Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Szczecin: Usunięcie drzew z koryta wielkiej wody na odcinku Dolnej Odry dla zapobieżenia uszkodzenia wałów przeciwpowodziowych na terenie gm. Chojna, gm. Widuchowa, gm. Gryfino, gm. Kołbaskowo i gm. Szczecin
Numer ogłoszenia: 248186 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie drzew z koryta wielkiej wody na odcinku Dolnej Odry dla zapobieżenia uszkodzenia wałów przeciwpowodziowych na terenie gm. Chojna, gm. Widuchowa, gm. Gryfino, gm. Kołbaskowo i gm. Szczecin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace polegające na wycince i wydobyciu 762 szt. drzew znajdujących się w korycie i na brzegach wielkiej wody na odcinku Dolnej Odry dla zapobieżenia uszkodzenia wałów przeciwpowodziowych na terenie gm. Chojna, gm. Widuchowa, gm. Gryfino, gm. Kołbaskowo i gm. Szczecin. Przedmiotowe drzewa stanowią niezwykle sprzyjające środowisko dla bytowania zwierząt, głównie bobrów, których liczne nory niszczą i destabilizują obwałowania. Usunięcie drzew spowoduje częściową migrację zwierząt w inne obszary i tym samym ograniczy możliwości powstawania zagrożeń w związku z punktowym osłabianiem wałów przeciwpowodziowych. Ponadto, tutejszy Zarząd Melioracji deklaruje usunięcie w/w drzew na koszt własny. Czynnikiem wspierającym realizację zadań objętych zamówieniem jest porozumienie zawarte pomiędzy Zachodniopomorskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie a Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu polisę od odpowiedzialności cywilnej wraz z umową ubezpieczeniową, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, ważną na cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w Przedmiarze robót i kosztorysie nakładczym (załącznik nr 3) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). 1.2. Miejsce realizacji: Odra w km 684,52 - 694,3 (dz. nr 1, obręb Raduń; dz. nr 290, obręb Zatoń Dolna; dz. nr 436, obręb Krajnik Dolny; dz. nr 281, 308, obręb Krzymów, gm. Chojna); Odra Zachodnia w km 25 - 30,7 (dz. nr 423, obręb Międzyodrze, gm Kołbaskowo); km 30,6 - 33,0 (dz. nr 6, obręb Śródmieście 61; dz. nr 1, obręb Śródmieście 109; dz. nr 5, obręb Śródmieście 81; dz. nr 3, obręb Śródmieście 82; dz. nr 18, obręb Śródmieście 112, gm. Szczecin); km 33,9 - 34,2 (dz. nr 1/1, obręb Śródmieście 96; dz. nr 15/1, obręb Śródmieście 58, gm. Szczecin); Odra Wschodnia w km 704,71 - 714,34 (dz. nr 18, obręb Widuchowa Międzyodrze, gm. Widuchowa); km 717,4 - 726,86 (dz. nr 334/4, obręb Pniewo; dz. nr 292, obręb Gryfino 1; dz. nr 55, obręb Daleszewo, obręb Radziszewo 1, gm. Gryfino); km 727,3 - 730,5 (dz. nr 55, 108, obręb Daleszewo-Międzyodrze, gm. Gryfino); Przekop Parnicki (dz. nr 1, obręb Śródmieście 103; dz. nr 5, obręb Śródmieście 96, gm. Szczecin); Regalica w km 730,6 (dz. nr 108, obręb Daleszewo-Międzyodrze, gm. Gryfino); km 731,0 - 741,4 (dz. nr 32, obręb Międzyodrze, gm. Kołbaskowo; dz. nr 5, obręb Dąbie 193; dz. nr 1/1, obręb Dąbie 191; dz. nr 1/5, obręb Dąbie 165; dz. nr 1, obręb Dąbie 192; dz. nr 2, obręb Dąbie 404; dz. nr 5/4, obręb Dąbie 304; dz. nr 1/53, obręb Dąbie 1; dz. nr 1 /2, obręb Śródmieście 116; dz. nr 13, obręb Śródmieście 115; dz. nr 14, obręb Śródmieście 114, gm. Szczecin); Przekop Klucz - Ustowo w km 0,1 - 0,9 (dz. nr 108, obręb Daleszewo-Międzyodrze, gm. Gryfino); km 1,2 - 2,7 (dz. nr 26, obręb Międzyodrze, gm. Kołbaskowo); Kanał Kurowski (dz. nr 423, 13/2, obręb Międzyodrze, gm. Kołbaskowo); działki w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Inwestycja prowadzona będzie w granicach obszaru chronionego Natura 2000, w związku z czym: - Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego; - W okresie trwania prac Wykonawca będzie podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu prac oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności publicznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania. Zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy z 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. 2009 nr 151 poz. 1220, z późn. zm.) przedmiotowe prace uzgodnione zostały z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Szczecinie. Wykaz działek objętych przedmiotową inwestycją wraz z informacją na temat formy ochrony przyrody znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 5 do SIWZ). 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe drzewa, obumarłe, mocno pochylone nad korytem rzeki, stwarzają zagrożenie dla wałów przeciwpowodziowych, usytuowanych wzdłuż odcinka Dolnej Odry. Wspomniane zagrożenie polega na możliwości uszkodzenia stopy skarpy wału przeciwpowodziowego w wyniku obalenia przedmiotowych drzew. Ponadto, część z nich porastając brzegi rzeki, powoduje zawężenie koryta przepływu wielkiej wody i hamowanie jej spływu, przez co zwiększa się zagrożenie powodziowe dla terenów położonych w górę rzeki. Roboty związane z usunięciem drzew obejmują wycięcie drzew rosnących w korycie i na brzegach rzeki, wydobycie drzew zalegających w korycie rzeki, wywiezienie wyciętych i wydobytych drzew poza teren wycinki transportem wodnym. Drzewa należy ścinać przy ziemi, bez usuwania karczy. Usunięte drzewa należy traktować jako odpady, których wytwórcą w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 185 poz. 1243) będzie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować te odpady zgodnie z wymaganiami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r., na swój koszt. Ponadto, Wykonawca pokrywa koszty związane z transportem lądowym odpadów, od miejsca ich przeładunku do punktów utylizacji odpadów. Dojazd do wskazanych w załączniku nr 5 do STWiORB miejsc przeładunków zapewniony jest drogami publicznymi, gminnymi lub leśnymi. Wykonawca ma obowiązek dostosować rodzaj środka transportu lądowego oraz wielkość załadunku do stanu technicznego dróg dojazdowych i ich nośności. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia oraz wszelkie szkody spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych. Roboty polegające na usunięciu drzew należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z inwentaryzacją i warunkami jakie zostały zawarte w decyzjach administracyjnych zezwalających na ich usunięcie. Wykonanie prac pozwoli na zabezpieczenie wałów przeciwpowodziowych, uchroni przed potencjalnym uszkodzeniem ze strony obumarłych drzew i zapobiegnie ewentualnemu piętrzeniu wielkiej wody. Prace będą polegały w szczególności na: oznakowanie terenu prowadzenia robót; wydobycie drzew zalegających w korycie rzeki (wykrotów, wiatrołomów); wycinka drzew; wywóz wyciętych i wydobytych drzew poza teren wycinki drogą wodną; oczyszczenie terenu robót. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 5 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 85.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5.000,00 PLN 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26 sierpnia 2011r., do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 4) pieniądzu; 5) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 6) gwarancjach bankowych; 7) gwarancjach ubezpieczeniowych; 8) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 9) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631 z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/NE/333/90/2011. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 10) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie (pok. 20), przed upływem terminu składania ofert. 11) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 12) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 13) Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować: a) osobami posiadającymi upoważnienia uzyskane na kursach specjalistycznych w zakresie pozyskiwania drewna za pomocą pilarek łańcuchowych spalinowych (min. 2 os.), b) osobami posiadającymi upoważnienia uzyskane na kursach specjalistycznych w zakresie wykonywania prac na śródlądowych drogach wodnych, w szczególności w zakresie transportu wodnego (min. 1 os.), UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części IV. pkt.1. WADIUM. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części IX. Opis sposobu obliczania ceny. 4. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: - zmiany terminu realizacji zamówienia, przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę, - przedłużenia terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zwłaszcza związanych z wystąpieniem niekorzystnych zjawisk atmosferycznych i hydrologicznych (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne). Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone protokołem i wymaga akceptacji inspektora nadzoru. - zmian w harmonogramie realizacji zamówienia określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, co do terminów wykonania poszczególnych etapów. 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: - osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (Kierownika prac - ze strony Wykonawcy, Inspektora nadzoru - ze strony Zamawiającego), 3. Warunkiem w/w zmian będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZADZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE, AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 42, 70-415 SZCZECIN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 12:00, miejsce: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZADZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE, AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 42, 70-415 SZCZECIN.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dokończenie zadania "Modernizacja kuchni wraz z zapleczem kuchennym w Przedszkolu Publicznym nr 75 przy ul. Romera 11, 71-246 Szczecin".
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem pn. Zatrudnianie cudzoziemców na terenie RP - aktualne przepisy. Nowa ustawa w 2025 roku.
- Dostawa samochodów osobowych typu SUV na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy tlenu medycznego w butlach
- Remont wiaduktu nad drogą ekspresową S3 w km 27+250 na węźle Pyrzyce
- Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie klimatu akustycznego hałasu dla inwestycji pn.:"Budowa obwodnicy Koszalina i Sianowa na S6 wraz z odcinkiem S11 od węzła Bielice do węzła Koszalin Zachód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wiatrowałów na terenie leśnictwa Pawłowice w roku 2025
- Wycinka drzew metodą alpinistyczną wraz z frezowaniem korzeni, wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew metodą alpinistyczną na terenie Gminy Słubice
- Usunięcie 67 sztuk drzew i 127,5 m2 krzewów, pielęgnacja 62 sztuk drzew na terenie gminy Namysłów
- Wycinka, pielęgnacja koron oraz nasadzenia drzew w pasie dróg powiatowych Powiatu Świebodzińskiego
- "Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie - ul. Żytniej nr 181066C od km 0+000,00 do km 0+418,00"
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.