eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilczyceRemont z wyposażeniem budynku remizy na potrzeby funkcjonowania świetlicy wiejskiej w miejscowości Radoszki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Wilczyce: Remont z wyposażeniem budynku remizy na potrzeby funkcjonowania świetlicy wiejskiej w miejscowości Radoszki
Numer ogłoszenia: 248388 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182864 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce, 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont z wyposażeniem budynku remizy na potrzeby funkcjonowania świetlicy wiejskiej w miejscowości Radoszki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Remoncie z wyposażeniem budynku remizy na potrzeby funkcjonowania świetlicy wiejskiej w miejscowości Radoszki zgodnie z opisem technicznym opracowanym dla przedmiotowego zadania oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia SIWZ. 1) Planowane roboty remontowo - budowlane i renowacyjne obejmują roboty wykończeniowe, malarskie, glazurnicze, renowacyjne, montażowe tj. odpowiednio: odnowę wszystkich elewacji budynku polegającą na przygotowaniu podłoża z reperacją miejscowych ubytków w tynku, gruntowanie i malowanie ścian farbami fasadowymi, reparację miejscowych ubytków na tarasie i schodach wykonanych z lastryka na elewacji frontowej budynku; wymianę istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej drewnianej na stolarkę wykonaną z PCV wypełnioną pakietem szybowym, parapetem zewnętrznym z blachy stalowej i wewnętrznym z płytek gresowych w całym budynku ( tj. na elewacji frontowej wschodniej - 6 okien, drzwi dwuskrzydłowe- 2 szt., na elewacji północnej - 6 okien; na elewacji południowej - 3 okna, na elewacji zachodniej - 6 okien); demontaż krat stalowych zabezpieczających stolarkę okienną i drzwiową na parterze, odczyszczenie, pomalowanie i ponowny montaż krat po zamontowaniu nowej stolarki; wydzielenie z pomieszczenia magazynowego na piętrze sanitariatów ( WC Męskie, WC Damskie oraz korytarza) poprzez wymurowanie dwóch ścianek działowych z cegły dziurawki o gr. muru 12[cm], poprzeczna o długości 2,84[m] i podłużna o długości 2[m] do wysokości stropu wraz z otynkowaniem; zamontowanie w powstałym WC damskim i WC męskim wyposażenia stałego tj. miski ustępowej, umywalki wiszącej z baterią oraz wykonanie podłączenia do instalacji kanalizacyjnej i wodnej z wyprowadzeniem do pomieszczenia znajdującego się poniżej stropu; wykonanie instalacji elektrycznej dla zasilania oświetlenia w powstałych dwóch WC z jednoczesnym montażem zakupionych wentylatorów elektrycznych, które będą znajdować się w otworze wentylacyjnym; ułożenie na posadzkach płytek gresowych na klej z fugowaniem w pomieszczeniach wydzielonych na sanitariaty na wys. 2[m], w pomieszczeniu gospodarczo - socjalnym na wys. 2[m]; malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach przeznaczonych na funkcjonowanie świetlicy wiejskiej po uprzednim przygotowaniu podłoża, reperacja miejscowych ubytków, gruntowanie i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ( na piętrze: korytarz, sala wystawowa - multimedialna, pomieszczenie pomocniczo - gospodarcze, powstałe sanitariaty WC męskie, WC damskie z korytarzem; na parterze: holl, klatka schodowa, sala komputerowa dla mieszkańców); odnowa nawierzchni podłogi drewnianej w sali wystawowo- konferencyjno multimedialnej i sali komputerowej dla mieszkańców na parterze oraz malowanie balustrad schodowych wewnętrznych oraz zewnętrznych po dokonaniu miejscowych napraw polegających na prostowaniu ugiętych elementów z ich mocowaniem; wymiana opraw świetlówkowych ; wymiana łączników warstwowych ; wykucie z muru kratek wentylacyjnych i drzwiczek, montaż kratek wentylacyjnych typ A o obwodzie do 2400mm- do przewodów murowanych; wymiana opraw świetlówkowych 2 x 40 W; montaż rolet z listew; rozebranie podłóg drewnianych; montaż progu; wymiana gniazd wtyczkowych; zakup wraz z podłączeniem aparatów grzewczych, nagrzewnice 2500 W- szt. 2 Roboty do wykonania obejmują także: rozbiórkę kuchni kaflowej w pom. gospodarczo - socjalnym na piętrze; wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych, cieplnych oraz przeciwdźwiękowych, Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wymiarach 20x25cm na zaprawie klejowej, wykucie z muru ościeżnic drewnianych; malowanie ościeżnic stalowych dla drzwi wewnątrz lokalowych i wejściowych do lokalu; montaż skrzydeł drzwiowych płytowych szklonych; wykonanie posadzek jednobarwnych z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 na zaprawie klejowej, wymiana desek podłogowych; odgrzybienie desek przez dwukrotne powlekanie powierzchni preparatami solowymi metodą smarowania; dwukrotne malowanie podłóg drewnianych; wykonanie cokolika z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 15x15 na zaprawie klejowej; przeszlifowanie i oczyszczenie nawierzchni z lastryka; 2) Wyposażenie: a) zakup atlasu do ćwiczeń stacjonarnego z regulacją obciążenia dla ćwiczenia motylków oraz wyciskania, minimum dwa stanowiska do ćwiczeń, atlas wraz z ławeczką do ćwiczeń brzuszków - szt. 1; b) zakup stołów konferencyjnych z blatem laminowanym z płyty wiórowej i nogach stalowych o wymiarach ok. 200 x 90 x 80[cm] (szerokość x głębokość x wysokość) - szt. 5; c) zakup krzeseł konferencyjnych tapicerowanych pokrytych tkaniną na nogach stalowych - szt. 30; d) zakup biurka pod komputer stacjonarny z płyty wiórowej laminowanej o wymiarach nie mniejszych niż 90 x 70 x 50[cm] (szerokość x wysokość x głębokość) - szt. 1 ; e) zakup krzesła obrotowego do biurka pod komputer - profilowane, tapicerowane, na siłowniku - szt. 1; f) zakup zestawu komputerowego wyposażonego w myszkę optyczną, monitor LCD 19 cal, głośniki komputerowe (2 szt. głośników nie mniejsze niż 2W i jeden głośnik nie mniejszy niż 5W), listwę zasilającą z podświetlanym włącznikiem, bezpiecznikiem - długość przewodu nie mniejszą niż 5 metrów, klawiaturę multimedialną, komputer (twardy dysk nie mniejszy niż 1 TB, oraz jego pamięć pojemności podręcznej nie mniejsza niż 32 MB cache), karta graficzna o pamięci nie mniejszej niż 1024MB, procesor nie mniejszy niż 3GHz, DVD-RW, obudowa, zasilacz nie mniejszy niż 500W, pamięć RAM nie mniejsza niż 4GB, płyta główna, czytnik kart pamięci, zestaw komputerowy musi być nowy z gwarancją nie mniej niż 12 miesięcy - 1 kpl.; g) zakup oprogramowania standardowego Windows 7 - szt. 1; h) zakup szafki meblowej stojącej z płyty wiórowej laminowanej o wymiarach jednej szafki 180 x 70 x 50 [cm] lub większych - szt. 4; i) zakup telewizora LCD - 42 cale, gwarancja 12 miesięcy - 1 szt.; j) zakup uchwytu ściennego do mocowania telewizora - 1szt.; k) zakup anteny siatkowej z zasilaczem i przewodem koncentrycznym o długości 30 m - 1 kpl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane PRAKTIW Paweł Ramiączek, Domki 3, 25-204 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123758,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111549,95

  • Oferta z najniższą ceną: 111549,95 / Oferta z najwyższą ceną: 135506,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.