Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-24
Wałbrzych: Usługi cateringowej w zakresie przygotowywania z własnych produktów poczęstunku w terminach: 24.03.2015 - 27.03.2015r. i 30.03.2015 - 31.03.2015r. podczas prezentacji uczniowskich mini projektów badawczych organizowanych w Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 19 b, 51-168 Wrocław.
Numer ogłoszenia: 24851 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu , ul. Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 843 42 47, faks 074 8434247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ciz.walbrzych
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowej w zakresie przygotowywania z własnych produktów poczęstunku w terminach: 24.03.2015 - 27.03.2015r. i 30.03.2015 - 31.03.2015r. podczas prezentacji uczniowskich mini projektów badawczych organizowanych w Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 19 b, 51-168 Wrocław..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa cateringowa w zakresie przygotowywania z własnych produktów poczęstunku w terminach: 24.03.2015r. - dla 200 osób (serwowanego w 3 pomieszczenia dla 70, 90 i 40 osób) 25.03.2015r. - dla 330 osób (serwowanego w 5 pomieszczeniach dla 70, 100, 80, 30 i 50 osób) 26.03.2015r. - dla 240 osób (serwowanego w 5 pomieszczeniach dla 70, 60, 40, 40 i 30 osób) 27.03.2015r. - dla 200 osób (serwowanego w 5 pomieszczeniach dla 80, 40, 40, 20 i 20 osób) 30.03.2015r. - dla 320 osób (serwowanego w 5 pomieszczeniach dla 90, 70, 60, 60 i 40 osób) 31.03.2015r. - dla 320 osób (serwowanego w 5 pomieszczeniach dla 90, 70, 60, 50 i 50 osób) podczas prezentacji uczniowskich mini projektów badawczych organizowanych w Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 19 b, 51-168 Wrocław. Usługa cateringowa, będzie polegać na przygotowaniu: Poczęstunku /bufetu kawowego podczas prezentacji w godz. 08 00 - 16 00 uzupełnianego w miarę potrzeb (catering ciągły). Na poczęstunek powinny składać się: a)kawa świeżo parzona w ekspresie, serwowana z ekspresu lub termosów -minimum 200 ml/1 osobę, b)mleczko do kawy 10% - minimum 10 gram/1 osobę, c)cukier w jednorazowych torebkach, d)herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru (co najmniej 2 rodzaje) pakowana w oddzielnych torebkach parzona wrzątkiem, e)cytryna, f)ciasto domowe co najmniej dwa rodzaje (typu: orzechowiec, szarlotka, sernik) - minimum 200 gram/1 osobę, g)2 rodzaje soków 100 % co najmniej - 200 ml/1 osobę h)woda gazowana i niegazowana w butelkach - 0,25 l/1 osobę Poczęstunku dostępnego w godz. 1200 - 16 00 uzupełnianego w miarę potrzeb (catering ciągły) składającego się z: a)dwóch rodzajów sałatek typu gyros/sałatka grecka/z tuńczykiem - co najmniej 150gram/1 osobę, b)desek pieczonych mięs (trzy rodzaje mięs: schab, karczek wieprzowy, boczek gotowany/wędzony)- minimum 50 gram/1 osobę, c)co najmniej dwa rodzaje chleba - minimum 15 gram/1 osobę, d)co najmniej trzech rodzajów tartinek - z co najmniej trzema składnikami każda (np. pasta jajeczna, łosoś, wędliny) w ilości co najmniej po trzy sztuki na osobę - łączna gramatura trzech tartinek winna wynieść co najmniej 150 gram/1 osobę, e)trzy rodzaje owoców - bez ograniczeń. Sposób podania poczęstunku: w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklaneczek do zimnych napojów, łyżeczek i serwetek (nie dopuszcza się stosowania plastikowych sztućców i naczyń), woda gazowana i niegazowana w butelkach, soki serwowane w szklanych dzbankach. Wykonawca zobowiązany jest do udekorowania stołu m.in.: obrusy jednolitego koloru (wyklucza się obrusy jednorazowe), kompozycja dopasowana do wnętrza oraz obejmować musi, co najmniej 2 obrusy dobrane do siebie, umiejętnie upięte od strony reprezentacyjnej, zasłaniające nogi stołu, możliwość wykorzystania dekoracji z kwiatów i serwetek. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych naczyń, sztućców i wszystkich pozostałych elementów wymaganych do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, jak również uprzątnięcia pomieszczenia po zakończeniu posiłku. Wykonawca zapewni odpowiednią obsługę zapewniającą ciągłość korzystania z poczęstunków. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości: 2000 zł. (słownie: dwa tysiące zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tj. Wykonawcy którzy posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji, przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającej do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie przygotowywania potraw w oparciu o surowce, półprodukty i świadczenia usług cateringowych transportem własnym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Żywność ekologiczna - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: - Terminy realizacji usługi - w przypadku zmiany terminów prezentacji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego - nowy termin realizacji zamówienia nie może przypadać w okresie dłuższym niż 14 dni od pierwotnego wskazanego w punkcie I.5) SIWZ, terminu realizacji usługi. - W przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. - Zmianę liczby uczestników konkursu (odbiorców usługi) określonej w punkcie I.5 SIWZ, nie więcej niż o 10% w stosunku do pierwotnej liczby.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ciz.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-300 Wałbrzych, Rynek 6, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 13:00, miejsce: 58-300 Wałbrzych, Rynek 6, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowane w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa pojemników na odpady
- Zakup wraz z dostawą kardiomonitora, defibrylatora oraz aparatu do automatycznej kompresji
- "Ochrona osób i mienia na terenie Wałbrzyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Wałbrzychu"
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii stacjonarnej.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
- Przygotowanie posiłków wraz z dostawą dla mieszkańców Domów Pomocy Społecznej i Dziennych Domów Pomocy w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Prowadzenie kuchni szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów szkoły podstawowej, wraz z dzierżawą pomieszczeń
- Kompleksowa usługa przygotowania i dostarczania posiłków
- Usługa cateringowa wraz z usługą: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Małomicach w 2025 r
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jastrzębiu-Zdroju w roku 2025
- Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.- którym przyznano pomoc w formie dożywiania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.