Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Radom: Zakup i dostawa mrożonek /warzywa, owoce, pyzy, ryby mrożone/ dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 248323 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mrożonek /warzywa, owoce, pyzy, ryby mrożone/ dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek - /warzywa, owoce, pyzy, ryby mrożone/ dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego, o n/w asortymencie: 1.Marchew mrożona, 2. Mieszanka warzywna mrożona,3. Kalafior mrożony, 4.Fasolka mrożona, 5. Porzeczka czarna mrożona, 6. Truskawka mrożona, 7. Pyzy mrożone bez mięsa, 8. Ryba mrożona mintaj Tafla, 9. Frytki mrożone proste, 10. Flaki wołowe mrożone półprodukt, 11. Kotlet do hamburgera mrożony waga jednostkowa od 50 do 60 gram, 12. Śledź płaty marynowane. Opakowanie foliowe, maksymalna wielkość w zależności od pozycji: w pozycjach 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 9 do 2,5 kg w pozycjach 7 i 10 do 1 kg w pozycji 8 do 7 kg w pozycji 12 do 4 kg. Orientacyjne zapotrzebowanie Szpitala na w/w asortyment w okresie trwania umowy kształtuje się następująco: 1. Marchew mrożona - ok. 300 kg, 2. Mieszanka warzywna mrożona - ok. 480 kg, 3. Kalafior mrożony - ok. 240 kg, 4. Fasolka mrożona - ok. 300 kg, 5. Porzeczka czarna mrożona - ok. 1.440 kg, 6. Truskawka mrożona - ok. 480 kg, 7. Pyzy mrożone bez mięsa - ok. 840 kg, 8. Ryba mrożona mintaj Tafla - ok. 960 kg, 9. Frytki mrożone proste - ok. 1.200 kg, 10. Flaki wołowe mrożone półprodukt - ok. 480 kg, 11. Kotlet do hamburgera mrożony waga jednostkowa od 50 do 60 gram - ok. 1.200 kg, 12. Śledź płaty marynowane - ok. 192 kg Warunki dostaw mrożonek: Dostawa towaru - na zamówienie, nie częściej niż 1 raz w tygodniu, dostawa w ciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia - dni robocze, ocena jakości towaru w dniu dostawy, towar określony w pozycjach od 3 do 7 i od 9 do 12 zamawiany będzie sukcesywnie, natomiast towar z pozycji 1 i 2 zamawiany będzie w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, a z pozycji 8 w miesiącach od września do czerwca. Magazyn żywnościowy czynny codziennie w dni robocze w godz. 73o - 15oo..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.33.24.00 - Owoce konserwowane 15.31.11.00 - Chipsy i frytki 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.24.12.00 - Śledź przetworzony lub konserwowany 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.89.51.00 - Hamburgery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: I. Warunki ogólne: I.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1 i ust. 2 Ustawy Pzp. II. Warunki szczegółowe: II.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; II.1.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. II.1. II.2. Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonał min. 1 dostawę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. II.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. II.2. II.3. Potencjał techniczny Wykonawca posiada potencjał do wykonania przedmiotu zamówienia. II.3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. II.3. II.4. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie przedmiotu zamówienia. II.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. II.4..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i ust.2 ustawy Pzp 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art..22 ust.1, pkt. 1-3 ustawy Pzp 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwe służby sanitarno - epidemiologiczne, w sprawie wymagań dotyczących środków transportu żywności (na podst. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomocniczych w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych (tekst jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179 z późn. zm.) 6. Oświadczenie Wykonawcy, że do każdej dostawy dołączony zostanie aktualny handlowy dokument identyfikacyjny (na podst. Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn. 29 czerwca 2004 r. w sprawie wymagań weterynaryjnych przy produkcji mrożonek (tekst jedn. Dz. U. Nr 60 poz. 1673 z późn. zm.) 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 9. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 III piętro pok 313
26 - 610 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia III p., pok. nr 313 26 - 610 Radom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P.30.2025 - Dzierżawa glukometrów wraz z zakupem pasków testowych, nakłuwaczy i materiałów kontrolnych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Mechaniczne koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu według standardów PEFC oraz 3letni nadzór
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko - Czarna (IV etap)
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN.: "INSTALACJA TERMICZNEGO PRZETWARZANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W MAZOWIECKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM SP. Z O.O. W RADOMIU"
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
więcej: Produkty mięsne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.