eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyDostawa i montaż skrzynek pocztowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność Gminy Miasta Tychy i Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Tychy: Dostawa i montaż skrzynek pocztowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność Gminy Miasta Tychy i Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I w Tychach
Numer ogłoszenia: 248257 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż skrzynek pocztowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność Gminy Miasta Tychy i Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1696 sztuk skrzynek pocztowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność Gminy Miasta Tychy i Wspólnot Mieszkaniowych, zgodnie z wykazami budynków szczegółowo określonych w Załączniku Nr 1 do projektu umowy, którymi administruje Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I z siedzibą w Tychach, przy ul. Arkadowej 9c 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1) dostawę i montaż 1696 sztuk skrzynek pocztowych spełniających normy określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2003 r. ( Dz. U. Nr 177, poz. 1731 z późn. zm.), w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych, i posiadających następujące cechy: - skrzynki płaskie do montażu na ścianach wewnątrz budynków w ilości: 1325 szt. - skrzynki skośne do montażu na ścianach wewnątrz budynków w ilości: 371 szt. - zestawy skrzynek: 2, 3, 4, 5-cio modułowe , - skrzynki wykonane z blachy, stalowej ocynkowanej lub kwasoodpornej o minimalnej grubości 0,8mm , - drzwiczki otwierane na zamek cylindryczny o małej powtarzalności z kompletem dwóch kluczy do każdej skrytki, - każdy moduł wyposażony w drzwiczki z otworem wrzutowym zabezpieczonym klapką, - wzierniki wielopunktowe umożliwiające podgląd wypełnienia skrzynek korespondencją, - pojemność skrzynek umożliwiająca umieszczenie w skrzynce korespondencji formatu A-4 - sposób otwierania skrzynek: na dół 2.2) zakres prac do wykonania: a) dostawa skrzynek pocztowych wraz kompletami dwóch sztuk kluczy do każdej skrytki (z możliwością dorobienia kluczyka bez konieczności wymiany całego zamka) b) demontaż istniejących skrzynek pocztowych i ich zagospodarowanie w porozumieniu z właściwym Urzędem Poczty Polskiej oraz zabezpieczenie znajdującej się w nich korespondencji, c) montaż nowych skrzynek pocztowych wieloskrytkowych w porozumieniu z właściwym Urzędem Poczty Polskiej oraz złożenie wcześniej zabezpieczonej korespondencji (montaż należy przeprowadzić w tym samym dniu co demontaż, o którym mowa w punkcie 2) lit. b), d) instalowane skrzynki pocztowe należy oznaczyć w sposób trwały cyframi arabskimi odpowiadającymi numerom samodzielnych lokali mieszkalnych, e) Wykonawca wykona naprawę tynku oraz pomaluje część powierzchni ściany z której zdemontowano starą skrzynkę, f) wymiana skrzynek pocztowych dotyczy nieruchomości wymienionych w Załączniku Nr 1 do projektu umowy oraz w formularzu oferty cenowej, w którym podano liczbę skrzynek z wyszczególnieniem liczby modułów przypadającą na daną nieruchomość, g) Wykonywanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach określonych w Załączniku Nr 1 do projektu umowy odbywać się będzie wg. harmonogramu uzgodnionego z pracownikiem ROM - u Nr I , h) Oferowane skrzynki pocztowe winny spełniać wszystkie wymogi określone w Ustawie z dn. 12 czerwca 2003 r.-Prawo Pocztowe ( Dz. U. Nr 130 ,poz. 1188) i rozporządzeniach (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych, z dn. 24 września 2003r. , Dz. U. Nr 177, poz. 1731 z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2004 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych , Dz. U. Nr 83, poz. 770) Oferent zobowiązany jest dostarczyć jeden model skrzynki do siedziby Zamawiającego w Tychach, przy ul. Filaretów 31, najpóźniej w dniu składania ofert..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.20.00 - Skrzynki na listy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz 1163 z późn. zm.) , tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej trzy dostawy skrzynek pocztowych wraz z montażem, zrealizowane w ramach odrębnych umów, o wartości ogółem nie mniejszej niż 20 000,- zł (brutto) 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Pzp. (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn.zm.). 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie 2., p.pkt. 1) i 2) dla każdego z nich. Na potwierdzenie, że Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp. : 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania zamówienia tj.: - należy wykazać co najmniej trzy dostawy skrzynek pocztowych wraz z montażem, zrealizowane w ramach odrębnych umów, o wartości ogółem nie mniejszej niż 20 000,- zł (brutto) Na potwierdzenie wykonania co najmniej trzech dostaw wymienionych w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych dostaw skrzynek pocztowych zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 4) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz.605) 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 10 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.