eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojszowyDostawa oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 67,0 mł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Bojszowy: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 67,0 m³
Numer ogłoszenia: 248108 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Gimnazjum z Oddz. Integr. im. Roku Jubileuszowego, ul. Św. Jana 33 A, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 0-32 218 99 40, fax 0-32 218 99 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimbojszowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 67,0 m³.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę (łącznie z kosztami transportu) oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS produkcji PKN ORLEN Płock lub oleju opałowego lekkiego o równoważnych parametrach, nie gorszych jednak od wymagań podanych w pkt. 7. SIWZ w ilości ok. 64,0 m³ ( w tym: gwarantowana ilość zakupu wynosi 30,0 m³ ; wielkość zakupu na prawach opcji wynosi 34,0 m³ ). Dostawa oleju opałowego loco kotłownia Gminnego Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. Roku Jubileuszowego w Bojszowach przy ul. Św. Jana 33A. Dostawy będą realizowane w częściach - jednorazowo nie mniej niż 10 m³.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie zakwalifikowana jako spełniająca warunki zamówienia, jeżeli Oferent: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.), b) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy jw. c) spełni/zaakceptuje warunki określone niżej: - zaoferuje termin płatności do 30 dni od daty dostarczenia każdej partii oleju opałowego i złożenia faktury, - zaakceptuje istotne warunki umowy, - zaoferuje maksymalny czas realizacji dostawy od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 48 godzin (dotyczy dni roboczych). d) posiada: - uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) udokumentuje, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku) należycie i rzetelnie wykonał co najmniej trzy zamówienia obejmujące dostawy w zakresie będącym przedmiotem umowy na kwotę, co najmniej 20.000,-PLN brutto każda, podając zakres dostaw, ich wartość, okres realizacji i adresy Zamawiających, g) posiada co najmniej jedną autocysternę o pojemności nie mniejszej niż 10 m³, h) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) dostarczy wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 15 i 21.1 niniejszej specyfikacji. Tryb badania i oceny ofert Badania i oceny ofert będzie dokonywała osoba upoważniona przez Dyrektora Gminnego Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. Roku Jubileuszowego w Bojszowach. - I etap: badanie ofert w zakresie wymagań formalno - prawnych i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 14 SIWZ będzie oceniane według zasady spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (z pkt. 15) SIWZ i sprawdzeniu zawartości złożonej oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną odrzucone i pozostawione bez dalszego rozpatrywania. - II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Oferentów nie podlegających wykluczeniu. Kryteria oceny ofert W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium - przypisując mu odpowiednio wagę procentową: cena oferty brutto - 100 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy - załącznik nr 1, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r. tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) - załącznik nr 2, - deklaracja przyjęcia wzoru istotnych warunków umowy - załącznik nr 3, - wykaz wykonanych dostaw (doświadczenie zawodowe) - załącznik nr 4, - wykaz posiadanych pojazdów-autocystern - załącznik nr 5, - inne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 15 niniejszej specyfikacji. Dodatkowo: - przedsiębiorcy działający w formie Spółki Cywilnej - winni dołączyć umowę tej Spółki Cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimbojszowy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Gimnazjum Oddziałami Integracyjnymi im. Roku Jubileuszowego 43-220 Bojszowy, ul. Św. Jana 33A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Gminne Gimnazjum Oddziałami Integracyjnymi im. Roku Jubileuszowego 43-220 Bojszowy, ul. Św. Jana 33A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.