To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Lublin: Dostawa urzadzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 248119 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 216593 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, fax 081 7183501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urzadzeń biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 - gilotyna do cięcia papieru szt. 10 2 - kalkulator na biurko szt. 40 3 - kalkulator z drukarką szt. 7 4 - bindownica szt.10 5 - laminator szt.10 6 - dziurkacz archiwizacyjny szt. 1 7 - zszywacz duży szt. 3 8 - niszczarka do cięcia papieru szt. 18 9 - niszczarka do cięcia papieru szt. 1 10 - urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, fax) szt. 3 11 - moduł do faksu do FS-1118MFP szt. 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe 30.10.10.00 - 30.10.10.00 Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 29.83.63.00 - Urządzenia wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20737,8 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pozycja 1 - Gilotyna do cięcia papieru.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2424.00
- Oferta z najniższą ceną: 2424.00 / oferta z najwyższą ceną: 4900.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pozycja nr 2 - kalkulator na biurko.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DALIMEX Sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1503.20
- Oferta z najniższą ceną: 1503.20 / oferta z najwyższą ceną: 2760.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3 - kalkulator z drukarką szt. 7.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro - Plus L.A. Koptyra Sp. jawna, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 494.90
- Oferta z najniższą ceną: 494.90 / oferta z najwyższą ceną: 840.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 4 - bindownica szt.10.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro - Plus L.A. Koptyra Sp. jawna, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3250.00
- Oferta z najniższą ceną: 3250.00 / oferta z najwyższą ceną: 7350.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: 5 - laminator szt.10.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro - Plus L.A. Koptyra Sp. jawna, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2362.50
- Oferta z najniższą ceną: 2362.50 / oferta z najwyższą ceną: 3500.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: 6 - dziurkacz archiwizacyjny szt. 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro - Plus L.A. Koptyra Sp. jawna, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 373.80
- Oferta z najniższą ceną: 373.80 / oferta z najwyższą ceną: 400.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: 7 - zszywacz duży szt. 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro - Plus L.A. Koptyra Sp. jawna, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 239.40
- Oferta z najniższą ceną: 239.40 / oferta z najwyższą ceną: 270.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: 8 - niszczarka do cięcia papieru szt. 18.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRAND Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 116, 81-824 Sopot, Przedstawicielstwo w Warszawie, ul. Jaktorowska 3/5, 01-202 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4320.00
- Oferta z najniższą ceną: 4320.00 / oferta z najwyższą ceną: 12960.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: 9 - niszczarka do cięcia papieru szt. 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRAND Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 116, 81-824 Sopot, Przedstawicielstwo w Warszawie, ul. Jaktorowska 3/5, 01-202 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1280.00
- Oferta z najniższą ceną: 1280.00 / oferta z najwyższą ceną: 2000.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: 10 - urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, fax) szt. 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO-SERWIS Stanisław Staniak, ul. Leonarda 1, 20-625 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3900.00
- Oferta z najniższą ceną: 3900.00 / oferta z najwyższą ceną: 4350.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: 11 - moduł do faksu do FS-1118MFP szt. 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO-SERWIS Stanisław Staniak, ul. Leonarda 1, 20-625 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 590.00
- Oferta z najniższą ceną: 590.00 / oferta z najwyższą ceną: 700.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągu pieszego - chodnika w pasie drogowym ul. Pogodnej, na działce o nr ewid. 311/1(...) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kompresora, komory do szkliwienia i przystawki do wiercenia
- Dostawa wraz z montażem zespołu sprężarkowego do zasilania stacji wytwarzania mieszanin oddechowych
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
- Zakup wyposażenia, mebli i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Szesnastka na TIK tak, terapia i rozwijanie kompetencji przyszłości"
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.