To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Słupsk: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja placu Powstańców Warszawskich przy ul. Szarych Szeregów i Partyzantów (w tym m. in. remont infrastruktury podziemnej)
Numer ogłoszenia: 248188 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201140 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja placu Powstańców Warszawskich przy ul. Szarych Szeregów i Partyzantów (w tym m. in. remont infrastruktury podziemnej).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja placu Powstańców Warszawskich przy ul. Szarych Szeregów i Partyzantów (w tym m. in. remont infrastruktury podziemnej). 2. Zakres przedmiotu zamówienia zaznaczony został na projekcie zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ i obejmuje, w szczególności: 1) rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych 35/35, demontaż obrzeży chodnikowych - 3 910 m2, 2) uzupełnienie podbudowy, 3) wykonanie obrzeży chodnikowych - 2 450 mb, 4) wykonanie nawierzchni z kostki o gr. 6 cm i nieregularnych krawędziach, barwionej w masie, koloru brązowego - 2 993,90 m2, 5) zakup i montaż ławek parkowych - 22 szt., 6) zakup i montaż koszy parkowych - 11 szt., 7) uzupełnienie trawników po robotach, 8) budowę kanalizacji deszczowej: a) budowę kanału deszczowego o średnicy od 110 do 160 mm z rur kanalizacyjnych PVC klasy SN8 o łącznej długości 88 m, b) budowę studni kanalizacyjnej PCV 315 - 1 szt., c) budowę wpustów deszczowych z kręgów betonowych o średnicy 500 mm z częścią osadnikową - 4 szt. 3. Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w umowie. 5. Obwiązki Wykonawcy: 1) zabezpieczenie całego placu budowy podczas prowadzenia robót ze względu na ruch pieszych w bezpośrednim sąsiedztwie placu budowy, 2) zaopatrzenie placu budowy w wodę, energię elektryczną oraz pozostałe niezbędne elementy placu budowy - we własnym zakresie, 3) utrzymanie terenu budowy w trakcie realizacji robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z placu budowy, 4) zapewnienie dokonania odbiorów przez właścicieli uzbrojenia i innych odbiorców wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia, 5) zważenie lub policzenie materiałów oraz ich posegregowanie i oczyszczenie, a następnie przetransportowanie na paletach i złożenie we wskazane przez Zamawiającego miejsce w ramach wynagrodzenia (materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego). Szacuje się, że odzyskane zostanie 30 % materiału, 6) skompletowanie i przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (wytyczenie geodezyjne, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza), 7) zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego, 8) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów, dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni, licząc od daty zakończenia robót, 9) zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty itp.) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót. 6. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas trwania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EGIDA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EGIDA SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EGIDA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Włynkówko 49A, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 566045,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 317515,59
Oferta z najniższą ceną: 317515,59 / Oferta z najwyższą ceną: 398819,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Obsługa serwisowa dla systemu laboratoryjnego wykorzystywanego w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, Pracowni Mikrobiologii, Banku Krwi wraz z dostawą kodów kreskowych - nr 25/TP/2025
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku -23/TP/2025
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Dostawy ciasta i wyrobów ciastkarskich.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu magazynowego
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z modernizacją skoczni do skoku w dal i budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Wilczogóra
- Przebudowa utwardzonego placu na działce nr ewid. 1036/3 w Kołaczycach wraz z przyłączem kanalizacji deszczowej
- Budowa drogi publicznej równoległej do ul. Cichej w Jedliczu na odcinku od ul. Tokarskich do ul. Polnej w km od 0 do 0+738,89
- Roboty budowlane, nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026 r., zadania pn. "Plac Sikorskiego-zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X, dla ZZM w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.