To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-01
Lublin: TERMORENOWACJA BUDYNKU ODDZIAŁU CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY SPSZW IM. JANA BOŻEGO W LUBLINIE-I ETAP
Numer ogłoszenia: 248465 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360746 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMORENOWACJA BUDYNKU ODDZIAŁU CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY SPSZW IM. JANA BOŻEGO W LUBLINIE-I ETAP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie prac w budynku Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy zlokalizowanym przy ul. Biernackiego 9 w Lublinie. Zakres robót obejmuje min.: - wymianę stolarki okiennej i stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy, częściową wymianę parapetów zewnętrznych z blachy oraz przystosowanie pozostałych, istniejących obróbek do nowych okien, - naprawę glifów zewnętrznych i wewnętrznych wraz z pomalowaniem ścian okiennych wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi ,bakteriobójczymi, - wykonanie nakładek PCV na istniejące parapety wewnętrzne - wywiezienie i utylizację materiałów rozbiórkowych, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (załącznik nr 1 do SIWZ), na którą składają się w szczególności: 1) przedmiary robót, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 3. Do realizacji zmówienia powinny mieć zastosowanie wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., dla których zgodnie z odrębnymi przepisami w sprawie aprobat i kryteriów technicznych dotyczących wyrobów budowlanych, wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, jeżeli nie zostały objęte certyfikacją określoną powyżej. 4Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów, producenta, przywołane w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ, służą jedynie określeniu pożądanego (przykładowego) standardu wykonania i należy je rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne, techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wykazanych w załącznikach do SIWZ). Należy przez to rozumieć, że dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych, jak i cech nie gorszych od wskazanych jako przykładowe w STWOiR i przedmiarach robót. Obowiązek udowodnienia równoważności zaoferowanego materiału leży po stronie Wykonawcy. 5. W celu realizacji zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego modernizacją z należytą starannością. Możliwość dokonania wizji po kontakcie telefonicznym (81) 740-25-76 z pracownikiem Działu Techniczno-Administracyjnego w dni robocze w godz. 8 00- 15 00. Uwaga: podane w dokumentacji technicznej wymiary stolarki nie mogą być podstawą do jej wykonania. Wykonawca winien dokonać obmiarów rzeczywistych we własnym zakresie. Wykonawca nie może następnie podczas realizacji zawartej umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące wykonania robót, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 6. Prace remontowe odbywać się będą w obiekcie czynnym, zlokalizowanym w budynku Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy przy ul. Biernackiego 9. Z uwagi na przeprowadzanie prac przy funkcjonujących oddziałach, Zamawiający wymaga uzgadniania terminów wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w poszczególnych pomieszczeniach. Zamawiający wymaga zabezpieczenia przed zniszczeniem i zanieczyszczeniami części pomieszczenia nieobjętej pracami remontowymi(np.podłogi, panele pacjenta, urządzenia trwale zamontowane). 7. W celu sprawnego przebiegu prac Zamawiający umożliwia realizację przedmiotu zamówienia również w dni wolne od pracy (z wyłączeniem ciszy nocnej). 8. Zamawiający nie udostępnia wykonawcom powierzchni magazynowych. 9.Zamawiający wymaga zastosowania farb przeznaczonych do stosowania w obiektach służby zdrowia ,bakteriobójczych, zmywalnych-półmat. Nazwę handlową zaoferowanej farby oraz producenta należy wskazać w kosztorysie ofertowym. 10. Informacja o podwykonawcach: 3.11.1. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom, nie wskazując jednocześnie kluczowych części zamówienia zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę(art. 36a ust. 1 ustawy Pzp).. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania nazw firm podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy ,w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 . (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp). 3.11.2.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp). 3.11.3.Zasady współpracy Wykonawcy z podwykonawcą i dalszymi podwykonawcami określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 3.11.4.Zlecenie wykonania części robót budowlanych podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie tej części robót. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia, zaniedbania podwykonawców tak jak za własne działania, uchybienia, zaniedbania. .11. Wymagany minimalny okres gwarancji (i rękojmi wydłużonej na cały czas okresu gwarancji) na stolarkę okienną i drzwiową oraz na wykonane roboty budowlane liczony od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 36 m-cy i nie dłuższy niż 72 m-ce...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: TERMORENOWACJA BUDYNKU ODDZIAŁU CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY SPSZW IM. JANA BOŻEGO W LUBLINIE - I ETAP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
- Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267758,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 236888,00
Oferta z najniższą ceną: 236888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236888,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.