eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KadzidłoDożywianie uczniów w szkołach na terenie gminy Kadzidło w 2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Kadzidło: Dożywianie uczniów w szkołach na terenie gminy Kadzidło w 2008.
Numer ogłoszenia: 248140 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Targowa 4, 07-420 Kadzidło, woj. mazowieckie, tel. 029 7618934, fax 029 7618934.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów w szkołach na terenie gminy Kadzidło w 2008..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Przygotowanie , dostarczenie i wydanie do szkół na terenie Gminy Kadzidło: w szkołach podstawowych w Glebie, Kierzku, Siarczej Łące, Jazgarze, Czarni, w Zespole Szkół w Dylewie, Chudku, Wachu , w Zespole Szkół Powiatowych w Kadzidle gorącego posiłku składającego się z zupy 300ml z pieczywem - zwykła bułka lub dwie kromki chleba przez 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni wolnych od zajęć. Gorącym posiłkiem planuje się objąć około 520 uczniów. Posiłki winny być dostosowane do wymogów sanitarnych dotyczących bezpieczeństwa zdrowotnego oraz wartości energetycznej i odżywczej racji pokarmowych dla żywionych grup wiekowych od 5 do 19 lat . Wykonawca zapewni: transport gorących posiłków do szkół w odpowiednich naczyniach (termosy), porcjowanie i wydanie posiłków w naczyniach jednorazowego użytku, opracowanie tygodniowego jadłospisu. Jednorazowe naczynia do spożywania posiłków dostarczy Wykonawca i będą one wkalkulowane w koszty posiłków. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia do porcjowania, wydawania oraz spożywania posiłków. Po spożyciu posiłków, wykonawca na własny koszt usunie z terenu szkoły zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpadki żywnościowe. Zamawiający zastrzega, iż liczba uczniów korzystających z posiłków może być w każdym miesiącu inna. Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zadeklarowanych na dany miesiąc może ulec zmianie w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć np. z powodu absencji dziecka..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1) Spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Wykonawca dysponuje środkami transportu, spełniającymi wymagania sanitarne - Stosowny dokument potwierdzający spełnienie tych warunków należy przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. 5) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6) Wykonawca dysponuje zapleczem gastronomicznym, które spełnia wymagania określone rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.Urz.UE L 139 z 30 kwietnia 2004r.) w zakresie prowadzenia działalności gastronomicznej oraz zapewnienia bezpieczeństwa produkowanej i wprowadzanej do obrotu żywności. 7) Wykonawca dysponuje personelem posiadającym aktualne orzeczenia lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych - wykaz osób, które będą dostarczały i rozdzielały posiłki wraz z aktualnymi orzeczeniami lekarskimi Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty ( załącznik nr 1 do SWIZ ) 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wystawione nie wcześniej niż na 30 dni przed terminem składania ofert. 6) Oświadczenie o dysponowaniu środkami transportu, naczyniami ( termosami ) niezbędnymi do wykonania zamówienia. 7) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy ( załącznik nr 3 do SIWZ )

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kadzidlo.asi.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kadzidło - Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą: 07-420 Kadzidło ul. Targowa 4 woj. Mazowieckie tel./fax (0-29)7618934.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą: 07-420 Kadzidło ul. Targowa 4 woj. Mazowieckie.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.