To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-01
Katowice: Dostawa i uruchomienie sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 248397 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212903 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 62, faks 32 207 85 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z instalacją - dotyczy zakresu I - i uruchomieniem sprzętu biurowego, fabrycznie nowego, pełnowartościowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE, w ilościach i o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 3 do siwz/załączniku nr 1 do wzoru umowy. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy transportem własnym i na własny koszt do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń przy ul. Dąbrowskiego 23/Powstańców 25a w Katowicach (dotyczy zakresu I), przy ul. Dąbrowskiego 23 (dotyczy zakresów II-IV). 3. Wykonawca wniesie przedmiot umowy na wskazane piętro oraz zainstaluje - dotyczy zakresu I - i uruchomi sprzęt we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 4. Wszelkie koszty związane z dostawą, instalacją - dotyczy zakresu I - i uruchomieniem sprzętu ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca wraz z dostawą, odpowiednio dla każdego urządzenia dostarczy: karty gwarancyjne, broszury instalacyjne, instrukcje użytkownika oraz karty techniczne (a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia). Wszystkie wyżej wymienione dokumenty winny być w języku polskim (dla każdego zakresu odrębnie). 6. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony sprzęt biurowy, zgodnie ze złożoną ofertą oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia, licząc od dnia podpisania przez obie Strony protokołu bez zastrzeżeń: w zakresie I: minimum 36 miesięcy, w zakresie II: pozycja 1: 2 lata i 5 lat na noże tnące, pozycja 2: 2 lata i 2 lata na noże tnące, w zakresie III: 2 lata, w zakresie IV: 2 lata. 7. Szczegółowe uregulowania dotyczące gwarancji zawarte są w § 5 wzoru umowy (załącznik nr 2 do siwz).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.19.14.00 - Niszczarki 42.99.42.30 - Laminatory 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.12.14.10 - Telefaksy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne - 5 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Copynet Sp. z o.o. Sp. k., ul. Drożyska 15, 31-988 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72457,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77889,75
Oferta z najniższą ceną: 77889,75 / Oferta z najwyższą ceną: 122692,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Niszczarki dokumentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44079,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24784,50
Oferta z najniższą ceną: 24784,50 / Oferta z najwyższą ceną: 26900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Urządzenia biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Sp. z o.o. , z ceną brutto zł, ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5539,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4274,25
Oferta z najniższą ceną: 4274,25 / Oferta z najwyższą ceną: 4650,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont przesiewacza mobilnego Kleemann Mobiscreen MS 19 D pracujacego w ZPM Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Świadczenie usług krajowego transportu osób w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic w okresie 12 miesięcy z podziałem na 2 zadania
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.