Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Gdynia: Sukcesywna dostawa podstawowych materiałów do diagnostyki obrazowej przez 6 m-cy. Postępowanie nr 49/ACMMiT/AW/08
Numer ogłoszenia: 248435 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6224871, fax. 058 6224871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.acmmit.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa podstawowych materiałów do diagnostyki obrazowej przez 6 m-cy. Postępowanie nr 49/ACMMiT/AW/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów określonych w 4 pakietach. Wartość zamówienia nie przekracza 133 000,0euro w skali 12 m-cy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 30.23.42.00 - Dyski optyczne 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu niniejszym mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata co najmniej 2 dostawy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, gdzie każda dostawa miała wartość nie niższą niż 60 000,00zł, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych); 4. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr 49/ACMMiT/AW/08 - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia-SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust.3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) -NIE SPEŁNIA. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.). 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. (w.w. dokumenty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych, w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata co najmniej 2 dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat (pełnych) wykonania i odbiorców oraz załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; (opinia upoważnionego do reprezentacji na zewnątrz przedstawiciela odbiorcy - wzór załącznik nr 2 do oferty. 3. Oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału i nie podlegania wykluczeniuzgodnie z art 22 i 24 Prawa zamówień publicznych - wzór załączniki nr 3 i 4 do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.acmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Kancelaria - pok 30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Filmy rtg ogólnodiagnostyczne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę filmów rtg o sześciu różnych formatach w ilości 7 800 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filmy i odczynniki do kamery laserowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę filmów i odczynników do kamery laserowej w ilości 7000sztuk filmów, 60 opakowań utrwalacza i 40 opakowań wywoływacza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0, 24.93.12.40-3, 24.93.12.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę odczynników do ciemni automatycznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.12.30-0, 24.93.12.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dyskietki do archiwizacji badań wykonanych na tomokomputerze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamóienie obejmuje dostawę 8 sztuk dysków magnetooptycznych o poj. 2,3GB..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.