Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-21
Jerzmanowa: Dostawa zestawów komputerowych wraz z montażem i świadczeniem usług serwisowych w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców w Gminie Jerzmanowa
Numer ogłoszenia: 248327 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowa , ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8382046, faks 076 8312119.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych wraz z montażem i świadczeniem usług serwisowych w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców w Gminie Jerzmanowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 43 zestawów komputerowych wraz z ich montażem i świadczeniem usług serwisowych. Przedmiotowe zestawy komputerowe przekazane będą przez Zamawiającego w nieodpłatne użyczenie Beneficjentom Ostatecznym zamieszkałym na terenie Gminy Jerzmanowa na podstawie podpisanych umów użyczenia, dla potrzeb realizowanego Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców w Gminie Jerzmanowa współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2. Zestawy komputerowe składać się będą z komputera stacjonarnego, monitora, myszki i klawiatury komputerowej, listwy przeciwprzepięciowej, niezbędnych kabli do podłączenia komputerów oraz wyposażone będą w system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie antywirusowe oraz moduł GPS. 3. Zestawy komputerowe zostaną dostarczone i zainstalowanie pod wskazanymi adresami Beneficjentów Ostatecznych. Adresy Beneficjentów Ostatecznych będą przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz umowy o przetwarzaniu danych osobowych (Załącznik nr 8 do SIWZ). 4. Miejscowości w których zamieszkują Beneficjenci Ostateczni - Uczestnicy Projektu: Gaiki, Potoczek, Jerzmanowa, Kurowice, Kurów Mały, Smardzów, Łagoszów Mały, Zofiówka, Bądzów, Maniów, Jaczów. 5. Zamawiane zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem będą wykorzystywane w celach niekomercyjnych przez Beneficjentów Ostatecznych Projektu dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych przez Uczestników Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców w Gminie Jerzmanowa. 6. Zamawiane zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem będą wykorzystywane przez Beneficjentów Ostatecznych łącznie przez 7 lat. Do 31.12.2015r. przez okres trwania Projektu, a następnie kolejne 5 lat jego utrzymania. 7. W przypadku wystąpienia z Projektu, któregoś z Beneficjentów Ostatecznych, zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem zostanie przekazany następnej osobie, aby utrzymany był wskaźnik 43 gospodarstwa domowe. (Zmiana podmiotu na rzecz którego następować będzie użyczenie). 8. Wzór umowy użyczenia o której mowa w ust. 1, określa załącznik nr 10 do Regulaminu Rekrutacji i Uczestnictwa w Projekcie zatwierdzonego Zarządzeniem Nr 0050.115.2013 Wójta Gminy Jerzmanowa z dnia 29 października 2013r. dostępny na stronie Internetowej Zamawiającego: http://www.jerzmanowa.com.pl/index.php?option=34&cat_id=32&menu_id=139&page=1 9. Oferowane przez Wykonawcę zestawy komputerowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i nieobciążone prawami osób trzecich oraz musi spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ (a w szczególności w Załączniku nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia). 10. Dostarczenie przedmiotu zamówienia wraz z jego wniesieniem, podłączeniem, montażem i przygotowaniem do użytkowania odbędzie się na koszt Wykonawcy. 11. Wszelkie szkody powstałe w trakcie transportu, rozładunku i montażu, aż do chwili podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego obciążają Wykonawcę. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty gwarancyjne na wszystkie elementy realizowanej dostawy. 13. Gwarancja producenta na przedmiot zamówienia wyniesie minimum 24 miesięcy. Gwarancja rozpoczyna się od chwili podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 14. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie awarii lub usterki: 2 dni robocze od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowego rejestru zgłoszeń awarii i wykonanych czynności serwisowych do wglądu na życzenie Zamawiającego. 16. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy na zainstalowane oprogramowanie komplet licencji niewyłącznych dla Beneficjentów Ostatecznych z możliwością dalszego udostępniania kolejnym (dalszym) Beneficjentom. Licencje na oprogramowanie przekazane Zamawiającemu powinny zawierać koszty licencji praw najmu (jeżeli oferowane oprogramowanie wymaga tego typu licencji w kontekście przeznaczenia i specyfiki wykorzystania przedmiotu zamówienia, o którym powyżej) oraz umożliwić Zamawiającemu przekazanie w formie użyczenia komputerów z oprogramowaniem Beneficjentom Ostatecznym (43 gospodarstwom domowym z terenu Gminy Jerzmanowa) z poszanowaniem praw licencyjnych oraz praw autorskich producenta oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz konieczności zakupu dodatkowych licencji przy ewentualnym przekazaniu tego samego komputera do następnego Beneficjenta Ostatecznego. 17. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy dokumenty potwierdzające legalność instalowanych programów oraz po jednym nośniku zaoferowanego oprogramowania zgodnie z wymaganiami producenta oprogramowania. W przypadku licencji zbiorczej Wykonawca dostarczy do Zamawiającego oryginał oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie licencji w ilości odpowiadającej ilości dostarczonego oprogramowania. 18. Wykonawca zapewni świadczenie usług serwisowych do dnia 31.12.2015r. 19. Wykonawca podpisze z Zamawiającym umowę o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 21. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonym do niej opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty parametrów technicznych nie gorszych niż wskazane w niniejszej specyfikacji. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców w Gminie Jerzmanowa, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion, Oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą spełniać warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą spełniać warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą spełniać warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą spełniać warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą spełniać warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załącznikiem do Formularza; 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej (ych) ofertę i oświadczenia jeżeli uprawnienie tej osoby/tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (jeżeli dotyczy); 4. Kopia dowodu wniesienia wadium; 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (jeżeli dotyczy); 6. Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - Załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień umowy w przypadkach gdy: a. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia, b. Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c. Gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu umowy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, d. W zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, które mogą dotyczyć: - Aktualizacji rozwiązań projektowych ze względu na postęp technologiczny, - Zmiany producenta urządzeń i wyposażenia, e. W razie wystąpienia przyczyn, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jerzmanowa.com.pl/index.php?option=16&cat_id=5
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, pokój nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, sekretariat, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców w Gminie Jerzmanowa, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, Oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.