eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.



Ogłoszenie z dnia 2007-04-30

POZYCJA 24851

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS przy ul. Szkolnej w Białobrzegach" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, do kontaktów: Tadeusz Bombiński - w zakresie przedmiotu zamówienia, Beata Borucka - w zakresie ustawy - Prawo zam. publ., Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926557, 5926420, fax 022 5926663, e-mail: bzp@krus.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krus.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Kancelaria - pok. 101, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ubezpieczenia rolnicze. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS przy ul. Szkolnej w Białobrzegach". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Białobrzegi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS przy ul. Szkolnej w Białobrzegach". 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - wykaz oddanych do użytku w generalnym wykonawstwie w okresie ostatnich pięciu lat /licząc wstecz od terminu składania ofert/ obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych o wartości netto powyżej 700.000 zł każdy, według załącznika nr 1 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że obiekty te zostały wykonane z należytą starannością. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa budynku administracyjno-biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.01.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,0 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). uzyskali w ostatnim roku obrotowym wartość wskaźnika płynności finansowej >1 o wzorze: Wp = majątek obrotowy - zapasy / zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne b). uzyskali w ostatnim roku obrotowym wartość wskaźnika zadłużenia < 1 o wzorze: Wz = zobowiązania długoterminowe + zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne + rozliczenia międzyokresowe i przychody przyszłych okresów / kapitał własny + rezerwy c). Wykazali się realizacją w generalnym wykonawstwie w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert) obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych o wartości netto powyżej 700.000 zł każdy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty, b) dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy - Pzp, e) oświadczenie o treści zgodnej z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ww. ustawy, f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy, j) wykaz podwykonawców z określeniem zakresu wykonywanych przez nich robót, k) wykaz oddanych do użytku w generalnym wykonawstwie w okresie ostatnich pięciu lat /licząc wstecz od terminu składania ofert/ obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych o wartości netto powyżej 700.000 zł każdy, według załącznika nr 1 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że obiekty te zostały wykonane z należytą starannością, l) polisę ubezpieczenia od OC w zakresie prowadzenia robót budowlano-montażowych, m) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - upoważnienia /pełnomocnictwa/ do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile upoważnienie to nie wynika z dokumentu rejestracyjnego, n) zobowiązanie według załącznika nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 50 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego - sala konferencyjna "A".

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.