Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Człopa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Trzebin i Dzwonowo, gmina Czlopa
Numer ogłoszenia: 248394 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205662 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Człopa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie, tel. 062 2591069, faks 067 2591065.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Trzebin i Dzwonowo, gmina Czlopa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) Rozdział 3 oraz rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, w ramach budowy kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Trzebin i Dzwonowo, Gmina Człopa. Zakres robót będących przedmiotem inspektora nadzoru określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zapewni nadzór inwestorski we wszystkich branżach zgodnie z dokumentacją projektową, wymaganiami prawa polskiego, a w szczególności przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Zapewni współpracę Jednostki Projektowej z Wykonawcą, inspektorem nadzoru i Zamawiającym. Inspektor nadzoru będzie odpowiedzialny za: 1. Przygotowanie i realizację usługi zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami prawa polskiego ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2. Monitorowanie i raportowanie, gromadzenie dokumentacji i danych pozwalających na pełną kontrolę realizacji inwestycji; 3. Rozliczenie finansowe i rzeczowe kontraktu z Zamawiającym; 4. Zarządzanie realizacją Projektu do czasu ostatecznego odbioru inwestycji. 5. Przekazanie inwestycji do eksploatacji podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W ramach usług związanych z zarządzaniem i realizacją kontraktu, inspektor nadzoru zapewni: 1. Nadzór inwestorski we wszystkich branżach zgodnie z dokumentacją projektową, wymaganiami prawa polskiego, a w szczególności przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2. Zapewni współpracę Jednostki Projektowej z Wykonawcą, inspektorem nadzoru i Zamawiającym. 3. Koszt sprawowania nadzoru autorskiego poniesie Zamawiający na podstawie osobnego zlecenia dla Jednostki Projektowej. Szczegółowe działania. a. W okresie rozpoczynającym inwestycję: 1) W ciągu 20 dni od podpisania umowy inspektor nadzoru opracuje system zarządzania Projektem obejmujący zapewnienie stałego nadzoru i kontroli nad Projektem oraz jego realizacją w oparciu o dokumentację przetargową oraz harmonogramy rzeczowo - finansowe. Inspektor nadzoru przedstawi wszelkie szczegóły tego systemu do akceptacji Zamawiającemu w Raporcie Wstępnym. 2) Zamawiający przekaże inspektorowi nadzoru kopie: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych przedmiarów decyzji administracyjnych uzgodnień i warunków technicznych wydanych przez właścicieli i zarządców uzbrojenia terenu. 3) W okresie 60 dni od otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt III.2 inspektor nadzoru opracuje parametry i wyszczególnienie wszystkich prób urządzeń, materiałów i innych części robót do akceptacji Zamawiającemu. b. W okresie realizacji inwestycji. 1) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do szybkiej identyfikacji powstających problemów i zagrożeń związanych z realizacją robót, informowania o tym Zamawiającego oraz opracowania planów stosownych działań zaradczych. 2) Inspektor nadzoru opracuje i uzgodni z Zamawiającym sposób przekazywania, formę i zawartość sprawozdań zgodnie z wymogami Umowy o Dofinansowanie inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 3) Wspólnie z Zamawiającym protokolarnie przekaże teren budowy Wykonawcy wraz z niezbędnymi dokumentami. 4) Inspektor nadzoru przygotuje dla Zamawiającego niezbędne dokumenty w celu zawiadomienia właściwych organów o dacie rozpoczęcia robót budowlanych oraz biuro projektów sprawujące nadzór autorski, dołączając na piśmie wszystkie wymagane w Decyzji o pozwoleniu na budowę oświadczenia. 5) Inspektor nadzoru zapewni geodezyjne wyznaczenie w terenie przez Wykonawcę obiektów budowlanych. c. W trakcie prowadzenia i zakończenia robót w ramach realizacji projektu, do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli nad zgodnością jej realizacji z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej w zakresie pełnym, zawartym w warunkach Umowy i Ustawie Prawo zamówień publicznych. 2) Uczestnictwo w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony realizujące projekt d. W zakresie współpracy z Zamawiającym. 1) Inspektor nadzoru będzie pełnić swoje obowiązki w stosunku do Wykonawcy w oparciu o umowę na roboty zawartą z Wykonawcą przez Zamawiającego. Uważa się, że działać on będzie w imieniu Zamawiającego. 2) Inspektor nadzoru będzie odpowiedzialny za zarządzanie i nadzór nad realizacją umowy na roboty. W poszczególnych dziedzinach swojej działalności inspektor nadzoru posługiwać się będzie odpowiednio wykwalifikowanym personelem. 3) Ze strony Zamawiającego wyznaczona będzie osoba odpowiedzialna za przepływ informacji między Kierownikiem zamawiającego a inspektorem nadzoru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Technicznych PROSBED s.c., Bogusława i Mirosław Bednarczyk, Os. Słowackiego 22/9, 64-980 Trzcianka, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51228,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.