eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa mrożonek /warzywa, owoce, pyzy, ryby mrożone/ dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Radom: Zakup i dostawa mrożonek /warzywa, owoce, pyzy, ryby mrożone/ dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 248323 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mrożonek /warzywa, owoce, pyzy, ryby mrożone/ dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek - /warzywa, owoce, pyzy, ryby mrożone/ dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego, o n/w asortymencie: 1.Marchew mrożona, 2. Mieszanka warzywna mrożona,3. Kalafior mrożony, 4.Fasolka mrożona, 5. Porzeczka czarna mrożona, 6. Truskawka mrożona, 7. Pyzy mrożone bez mięsa, 8. Ryba mrożona mintaj Tafla, 9. Frytki mrożone proste, 10. Flaki wołowe mrożone półprodukt, 11. Kotlet do hamburgera mrożony waga jednostkowa od 50 do 60 gram, 12. Śledź płaty marynowane. Opakowanie foliowe, maksymalna wielkość w zależności od pozycji: w pozycjach 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 9 do 2,5 kg w pozycjach 7 i 10 do 1 kg w pozycji 8 do 7 kg w pozycji 12 do 4 kg. Orientacyjne zapotrzebowanie Szpitala na w/w asortyment w okresie trwania umowy kształtuje się następująco: 1. Marchew mrożona - ok. 300 kg, 2. Mieszanka warzywna mrożona - ok. 480 kg, 3. Kalafior mrożony - ok. 240 kg, 4. Fasolka mrożona - ok. 300 kg, 5. Porzeczka czarna mrożona - ok. 1.440 kg, 6. Truskawka mrożona - ok. 480 kg, 7. Pyzy mrożone bez mięsa - ok. 840 kg, 8. Ryba mrożona mintaj Tafla - ok. 960 kg, 9. Frytki mrożone proste - ok. 1.200 kg, 10. Flaki wołowe mrożone półprodukt - ok. 480 kg, 11. Kotlet do hamburgera mrożony waga jednostkowa od 50 do 60 gram - ok. 1.200 kg, 12. Śledź płaty marynowane - ok. 192 kg Warunki dostaw mrożonek: Dostawa towaru - na zamówienie, nie częściej niż 1 raz w tygodniu, dostawa w ciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia - dni robocze, ocena jakości towaru w dniu dostawy, towar określony w pozycjach od 3 do 7 i od 9 do 12 zamawiany będzie sukcesywnie, natomiast towar z pozycji 1 i 2 zamawiany będzie w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, a z pozycji 8 w miesiącach od września do czerwca. Magazyn żywnościowy czynny codziennie w dni robocze w godz. 73o - 15oo..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.33.24.00 - Owoce konserwowane 15.31.11.00 - Chipsy i frytki 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.24.12.00 - Śledź przetworzony lub konserwowany 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.89.51.00 - Hamburgery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: I. Warunki ogólne: I.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1 i ust. 2 Ustawy Pzp. II. Warunki szczegółowe: II.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; II.1.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. II.1. II.2. Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonał min. 1 dostawę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. II.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. II.2. II.3. Potencjał techniczny Wykonawca posiada potencjał do wykonania przedmiotu zamówienia. II.3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. II.3. II.4. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie przedmiotu zamówienia. II.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. II.4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i ust.2 ustawy Pzp 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art..22 ust.1, pkt. 1-3 ustawy Pzp 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwe służby sanitarno - epidemiologiczne, w sprawie wymagań dotyczących środków transportu żywności (na podst. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomocniczych w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych (tekst jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179 z późn. zm.) 6. Oświadczenie Wykonawcy, że do każdej dostawy dołączony zostanie aktualny handlowy dokument identyfikacyjny (na podst. Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn. 29 czerwca 2004 r. w sprawie wymagań weterynaryjnych przy produkcji mrożonek (tekst jedn. Dz. U. Nr 60 poz. 1673 z późn. zm.) 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 9. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4 III piętro pok 313 26 - 610 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia III p., pok. nr 313 26 - 610 Radom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.