Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-22
Tychy: Przebudowa drogi dojazdowej wraz z budową miejsc postojowych przy Al. Niepodległosci 79 - 81
Numer ogłoszenia: 248390 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej wraz z budową miejsc postojowych przy Al. Niepodległosci 79 - 81.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Tymczasowa organizacja ruchu (projekt, zatwierdzenie, montaż i demontaż) 2. Inwentaryzacja powykonawcza 3. Cięcie piła nawierzchni asfaltowej 4. Rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. 8 cm 5. Rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 5 cm 6. Rozbiórka krawężnika betonowego 15x30 cm wraz z ławą betonową 7. Załadunek i odwóz gruzu z rozbiórki na odległość 9 km i utylizacją 8. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych 9. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 10. Zdjęcie warstwy humusu gr. 15 cm wraz z odwozem 118,98 m3 na wysypisko na 9 km 11. Wykonanie koryta koparką 0,4 m3 z odwozem urobku na 9 km na wysypisko 12. Opłata za wysypisko (humus 118,98 m3 + koryto 379,35 m3) 13. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne 14. Warstwa odsączająca z piasku grubości 15 cm 15. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem gr. 5 cm 16. Podbudowa z kruszywa kamiennego: w-wa dolna - 15 cm, w-wa górna -10 cm 17. Nawierzchnia z kostki brukowej czerwonej grubości 8 cm miejsc postojowych 403,83 m2 18. Pasy rozdzielające miejsca postojowe z kostki brukowej szarej 8 cm - 28,17 m2 19. Nawierzchnia drogi manewrowej i jezdni z kostki brukowej szarej - 588,00 m2 20. Krawężnik 15x30 cm betonowy na ławie betonowej z oporem (0,075 m3/mb) - 99,60 m 21. Ustawienie znaków drogowych ( rury fi 50 mm) z tabliczką T-29 22. Rozścielenie humusu za krawężnikiem (humus z odkładu) 23. Wykonanie trawników dywanowych 24. Studnie rewizyjne z kręgów fi 1000 mm. 25. Studzienki ściekowe z osadnikiem, bez syfonu 26. Kanalizacja deszczowa z rur PCV fi 160 mm (41,5 m) + przykanalik z rur PCV fi 160 mm 4.00 m) 27. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub parkingu w technologii kostki brukowej o wartości co najmniej 120.000,00 zł. netto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. jedną osobą kadry technicznej (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoba/y odpowiedzialne za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winny posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jn., którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - koparko - ładowarka - 1 szt. - walec wibracyjny lub statyczny - 1 szt. - zagęszczarka płytowa lub ubijak mechaniczny - 1szt. - piła do ciecia - 1 szt. - samochód dostawczy - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 2 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. b) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a). wykazu wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. b). wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zał. WYKAZ OSÓB wraz z załączeniem kopii uprawnień zawodowych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c). oświadczenie wykonawcy - tj. zał. WYKAZ ŚRODKÓW SPRZĘTOWYCH Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 23/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Dostawa węgla aktywnego wraz z usługą wymiany
- USŁUGA TELEINSPEKCJI SIECI
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/50 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku - 2 postępowanie
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja ulic na terenie Miasta Zakroczym.
- Rozbudowa publicznej drogi gminnej klasy L nr 302020 T (ul. Miodowa) na odcinku od skrzyżowania z ul. Zwierzyniecką do skrzyżowania z ul. Gościniec w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Rozbudowa ul. Ogrodowej w Kamionku
- "Modernizacja odcinka ul. Żeromskiego pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Asnyka a ulicą Ślączka" w Krośnie
- Poprawa bezpieczeństwa Mieszkańców poprzez kompleksową modernizację dróg na terenie Miasta Opatowa
- "Budowa mostu wraz z drogami dojazdowymi w miejscowości Świerże Kiełcze"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.