To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Starogard Gdański: Usługa w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r.
Numer ogłoszenia: 248233 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411072 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim, ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622433, 5625321, faks 058 5625321.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Naprawa i konserwacja instalacji budynkowych w budynkach mieszkalnych, mieszkalno - usługowych i użytkowych stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański, osób fizycznych i prawnych ( administracja przymusowa), o nieuregulowanym stanie prawnym będących w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim, wykazanych w załączniku( wzór Zał. Nr 1 ) oraz zgodnie z obowiązkami Wynajmującego wyszczególnionymi w załączniku ( wzór Zał. Nr 7). Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie usługi, którą Wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy wynosi: 216 000, 00 zł. Zakres rzeczowy robót określany będzie każdorazowo w kontrolce roboczej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Usuwanie awarii na instalacjach wod. - kan., gazowych i elektrycznych w dni robocze w godzinach od 700 do 1500 na podstawie wystawionych przez Dział Techniczny Zamawiającego kontrolek roboczych. Wykonanie usługi musi być potwierdzone czytelnym podpisem użytkownika lokalu, w którym nastąpiła awaria lub technika rejonu jeżeli awaria nastąpiła w lokalu niezamieszkałym lub na instalacji poza lokalem. Na miejscu awarii Wykonawca zobowiązany jest wpisać w treść kontrolki godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac, ilość wbudowanych materiałów, ilość pracowników usuwających awarię, czas pracy sprzętu specjalistycznego oraz ilość przejechanych kilometrów liczonych od bazy Wykonawcy do miejsca realizacji prac. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie prac wyszczególnionych w kontrolce roboczej stanowić będzie sumę iloczynu ilości faktycznie przepracowanych r-g, ilości pracowników i ceny ( z narzutami Kp, zysk, podatek VAT) zaproponowanej przez Wykonawcę; iloczynu ilości, ceny faktycznie wbudowanych materiałów i kosztu ich zakupu; iloczynu przejechanych kilometrów i ceny za kilometr oraz iloczynu czasu i ceny pracy specjalistycznego sprzętu. 2. Usuwanie awarii na instalacjach wod. - kan., gazowych i elektrycznych w dni robocze w godzinach od 1500 do 700 rano dnia następnego na podstawie przyjętych przez Wykonawcę bezpośrednich zgłoszeń od użytkowników lokali. Kontrolkę roboczą w tym przypadku wystawia Wykonawca, potwierdzenie wykonania robót zgodnie z zapisem w pkt. 1 . Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie prac wyszczególnionych w kontrolce roboczej stanowić będzie sumę iloczynu faktycznie przepracowanych r-g, ilości pracowników i ceny ( z narzutami Kp, zysk, podatek VAT) zaproponowanej przez Wykonawcę podwyższoną o 65%; iloczynu ilości, ceny faktycznie wbudowanych materiałów i kosztu ich zakupu; iloczynu ilości przejechanych kilometrów i ceny za kilometr oraz iloczynu czasu i ceny pracy sprzętu specjalistycznego. 3. Usuwanie awarii na instalacjach wod. - kan., gazowych i elektrycznych w dni wolne od pracy i święta całodobowo, na podstawie przyjętych przez Wykonawcę bezpośrednich zgłoszeń od użytkowników lokali. Kontrolkę roboczą w tym przypadku wystawia Wykonawca, potwierdzenie wykonania robót zgodnie z zapisem w pkt. 1 . Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie prac wyszczególnionych w kontrolce roboczej stanowić będzie sumę iloczynu faktycznie przepracowanych r-g, ilości pracowników i ceny ( z narzutami Kp, zysk, podatek VAT ) zaproponowanej przez Wykonawcę podwyższoną o 130%; iloczynu ilości, ceny faktycznie wbudowanych materiałów i kosztu ich zakupu; iloczynu ilości przejechanych kilometrów i ceny za kilometr oraz iloczynu czasu i ceny pracy sprzętu specjalistycznego. 4. Usunięcie awarii w dniu roboczym po godzinie 1500 w przypadku pobrania kontrolki roboczej lub zgłoszenia telefonicznego przed godziną 1500 jest równoznaczne z rozliczeniem jej według zasad określonych w pkt. 1 ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 202254.88 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
- MSP SMOK Keister, Ksepka Sp. J., ul. Kanałowa 13, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26.18
- Oferta z najniższą ceną: 26.18 oferta z najwyższą ceną: 26.18
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2706G w zakresie przystanków autobusowych
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2711G -ul. Lubichowska w miejscowości Starogard Gdański
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i specjalistycznych
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Brzeźnie Wielkim na potrzeby przedszkola
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 w roku 2025 na poczet działalności Nadleśnictwa Starogard
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.25.2025 - Usługi związane z przeglądem i naprawami systemów przeciwpożarowych w obiektach małopolskiej Policji.
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i robót awaryjnych w branży budowlanej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Przegląd i konserwacja agregatów pompowych w Składzie paliw Gardeja-sprawa 18/2025
- Usługa okresowych przeglądów technicznych urządzeń i instalacji w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie - powtórka
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.