eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiOchrona osób i mienia, konwoju gotówki i biletów, monitoringu kas biletowych oraz obiektów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. o.o. w zakresie określonym szczegółowo w SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Gorzów Wielkopolski: Ochrona osób i mienia, konwoju gotówki i biletów, monitoringu kas biletowych oraz obiektów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. o.o. w zakresie określonym szczegółowo w SIWZ
Numer ogłoszenia: 248435 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. , ul. Kostrzyńska 46, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7287800, faks 95 7287801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzk-gorzow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia, konwoju gotówki i biletów, monitoringu kas biletowych oraz obiektów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. o.o. w zakresie określonym szczegółowo w SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona osób i mienia, konwoju gotówki i biletów, monitoringu kas biletowych oraz obiektów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. o.o. w zakresie określonym szczegółowo w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożone oświadczenie, Wykonawca załączy aktualną koncesję wydaną przez MSWiA ( ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie mienia i osób - tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm. ) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożone oświadczenie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożone oświadczenie; dotyczy Zadania 2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodu/samochodów przystosowanych do konwoju pieniędzy i innych wartości zgodnie z wymogami prawa, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożone oświadczenie;Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty : dotyczy ZADANIA 1 (Centrum Obsługi Klienta - pracownik kwalifikowany): a) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z potwierdzeniem posiadania legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wraz z pozwoleniem na broń palną lub inne środki ochrony indywidualnej (przedmioty przeznaczone do obezwładniania: paralizator elektryczny, broń gazową, pałkę obronną itp.); b) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. dotyczy ZADANIA 2: a) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z potwierdzeniem posiadania legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wraz z pozwoleniem na broń palną lub inne środki ochrony indywidualnej (przedmioty przeznaczone do obezwładniania: paralizator elektryczny, broń gazową, pałkę obronną itp.); b) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. c) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodu/samochodów, co najmniej 3 szt., przystosowanych do konwoju pieniędzy i innych wartości zgodnie z wymogami prawa, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. dotyczy ZADANIA 3. a)Wykaz osób (dotyczy pracowników grupy interwencyjnej) którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z potwierdzeniem posiadania legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wraz z pozwoleniem na broń palną lub inne środki ochrony indywidualnej (przedmioty przeznaczone do obezwładniania: paralizator elektryczny, broń gazową, pałkę obronną itp.); b)Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożone oświadczenie,Polisa lub inny dokument ubezpieczenia ma potwierdzać, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. konwojem gotówki i biletów na kwotę nie mniejszą niż 800.000 zł. (słownie: osiemset tysięcy zł.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin płatności - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk-gorzow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Kostrzyńska 46 - Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Kostrzyńska 46 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.