Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Osiek Jasielski: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Osiek Jasielski w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 248362 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiek Jasielski , Osiek Jasielski 112, 38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie, tel. 013 4420005, faks (013) 442 00 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Osiek Jasielski w roku szkolnym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Osiek Jasielski w roku szkolnym 2014/2015. Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży należy realizować we wszystkie dni nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw świątecznych oraz ferii zimowych, w godzinach umożliwiających przybycie dzieci i młodzieży do szkoły nie później niż 10 minut i nie wcześniej niż 30 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i opuszczenie szkoły o ustalonej przez zamawiającego godzinie, jednak nie później niż 60 minut od momentu zakończenia zajęć lekcyjnych przez grupę osób odwożonych do tej samej miejscowości. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci i młodzieży z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych w każdej miejscowości przystanków) do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Osiek Jasielski oraz odwóz z w/w szkół i Gimnazjum do miejsca ich zamieszkania (do ustalonych w każdej miejscowości przystanków). Należy również uwzględnić mający powstać w miejscowości Pielgrzymka przystanek: Pielgrzymka - Pod lasem (w odległości około 1 km od drogi wojewódzkiej nr 993 Dukla - Gorlice). Usługi będą świadczone na trasach: 1) Mrukowa, do Szkoły Podstawowej w Samoklęskach (przewidywana ilość: 11 uczniów) 2) Pielgrzymka do Szkoły Podstawowej w Samoklęskach (przewidywana ilość: 4 uczniów) 3) Świerchowa do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Osieku Jasielskim (przewidywana ilość: 29 uczniów) 4) Załęże do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Osieku Jasielskim (przewidywana ilość: 14 uczniów) 5) Czekaj do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Osieku Jasielskim (przewidywana ilość: 28 uczniów) 6) Zawadka Osiecka do Gimnazjum w Osieku Jasielskim (przewidywana ilość: 31 uczniów) 7) Pielgrzymka do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Osieku Jasielskim z uwzględnieniem przystanku przy Szkole Podstawowej w Zawadce Osieckiej (przewidywana ilość: 18 uczniów (w tym na trasie Pielgrzymka - Zawadka Osiecka: przewidywana ilość: 10 uczniów)). 8) Samoklęski do Gimnazjum w Osieku Jasielskim (przewidywana ilość: 29 uczniów). 9) Mrukowa do Gimnazjum w Osieku Jasielskim (przewidywana ilość: 11 uczniów). 10) Pielgrzymka - przysiółek Kłopotnica do Gimnazjum w Osieku Jasielskim (przewidywana ilość: 25 uczniów). Prognozowane ilości uczniów są orientacyjne i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, należy je jednak przyjąć jako obowiązujące na potrzeby porównania konkurencyjności ofert.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.ust.1 pkt.6 i 7 pzp i art. 134 ust.6 pkt.3, w wysokości do 20% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez przedłożenie wraz z ofertą aktualnej licencji na przewóz osób ważną w całym okresie obowiązywania umowy oraz złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiekjasielski.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osieku Jasielskim, 38-223 Osiek Jasielski 112.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Osieku Jasielskim, 38-223 Osiek Jasielski 112 (pokój nr 9 - sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OSIEK JASIELSKI
więcej: przetargi OSIEK JASIELSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu autokarowego w okresie styczeń-marzec 2025 r., na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Glinojeck do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
- "Przewóz dzieci do jednostek oświatowych Gminy Pszczew w 2025 roku"
- Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Osiek Mały do placówek oświatowych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.