eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie przeglądów, naprawy, konserwacji i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Zielona Góra: Wykonanie przeglądów, naprawy, konserwacji i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw.
Numer ogłoszenia: 24813 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów, naprawy, konserwacji i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : 1) systematyczne kontrole placów zabaw - 2 razy w m-cu : a. pod kątem stanu technicznego urządzeń zabawowo-sportowych, b. pod kątem bezpieczeństwa użytkowników, c. bieżące usuwanie usterek i drobnych aktów wandalizmu, nie wymagających zakupu części zamiennych (uzupełnianie połączeń śrubowych, wymiana opon w siedziskach, demontaż zniszczonych elementów, itp.), d. zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych nieprawidłowości, które wymagają nakładów na zakup i montaż nowych elementów wraz ze wstępnym określeniem wartości tych prac, w cenie jednostkowej (średni miesięczny koszt realizacji zadania) należy uwzględnić : - koszt pracy pracownika dokonującego przeglądów wyposażenia i napraw, - koszty transportu do objazdu placów zabaw, - koszty materiałów użytych do napraw nie wymagających części zamiennych (śruby, opony, itp.); 2) konserwację urządzeń zabawowo-sportowych znajdujących się na placach zabaw wymienionych w wykazie podanym w punkcie 3.3 SIWZ przedmiotu zamówienia: a. demontaż drewnianych urządzeń zabawowo-sportowych nie nadających się do dalszego użytkowania przez dzieci ze względów bhp, w cenie należy uwzględnić: -koszt pracy pracownika, -koszt transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci, b. demontaż metalowych urządzeń zabawowo-sportowych (łącznie z usunięciem betonu) nie nadających się do dalszego użytkowania przez dzieci z powodu nie spełniania norm bhp, w cenie należy uwzględnić : - koszt pracy pracownika, - koszt transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci; c. dwukrotne malowanie drewnochronem drewnianych elementów urządzeń zabawowo-sportowych, w cenie należy uwzględnić: -koszt pracy pracownika, -koszt zakupu drewnochronu, -koszt zakupu innych niezbędnych materiałów; d. dwukrotne malowanie farbą olejną metalowych urządzeń zabawowo-sportowych w cenie należy uwzględnić: -koszt pracy pracownika, -koszt zakupu farby olejnej, -koszt zakupu innych niezbędnych materiałów; 3) systematyczne, comiesięczne wykonywanie kosztorysów z wykonanych robót wraz z wystawieniem faktur. Wykaz i lokalizacje miejskich placów zabaw: a) Osiedle za Auchan -ul. Batorego 170 b) Osiedle Zastalowskie -ul. Strumykowa - między blokami nr 27-29-31 -ul. Batorego 55 c) Osiedle Dolina Zielona -Wagmostaw d) Osiedle Zacisze -ul. Objazdowa - vis a vis ul. Łąkowej e) Osiedle Winnica -ul. Westerplatte/Ułańska - dziaa.ka nr 248/10 f) Osiedle Tysiąclecia -ul. Chrobrego 35-61 -ul. Westerplatte /Chopina - zaplecze OZLP - działka nr 255/7 -ul. Krzywoustego 1-3 -ul. Krzywoustego 7-9-11 -ul. Wyspiańskiego 26-28 -Park 1000-lecia -ul. Wazów 20-22 g) Osiedle Wazów -ul. Wyspiańskiego 38-40 -ul. Zamenhofa 21-25 -ul. Zamenhofa 40-46 -ul. Konicza 17-19-21 h) Osiedle Przyjaźni - ul. Malczewskiego - k/stacji Orlen - ul. Francuska/Braci Gierymskich - las komunalny - ul. Francuska 25-33 i) Osiedle Łużyckie - Park św. Trójcy j) Śródmieście - Plac Słowiański - ul. Drzewna 2-8 - zaplecze budynków - ul. Drzewna 15-17 - wnęka podwórkowa k) Osiedle Braniborskie -ul. Podgórna 71-83 -ul. Władysława IV 16 -ul. Władysława IV 18 -ul. Władysława IV - za Mirą l) Osiedle Pomorskie -osiedle Pomorskie - plac nr I -osiedle Pomorskie - plac nr II -osiedle Pomorskie - plac nr III m) Osiedle Śląskie n) Raculka o) Osiedle Piastowskie -ul. Anieli Krzywoń 7-9-11 -Park Piastowski -ul. Ptasia 42 -ul. Ptasia 40 -ul. Ptasia 38 -ul. Ptasia 36 -ul. Ptasia 37-39 -ul. Ptasia 33-35 -ul. Ptasia 29-31 -ul. Wyszyńskiego 8 p) Osiedle Słoneczne -ul. Sucharskiego 26 -ul. Okulickiego - zaplecze posterunku policji -ul. Wypoczynek 11-16 - ul. Wiśniowa 32-44 - ul. Ptasia 4-30 - ul. Krasickiego 1-7 - ul. Krasickiego 9-15 - ul. Krasickiego 17-23 - ul. Krasickiego 27-33 - ul. Krasickiego 35-41 - ul. Jaskółcza 13-15 - ul. Jaskółcza 23 - skwer Ogrodowa/Jaskółcza - ul. Ogrodowa 7 ab - ul. Ogrodowa 24 - ul. Fabryczna 20 abcd - ul. Długa 8-18/ Wesoła 1-7 - ul. Długa 28-30 q) Osiedle Morelowa - Park Sowińskiego - plac drewniany k/greckiej reastauracji - Park Sowińskiego - plac metalowy na wylocie do ul. Strzeleckiej - ul. Sowińskiego/Strzelecka - wnęka podwórkowa - ul. Partyzantów 14-38 r) Osiedle Kilińskiego - ul. Kościuszki 1 - ul. Kożuchowska 1-3 s) Osiedle Słowackiego - ul. Lechitów - las komunalny - ul. Lechitów - działki pod lasem t) Osiedle Jędrzychów - ul. Jędrzychowska - prawa strona na wyjeździe z miasta, przed pętlą autobusową Wykonawca obowiązany jest określić cenę końcową przedmiotu zmówienia w oparciu o Tabelę Elementów Rozliczeniowych oraz własną kalkulację kosztów. W Tabeli Elementów Rozliczeniowych należy wypełnić kolumnę cena jednostkowa netto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), kolumnę wartość netto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz podać cenę końcową netto przedmiotu zamówienia. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia. Wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową przedmiotu zamówienia w przypadku podpisania umowy nie podlega żadnym rokowaniom i negocjacjom. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania części zamówienia podwykonawcom z wyłączeniem wykonania przeglądów placów zabaw oraz napraw urządzeń zabawowych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.620,00 zł. /słownie: cztery tysiące sześćset dwadzieścia złotych/..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzema usługami każda w zakresie przeglądów i napraw urządzeń zabawowych na terenie miejskich placów zabaw, udokumentowane że zostały wykonane należycie (Zamawiający pod pojęciem 1 usługi rozumie przegląd i naprawę); 2. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dodatkowo wyłoniony Wykonawca winien przed podpisaniem umowy przedłożyć polisę OC deliktową i kontraktową w zakresie prowadzonej działalności na wartości przedmiotu zamówienia- kwota brutto wynikająca z oferty Wykonawcy). 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania części zamówienia podwykonawcom z wyłączeniem wykonania przeglądów placów zabaw oraz napraw urządzeń zabawowych) ; 4) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 11) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.