eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Roboty remontowe pomieszczeń szkolnych oraz pomieszczeń w budynku internatu Zespołu Szkół CKR w Starym Lubiejewie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-22

Ostrów Mazowiecka: Roboty remontowe pomieszczeń szkolnych oraz pomieszczeń w budynku internatu Zespołu Szkół CKR w Starym Lubiejewie.
Numer ogłoszenia: 248242 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232060 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie, ul. Klonowa 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 48 2974532-66, faks 48 2974532-66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe pomieszczeń szkolnych oraz pomieszczeń w budynku internatu Zespołu Szkół CKR w Starym Lubiejewie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Zakres rzeczowy dla inwestycji p. n. ROBOTY REMONTOWE POMIESZCZEŃ SZKOLNYCH ORAZ POMIESZCZEŃ W BUDYNKU INTERNATU I. HALL GŁÓWNY + HALL SCHODÓW NA PIĘTRA INTERNATU 1. Rozbiórka istniejących wykładzin posadzkowych dywanowych pcv oraz lastrykowych wraz ze skuciem podłoży i posadzek z lastrykowych. 2. Wykonanie nowych posadzek z płytek gres o wymiarach 30x60 cm , kolorystyka w uzgodnieniu z zamawiającym (dopuszcza się zmianę wymiarów do 60x60 cm po uzgodnieniu z zamawiającym). 3. Wymiana stolarki okiennej drewnianej zespolonej na pcv ( współczynnik U =1,1, kolor biały) hallu głównym oraz w pomieszczeniach pomocniczych i sanitariatach 4. Wymiana stolarki drzwiowej do pomieszczeń pomocniczych w hallu głównym na drzwi płytowe okleinowane z ościeżnicami stalowymi, kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym. 5. Wymiana drzwi wewnętrznych, podwójnych drewnianych na drzwi aluminiowe nieocieplane kolor RAL do uzgodnienia z zamawiającym 6. Wymiana parapetów podokiennych lastrykowych na parapety z konglomeratu, wzór do uzgodnienia z zamawiającym 7. Remont sanitariatów - 2 szt. 8. Zerwanie starych powłok malarskich. 9. Przetarcie tynków z wykonaniem gładzi gipsowych. 10. Skucie starych podłoży 11. Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi zmywalnymi 12. Dostosowanie instalacji elektrycznej oświetleniowej do możliwości podłączenia modułów awaryjnych oraz znaków ewakuacyjnych podświetlanych z podłączeniem do istniejącej tablicy rozdzielczej. 13. Montaż nowych lamp oświetleniowych. 14. Wymiana włączników. 15. Wymiana gniazd wtyczkowych. II. PIERWSZE PIĘTRO, POKOJE MIESZKALNE Z ŁAZIENKAMI 7 SZT. POKOJE BEZ ŁAZIENEK 4 SZT ORAZ POKÓJ WYCHOWACY I ŚWIETLICA. 16. Rozbiórka istniejących wykładzin posadzkowych dywanowych pcv oraz lastrykowych wraz ze skuciem podłoży las podłoży i posadzek z lastrykowych. 17. Wykonanie nowych posadzek z płytek gres o wymiarach 30x60 cm, kolorystyka w uzgodnieniu zamawiającym. 18. Wymiana stolarki okiennej drewnianej zespolonej na pcv ( współczynnik U =1,1, kolor biały) w pomieszczenia mieszkalnych, pokoju wychowawcy oraz świetlicy 19. Wymiana stolarki drzwiowej okleinowanej z ościeżnicami stalowymi w pokojach mieszkalnych, pokoju wychowawcy oraz świetlicy 20. Wymiana drzwi wewnętrznych ewakuacyjnych na klatki schodowe na drzwi stalowe o współczynniki odporności pożarowej EI30 z górnym panelem szklanym. 21. Wymiana parapetów podokiennych lastrykowych na parapety z konglomeratu, wzór do uzgodnienia zamawiającym 22. Remont łazienek w pokojach z łazienkami - 7 szt. 23. Zerwanie starych powłok malarskich. 24. Przetarcie tynków z wykonaniem gładzi gipsowych w korytarzu, pokojach mieszkalnych, pokoju wychowawcy oraz w pomieszczeniu świetlicy. 25. Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi zmywalnymi w korytarzu, pokojach mieszkalnych, pokoju wychowawcy oraz w pomieszczeniu świetlicy. 26. Dostosowanie instalacji elektrycznej oświetleniowej do możliwości podłączenia modułów awaryjnych oraz znaków ewakuacyjnych podświetlanych z podłączeniem do istniejącej tablicy rozdzielczej. 27. Montaż nowych lamp oświetleniowych. 28. Wymiana włączników. 29. Wymiana gniazd wtyczkowych. 30. Wykonanie napraw istniejącej instalacji sanitarnej. 31. Wymiana baterii umywalkowych i prysznicowych. II. KORYTARZ PARTERU Z ŁAPACZEM WIATRU (ŻYWIENIE - DYDAKTYKA) 1. Wymiana stolarki drzwiowej do wszystkich pomieszczeń z zastosowaniem drzwi okleinowanych płytowych z ościeżnicami stalowymi, drzwi zlicowane ze ścianą korytarza, kolorystyka do uzgodnienia zamawiającym. 2. Wymiana drzwi drewnianych podwójnych z korytarza na hall główny oraz do łapacza wiatru na aluminiowe nie ocieplane, kolor RAL do uzgodnienia z zamawiającym. 3. Usunięcie starych powłok malarskich. 4. Zerwanie starych powłok malarskich. 5. Przetarcie tynków z wykonaniem gładzi gipsowych. 6. Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi zmywalnymi. 7. Dostosowanie instalacji elektrycznej oświetleniowej do możliwości podłączenia modułów awaryjnych oraz znaków ewakuacyjnych podświetlanych z podłączeniem do istniejącej tablicy rozdzielczej. 8. Montaż nowych lamp oświetleniowych. 9. Wymiana gniazd wtyczkowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MT INWEST-SERWIS Tomasz Malarski, ul. Zamoście 15, 07-306 Brok, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 347459,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241501,96

  • Oferta z najniższą ceną: 241501,96 / Oferta z najwyższą ceną: 433901,58

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.