To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-01
Opole: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu
Numer ogłoszenia: 248187 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227827 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Opolu, ul. Szpitalna 3b-5-7, 45-010 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006706, faks 077 4006707.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu na ślusarkę aluminiową. 2. Wykonanie robót budowlanych obejmuje następujący zakres : 1) prace zabezpieczające, 2) demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej, 3) montaż nowej ślusarki okiennej i drzwiowej, 4) pokrycie istniejących parapetów parapetami z tworzywa, 5) roboty wykończeniowe. 3. Przedmiar robót - stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące : 1) okna - wykonane z ciepłego aluminium, profile min. 3-komorowe, szyby min. Uw=1,0 W/m2K, wyposażone w nawiewniki, profil - kolor RAL 7005, kompletne z wkładkami, okuciami i klamkami. 2) drzwi zewnętrzne - wykonane z ciepłego aluminium, profile min. 3-komorowe, szyby bezpieczne min. P-4 przyciemniane w kolorze zbliżonym do profili, profil - kolor RAL 7005, kompletne z wkładkami, okuciami i klamkami, wyposażone w min. 2 zamki patentowe ( do każdego zamka po trzy komplety kluczy), samozamykacze oraz nóżki do blokady zamykania drzwi. 5. Zestawienie okien i drzwi stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Z uwagi na to, że prace będą odbywać się w obiekcie czynnym, muszą być wykonywane tylko w godzinach urzędowania tj.: od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 15:00 oraz każdorazowo uzgadniane z inspektorem nadzoru inwestorskiego, który zatwierdzi harmonogram realizacji prac w poszczególnych pomieszczeniach. 7. Pomieszczenia, w których będą wykonywane roboty muszą mieć zamknięte otwory okienne i być posprzątane codziennie do godz. 15:00, dotyczy to również miejsc, gdzie będą wymieniane i montowane drzwi. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót w okresie ich trwania, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Koszt zabezpieczenia spoczywa na Wykonawcy i powinien być wliczony w cenę oferty. 9. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające (ogrodzenia, tablice ostrzegawcze) i wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót. 10. W trakcie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma zadbać, aby pracownicy nie pracowali w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia. 11. Zaleca się, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia przeprowadzili wizję lokalną na terenie realizacji robót w celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia (obmiar okien i in.). 12. Zgłoszenie przeprowadzenia wizji Wykonawca winien przesłać pisemne zgłoszenie na numer faksu 77 400 67 96 lub e-mail iclog@opo.mofnet.gov.pl. Zgłoszenie winno być podpisane przez podmiot uprawniony do reprezentowania Wykonawcy. Po otrzymaniu zgłoszenia Zamawiający wyznaczy termin oraz imiennie funkcjonariusza, który będzie Wykonawcy towarzyszył w trakcie wizji. 13. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszym SIWZ, obowiązującymi przepisami oraz wiedzą i sztuką budowlaną..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "POLBUD" SZCZEPAŃSKI TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "POLBUD" SZCZEPAŃSKI TADEUSZ
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe POLBUD Tadeusz Szczepański, ul. Słowackiego 24, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219512,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 268000,00
Oferta z najniższą ceną: 257498,41 / Oferta z najwyższą ceną: 315442,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. "Przebudowa i remont obiektów mostowych na terenie zespołu pałacowo - parkowego w Mosznej" oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- [D/92/2024] Dostawa kalendarzy z logo UO dla pracowników.
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- 82/PA/2024 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.