Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-19
Koszalin: WYJAŚNIENIE I USUNIĘCIE ISTNIEJĄCYCH ROZBIEŻNOŚCI W POWIERZCHNI DZIAŁEK WYKAZANYCH W OPERACIE EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
ORAZ DORAŹNE PRACE GEODEZYJNE DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO
Numer ogłoszenia: 248505 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYJAŚNIENIE I USUNIĘCIE ISTNIEJĄCYCH ROZBIEŻNOŚCI W POWIERZCHNI DZIAŁEK WYKAZANYCH W OPERACIE EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ DORAŹNE PRACE GEODEZYJNE DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią : OBIEKT I - obejmuje prace geodezyjne na terenie powiatu koszalińskiego powstałe w związku z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego w Starostwie Powiatowym w Koszalinie. OBIEKTY II - IV - porządkowanie operatu ewidencji gruntów i budynków dla wskazanych działek ewidencyjnych. OBIEKT I - doraźne prace geodezyjne dla potrzeb powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, składający się z następujących zadań: ZADANIE 1 Odtworzenie punktu osnowy poziomej III klasy metodą GPS, według Wytycznych Technicznych G-2.5 wydanie z 2002r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 2 sztuki w ciągu trwania umowy. ZADANIE 2 Założenie ekscentru punktu osnowy poziomej III klasy w przypadku planowanego jego zniszczenia, według Wytycznych Technicznych G-1.5, §51 z 1990r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 2 sztuki w ciągu trwania umowy. ZADANIE 3 Zabezpieczenie punktu osnowy poziomej III klasy w czasie modernizacji pasów drogowych - tj. przedłużenie centra punktu do poziomu nowej nawierzchni oraz jego zabezpieczenie i wykonanie pomiaru kontrolnego. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 4 sztuki w ciągu trwania umowy. ZADANIE 4 Przeniesienie wysokości punktu ściennego III klasy osnowy wysokościowej w razie planowanego jego zniszczenia, zgodnie z wymogami Wytycznych Technicznych G-2.2 z 1983r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 4 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 5 Sprawdzające pomiary liniowo-kątowe na istniejącej sieci ciągów sytuacyjnych zgodnie z Instrukcją Techniczną G-4 z wykonaniem obliczeń kontrolnych. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 5 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 6 Prace związane z ustalaniem przebiegu granic zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. Nr 45 poz. 453). Szacunkowa ilość punktów granicznych - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 7 Sprawdzenie położenia punktu geodezyjnego według Wytycznych Technicznych G-2.5 wydanie z 2002r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 8 Pomiar kontrolny budynku ujawnionego bądź nie na mapie prowadzonej w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym. Szacunkowa ilość budynków - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 9 Sprawdzenie klasyfikacji gleboznawczej w terenie zgodnie z § 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 roku w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19 poz. 97 z późniejszymi zmianami). Sprawdzenie poprawności klasyfikacji oraz pomiar kontrolny użytków gruntowych podlegających weryfikacji. Jednostką rozliczeniową jest operat z aktualizacji klasyfikacji gruntów. Szacunkowa ilość operatów - 20 sztuk w ciągu trwania umowy. OBIEKT II, III, IV Wyjaśnienie i usunięcie istniejących rozbieżności w powierzchni działek ewidencyjnych wykazanych w części opisowej i graficznej operatu ewidencji gruntów i budynków. Uzyskana dokumentacja ma na celu ujawnienie aktualnego stanu wskazanych działek ewidencyjnych w operacie ewidencji gruntów i budynków. Prace obejmują: - przeprowadzenie rozgraniczeń wszędzie tam, gdzie brak jest określenia położenia punktów i linii granicznych oraz przedłożenie operatów cząstkowych właściwym wójtom (burmistrzom) celem wydania decyzji administracyjnych, - wznowienie punktów granicznych wszędzie tam, gdzie jest określone położenie punktów i linii granicznych, - stabilizację wszystkich punktów granicznych znakami granicznymi z podcentrem. Zachowana zostaje stabilizacja istniejąca po uprzednim sprawdzeniu położenia punktu granicznego. Wykonanie prac ujętych w OBIEKTACH II, III, IV w następujących etapach: ETAP 1 - obejmuje przekazanie Zamawiającemu operatu technicznego zawierającego analizę materiałów źródłowych oraz potwierdzenie wysłania zawiadomienia lub wezwania na grunt stron postępowania. Odbiór w/w prac przez Zamawiającego reprezentowanego przez Wydział Geodezji i Kartografii, uprawnia Wykonawcę do wystawienia faktury w wysokości 50% ceny brutto wskazanej w ofercie i umowie za dany OBIEKT. ETAP 2 - obejmuje pozostałe prace związane ze sporządzeniem dokumentacji pozwalającej na wprowadzenie aktualnych zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz w Księdze Wieczystej. W przypadku Etapu 2 odbiór prac przez Zamawiającego reprezentowanego przez Wydział Geodezji i Kartografii może odbywać się dla poszczególnych działek. Zamawiający dopuszcza w tym etapie możliwość rozliczania fakturami za poszczególne działki ujęte w OBIEKCIE. W związku z wcześniejszym rozliczeniem Etapu I wartość faktury za każdą poszczególną działkę w Etapie 2 będzie stanowić 50% ceny brutto za działkę (ceny za poszczególne działki będą wskazane w załączniku do formularza ofertowego). OBIEKT II ogólna ilość działek w OBIEKCIE II - 20; ogólna ilość punktów granicznych w OBIEKCIE II - 1155. OBIEKT III ogólna ilość działek w OBIEKCIE III - 25; ogólna ilość punktów granicznych w OBIEKCIE III - 1264 OBIEKT IV ogólna ilość działek w OBIEKCIE IV - 27; ogólna ilość punktów granicznych w OBIEKCIE IV - 1387 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W SIWZ I ZAŁĄCZNIKACH DO SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla OBIEKTU I Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 4), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności, że osoba, która będzie kierownikiem roboty będzie posiadała odpowiednie uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac z zakresu rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, a także uprawnienia w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (art.42 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2010 r. Nr 127 poz. 1287 z późn. zm.) oraz że zapewni udział osoby uprawnionej do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów z listy upoważnionych inspektorów do spraw klasyfikacji gleb z terenu województwa zachodniopomorskiego. Dla OBIEKTU II, III, IV Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 4a), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności, że osoba, która będzie kierownikiem roboty będzie posiadał odpowiednie uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac z zakresu rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, a także uprawnienia w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (art.42 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2010 r. Nr 127 poz. 1287 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY Z ZAŁĄCZNIKEM/ZAŁĄCZNIKAMI CENOWYMI; PEŁNOMOCNICTWO /jezeli występuje/.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 pok.301-302 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2011 godzina 12:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 pok.301-302 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBIEKT I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podano w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBIEKT II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podano w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OBIEKT III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podano w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OBIEKT IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podano w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Prace remontowe budynku warsztatowego nr 5 na kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa w Darłowie (DZSW).
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Butelki i smoczki jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- BUDOWA DROGI DLA ROWERÓW Z DOPUSZCZENIEM RUCHU PIESZYCH NA ODCINKU OD M. DRZEWCE DO GRANICY GMINY
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie obrębu miasto Zagórów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę drogi gminnej nr 104814B - ul. Północna w Knyszynie wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID)
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.