip. 154 w porównaniu z działkami oznaczonymi w ewidencji gruntów miasta Radomia nr 45 o powierzchni 640 m2, nr 46 o powierzchni 867 m2, położonej w Radomiu przy ul. Okulickiego 41 (obręb VI, arkusz mapy 58). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w SIWZ Zakres zamówienia - poniżej 206.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykazu synchronizacyjnego dla działki hipotecznej nr 109/3 o powierzchni 3614 m2, zapisanej w KW Nr 20750 w porównaniu z działką ewidencyjną nr 24/6 o powierzchni 3773 m2, położonej w Radomiu przy ul. Batorego (obręb IV/1, arkusz mapy 41) oraz Decyzja Wojewody Radomskiego znak: G.II-7224-K-89/91 z dnia 04 marca 1991r. i kartą inwentaryzacyjną nr 17 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w SIWZ Zakres zamówienia - poniżej 206.000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.