eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Przebudowa drogi dojazdowej wraz z budową miejsc postojowych przy Al. Niepodległosci 79 - 81

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Tychy: Przebudowa drogi dojazdowej wraz z budową miejsc postojowych przy Al. Niepodległosci 79 - 81
Numer ogłoszenia: 248390 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej wraz z budową miejsc postojowych przy Al. Niepodległosci 79 - 81.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Tymczasowa organizacja ruchu (projekt, zatwierdzenie, montaż i demontaż) 2. Inwentaryzacja powykonawcza 3. Cięcie piła nawierzchni asfaltowej 4. Rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. 8 cm 5. Rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 5 cm 6. Rozbiórka krawężnika betonowego 15x30 cm wraz z ławą betonową 7. Załadunek i odwóz gruzu z rozbiórki na odległość 9 km i utylizacją 8. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych 9. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 10. Zdjęcie warstwy humusu gr. 15 cm wraz z odwozem 118,98 m3 na wysypisko na 9 km 11. Wykonanie koryta koparką 0,4 m3 z odwozem urobku na 9 km na wysypisko 12. Opłata za wysypisko (humus 118,98 m3 + koryto 379,35 m3) 13. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne 14. Warstwa odsączająca z piasku grubości 15 cm 15. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem gr. 5 cm 16. Podbudowa z kruszywa kamiennego: w-wa dolna - 15 cm, w-wa górna -10 cm 17. Nawierzchnia z kostki brukowej czerwonej grubości 8 cm miejsc postojowych 403,83 m2 18. Pasy rozdzielające miejsca postojowe z kostki brukowej szarej 8 cm - 28,17 m2 19. Nawierzchnia drogi manewrowej i jezdni z kostki brukowej szarej - 588,00 m2 20. Krawężnik 15x30 cm betonowy na ławie betonowej z oporem (0,075 m3/mb) - 99,60 m 21. Ustawienie znaków drogowych ( rury fi 50 mm) z tabliczką T-29 22. Rozścielenie humusu za krawężnikiem (humus z odkładu) 23. Wykonanie trawników dywanowych 24. Studnie rewizyjne z kręgów fi 1000 mm. 25. Studzienki ściekowe z osadnikiem, bez syfonu 26. Kanalizacja deszczowa z rur PCV fi 160 mm (41,5 m) + przykanalik z rur PCV fi 160 mm 4.00 m) 27. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub parkingu w technologii kostki brukowej o wartości co najmniej 120.000,00 zł. netto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. jedną osobą kadry technicznej (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoba/y odpowiedzialne za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winny posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jn., którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - koparko - ładowarka - 1 szt. - walec wibracyjny lub statyczny - 1 szt. - zagęszczarka płytowa lub ubijak mechaniczny - 1szt. - piła do ciecia - 1 szt. - samochód dostawczy - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 2 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. b) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a). wykazu wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. b). wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zał. WYKAZ OSÓB wraz z załączeniem kopii uprawnień zawodowych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c). oświadczenie wykonawcy - tj. zał. WYKAZ ŚRODKÓW SPRZĘTOWYCH Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.