Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Mielec: Dostawa do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu fabrycznie nowego zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych
Numer ogłoszenia: 248185 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu , ul. Henryka Sienkiewicza 54, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800970, fax. 017 7800973.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppsp.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu fabrycznie nowego zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany zestaw hydrauliczny musi zawierac następujące elementy: - pompa hydraulicznej z podwójnym zwijadłem - szt. 1 - nożyce hydrauliczne - szt. 1 - rozpieracz ramieniowy - szt. 1 - rozpieracz kolumnowy teleskopowy - szt. 2 - zestaw narzędzi (przecinacz do pedałów samochodowych, otwieracz do drzwi wraz z pompą ręczną i wężem) - kpl. 1 - zestaw łańcuchów do rozpieracza ramieniowego - szt. 1 - końcówki zgniatające do rozpieracza ramieniowego - szt. 1 - zestaw końcówek do rozpieracza - szt. 1 - wspornik progowy - szt. 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą uczestniczyć WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i którzy zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)wyrażą zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w niniejszej SIWZ - projekt umowy stanowi załącznik nr 5. 2.Ocena spełnienia warunków udziału WYKONAWCY w postępowaniu zostanie dokonana wg reguły spełnienia, - nie spełnia, tj. na postawie oceny formalnej i merytorycznej złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale VII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, każdy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust.1 i art. 44 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Zamawiający wezwie WYKONAWCÓW, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta WYKONAWCY podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez WYKONAWCĘ warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowanie dostawy, wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, nie później niż w dniu wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO jako termin uzupełnienia oświadczeń dokumentów. 4.Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 1. 5.Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie WYKONAWCÓW z postępowania. 6.Ponadto WYKONAWCY mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a)wypełniony druk Wymagania techniczne stanowiący załącznik nr 1. b)wypełniony druk Streszczenie oferty stanowiący załącznik nr 2. c)wypełniony druk oświadczenia w zakresie Warunków podmiotowych stanowiący załącznik nr 4. 7.Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VII, z tym, że dokumenty wskazane pkt. 5 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia tj. wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. WYKONAWCY ubiegający się o wspólne o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. Nie złożenie któregokolwiek z dokumentów o których mowa w pkt.5 powoduje wykluczenie WYKONAWCY z postępowania a w konsekwencji uznanie oferty za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppsp.mielec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
ul. Sienkiewicza 54
39-300 Mielec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu ul. Sienkiewicza 54 39-300 Mielec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Usługa poczty elektronicznej w chmurze obliczeniowej - udostępnienie oprogramowania
- 28.2025 Sprzedaż i dostawa szwów chirurgicznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 143R w km 5+400 - 6+900 w m. Chrząstów"
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2025 roku
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.