Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-10
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieużywanego, nieregenerowanego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ilościach i asortymencie opisanym w Załączniku Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ, z podziałem na 3 pakiety:
Pakiet nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego Programy Profilaktyczne
Pakiet nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla DCO
Pakiet nr 3: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowaniem dla Dolnośląskiego Rejestru Nowotworów
Numer ogłoszenia: 248293 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, faks 071 3689584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieużywanego, nieregenerowanego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ilościach i asortymencie opisanym w Załączniku Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ, z podziałem na 3 pakiety: Pakiet nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego Programy Profilaktyczne Pakiet nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla DCO Pakiet nr 3: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowaniem dla Dolnośląskiego Rejestru Nowotworów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieużywanego, nieregenerowanego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ilościach i asortymencie opisanym w Załączniku Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ, z podziałem na 3 pakiety: Pakiet nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego Programy Profilaktyczne Pakiet nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla DCO Pakiet nr 3: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowaniem dla Dolnośląskiego Rejestru Nowotworów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 48.82.00.00-2, 48.76.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: łącznie - 2.720,00 zł Pakiet Nr 1 - 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia zł) Pakiet Nr 2 - 700,00 zł (słownie: siedemset zł). Pakiet Nr 3 - 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swym rodzajem i wartością uważa się jednorazową dostawę (wartość brutto) Dla pakietu nr 1 - komputerów i drukarek o wartości, co najmniej 10.000 zł Dla pakietu nr 2 - oprogramowania antywirusowego i sprzętu sieciowego. o wartości co najmniej 15.000 zł Dla pakietu nr 3 - dostawa półek dyskowych do macierzy EVA lub macierzy EVA o wartości, co najmniej 40.000 zł 1. Wykaz- załącznik nr 10 do SIWZ, (ODZIELNY DLA KAŻDEGO PAKIETU) wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. Dokument/-y potwierdzający/-e, że dostawa/-y została/-y wykonane/a należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia wymaganych parametrów technicznych oferowanego sprzętu wymienionego w Pakiecie nr 1, 2 i 3 do oferty należy dołączyć odpowiednie katalogi, foldery, opisy producenta lub inne dokumenty potwierdzające, w czytelny i jasny sposób spełnianie parametrów w załączniku Nr 1, 2 i 3 do SIWZ, w przypadku modułu do przełącznika sieciowego (Pakiet Nr 2) oraz sprzętu z Pakietu nr 3 - oświadczenie producenta, iż sprzęt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży. Ponadto należy złożyć oświadczenia Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy Certyfikaty CE na zaoferowany sprzęt. Brak potwierdzenia wymaganych parametrów, oświadczeń, zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 7 do SIWZ) 2) wypełniony arkusz asortymentowo - cenowy (załącznik Nr 4 i/lub Nr 5 i/lub Nr 6 do SIWZ) 3) wypełniony załącznik Nr 1 i/lub Nr 2 i/lub Nr 3 do SIWZ określający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4) potwierdzenia wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
8.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy powodu okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl, cena 20 zł
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, 53-413 Wrocław pl. Hirszfelda 12, budynek H, pok. 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, 53-413 Wrocław pl. Hirszfelda 12, budynek H, pok. 312.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego Programy Profilaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego Programy Profilaktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-0, 48.82.00.00-2, 48.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla DCO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla DCO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 48.82.00.00-2, 48.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Dolnośląskiego Rejestru Nowotworów DCO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Dolnośląskiego Rejestru Nowotworów DCO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 48.82.00.00-2, 48.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- ZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w Gminie Serokomla
- "Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo"
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.