Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Zakopane: ZP/341/33a/07 Przetarg nieograniczony mający na celu zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych związanych z remontami wszystkich elementów dróg gminnych zarządzanych przez Burmistrza Miasta Zakopane
Numer ogłoszenia: 248325 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/33a/07 Przetarg nieograniczony mający na celu zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych związanych z remontami wszystkich elementów dróg gminnych zarządzanych przez Burmistrza Miasta Zakopane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej z trzema wykonawcami wyłonionymi dla każdego zadania w niniejszym postępowaniu( chyba ,że oferty nie podlegające odrzuceniu złoży mniej wykonawców ) na wykonywanie robót budowlanych związanych z remontami wszystkich elementów dróg gminnych zarządzanych przez Burmistrza Miasta Zakopane , Zakres robót obejmuje : Zadanie I - roboty budowlane związane z remontami wszystkich elementów dróg gminnych Zadanie II - roboty budowlane związane z remontami chodników.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości Zadanie I - 15.000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych) Zadanie II - 7.000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; Wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wykonał co najmniej 3 zadania o tożsamym charakterze i wielkości tj. Zadanie I -roboty budowlane związane z remontami wszystkich elementów dróg gminnych- wykonawca musi wykazać ,że wykonywał nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5000 m² Wykonawca musi dysponować sprzętem koniecznym do wykonania zamówienia w tym co najmniej : - wytwórnią mas bitumicznych , lub możliwością zakupu masy bitumicznej w ilości nie mniejszej niż 800Mg - rozściełaczem mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską z wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 m do 7,5 m - 2 walcami stalowymi o ciężarze min 8 Mg każdy - 1 walcem ogumionym - specjalistycznym sprzętem do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą mineralno bitumiczną z recyklera 1 szt - szczotkom mechaniczną - piłą do cięcia asfaltu - młotem pneumatycznym - skrapiarka - rozsypywarką kruszywa - 1 szt. Remontera - samochodem samowyładowawczym ład.5-10 Mg. - urządzeniem do ciśnieniowego mycia kanałów Wykonawca musi wykazać ,że przy wykonywaniu zamówienia będzie dysponował pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierowników robót posiadających uprawnienia drogowe i uprawnienia mostowe. Zadanie II - roboty budowlane związane z remontami chodników- Wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wykonał co najmniej 3 zadania o tożsamym charakterze i wielkości tj. wykonał chodniki o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4000 m² Wykonawca musi dysponować sprzętem koniecznym do wykonania zamówienia w tym co najmniej : - zagęszczarka płytową - walcem statycznym - koparko-ładowarką 0,25m³ -młotem pneumatycznym -samochodem ciężarowym ład.5-10 Mg - urządzeniem do ciśnieniowego mycia kanałów Wykonawca musi wykazać ,że przy wykonywaniu zamówienia będzie dysponował pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownika robót posiadającego uprawnienia ogólno budowlane 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż : Zadanie I - 300 000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych ) Zadanie II - 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty ( wymienione wyżej) dla każdego z nich. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu a składania ofert; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 siwz Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie ma być podpisane przez każdego z wykonawców. 6)wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 7)wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3a i / lub 3b do siwz 8) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zadanie I -roboty budowlane związane z remontami wszystkich elementów dróg gminnych- wykonawca musi wykazać ,że wykonywał nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5000 m² Zadanie II -wykonał chodniki o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4000 m² Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 9)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ,także zakres wykonywanych przez nich czynności-(należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia w zakresie Zadania I - drogowe i mostowe dla kierowników budowy i aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób w zakresie Zadania II - uprawnienia budowlane dla kierownika budowy i aktualne zaświadczenia potwierdzające jego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 10) na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz sprzętu - należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz. 11) na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż Zadanie I - 300 000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych ) Zadanie II - 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane. eu pod linkiem Zamówienia publiczne- postępowania poniżej progów unijnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. nr 8 Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty budowlane związane z remontami wszystkich elementów dróg gminnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony mający na celu zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych związanych z remontami wszystkich elementów dróg gminnych zarządzanych przez Burmistrza Miasta Zakopane Zakres robot obejmuje: Zadanie I - roboty budowlane związane z remontami wszystkich elementów dróg gminnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.22-1, 45.23.20.00-2, 45.22.11.19-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetarg nieograniczony mający na celu zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych związanych z remontami wszystkich elementów dróg gminnych zarządzanych przez Burmistrza Miasta Zakopane Zadanie II - roboty budowlane związane z remontami chodników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony mający na celu zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych związanych z remontami wszystkich elementów dróg gminnych zarządzanych przez Burmistrza Miasta Zakopane Zakres zamówienia: Zadanie II - roboty budowlane związane z remontami chodników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.22-1, 45.23.20.00-2, 45.22.11.19-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części
- Administrowanie nieruchomościami gminnymi - 2 części
- Sukcesywna dzierżawa koncentratorów tlenu
- Świadczenie usług pralniczych dla Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem
- Ochrona fizyczna obiektu TPN Kuźnice oraz monitorowanie obiektów TPN w roku 2025
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorządowego Centrum Kulturalno-Społecznego w Jabłonnie Lackiej
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.