eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaDostawa artykułów spożywczych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Włodawa: Dostawa artykułów spożywczych.
Numer ogłoszenia: 24853 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0-82 572 11 38, faks 0-82 572 24 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp3wlodawa@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z załącznikami 1,2,3,4,5,6,7,8 i 9, które opisano poniżej. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Istotą zamówienia jest cykliczne dostarczanie do kuchni: 1. Szkoły Podstawowej nr 3 we Włodawie, ul. Z. Sierpińskiego 4, 2. Szkoły Podstawowej nr 2 we Włodawie, ul, Kopernika 3, 3. Publicznego Gimnazjum nr 1 we Włodawie, ul. Szkolna 7, 4. Przedszkola Miejskiego nr 1 we Włodawie, ul. Słowackiego 16, 5. Miejskiego Przedszkola Integracyjnego we Włodawie, ul. Szkolna 5, artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla uczniów i dzieci. Artykuły będą zamawiane w cyklu od jednodniowego do dwutygodniowego, w przypadku ziemniaków głównie w okresie jesiennym z późniejszym uzupełnianiem. Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załącznikach, opisujących poniższe oferty częściowe stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji. W obrębie każdego załącznika (od nr 1 do nr 9) wykazano roczne zużycie artykułów spożywczych w 2013 r. w rozbiciu na poszczególne podmioty ze wskazaniem przedmiotu dostawy. nr 1- garmażerka - dostawa dwa razy w tygodniu, nr 2- mrożonki - dostawa dwa razy w tygodniu, nr 3- nabiał - dostawa codzienna, nr 4- masa mięsna - dostawa codzienna, nr 5- warzywa - dostawa codzienna, nr 6- ziemniaki - dostawa dwa razy w miesiącu, dostawa główna październik - listopad 2014 r. , nr 7- pieczywo - dostawa codzienna, nr 8- drożdżówki i ciasta - dostawa codzienna, nr 9- artykuły spożywcze ogólne - dostawa dwa razy w tygodniu, 1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych ilości artykułów, niż te które określono w zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9 , rozszerzenia zamawianych asortymentów, bądź rezygnacji z niektórych artykułów w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Rozbicie dostaw (w załącznikach od nr 1 do nr 9) na poszczególne placówki ma charakter informacji ogólnej, wskazującej na orientacyjne zapotrzebowanie artykułów spożywczych w poszczególnych placówkach. W przypadku powtarzania się artykułu w obrębie załącznika, dostawca zobowiązany jest do wstawienia (przy identycznej gramaturze ) tej samej ceny. 2.Wykonawca będzie dostarczał towar (wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce) do siedziby zamawiającego na swój koszt. 3.Realizacja dostaw odbywać się będzie w terminie 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia w formie telefonicznej lub pisemnej. 4.Wykonawca zapewni odpowiednią temperaturę wewnątrz kontenera pojazdu, w którym będzie przewoził artykuły spożywcze, zgodnie z zasadami HACCP obowiązującymi u zamawiającego. Wykonawca użyje przy przewozach, odpowiednich opakowań, zapewniających właściwy przewóz towarów. 5.Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. 6.Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem natychmiastowej wymiany. 7.Ceny jednostkowe artykułów będących przedmiotem przetargu określone w formularzach ofertowych nie ulegną podwyższeniu przez okres 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 8.Podwyższenie cen dostarczanych artykułów może być dokonane wyłącznie w związku z obiektywną zmianą czynników cenotwórczych. Wykonawca może zaproponować w formie pisemnej wzrost cen potwierdzając to co najmniej trzema oryginalnymi dokumentami (lub dokumentami poświadczonymi za zgodność z oryginałem) wzrostu cen zakupu lub produkcji w odniesieniu do cen obowiązujących podczas składania oferty. Całkowity wzrost cen poszczególnych artykułów, w czasie obowiązywania umowy, nie może być większy niż o 15% w stosunku do cen wykazanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych, lub rażąco wysokich wzrostów cen, zamawiający ma prawo odmowy odbioru dalszych dostaw i odstąpienia od umowy, bez prawa wykonawcy do naliczania kar umownych z tego tytułu. Niezależnie od tego zapisu, ceny towarów przez okres 6 miesięcy od daty zawarcia umowy nie mogą ulec zmianie. 9.Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy po upływie 21 dni licząc od daty dostawy towaru i faktury. 10.Dostawcy będzie przysługiwać prawo zastosowania ewentualnych upustów cenowych. 11.Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń opisanych w punkcie 8..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające dotyczą artykułów określonych w Dziale II.1.4 i będą mogły być wprowadzone w porozumieniu z dostawcą.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.20.00.00-0, 15.81.00.00-9, 15.31.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wniesiono szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wniesiono szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wniesiono szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wniesiono szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wniesiono szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Uzasadnione i udokumentowane wzrosty cen zakupu lub produkcji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp3wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Z. Sierpińskiego 4 22-200 Włodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Z. Sierpińskiego 4 22-200 Włodawa pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Garmażerka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw to min pierogi, kluski, pyzy, naleśniki. Dostawy do 5 placówek oświatowych. Wielkość uzależniona od liczby żywionych dzieci i uczniów oraz zmienności jadłospisów występujących u zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw to min:mieszanki jarzynowe,kompotowe, marchewka,ryba,truskawki, kalafior lody. Dostawy do 5 placówek oświatowych. Wielkość uzależniona od liczby żywionych dzieci i uczniów oraz zmienności jadłospisów występujących u zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw to min:mleko, ser, twaróg, jogurt, masło. Dostawy do 5 placówek oświatowych. Wielkość uzależniona od liczby żywionych dzieci i uczniów oraz zmienności jadłospisów występujących u zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Masa mięsna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw to min:boczek, filet z kurczaka,indyka kości, łopatka, schab, polędwica, kiełbasa szynka . Dostawy do 5 placówek oświatowych. Wielkość uzależniona od liczby żywionych dzieci i uczniów oraz zmienności jadłospisów występujących u zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw to min:buraki, cebula, fasolajabłka, kapusta,pomidor, por, pomarańcza banan . Dostawy do 5 placówek oświatowych. Wielkość uzależniona od liczby żywionych dzieci i uczniów oraz zmienności jadłospisów występujących u zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ziemniaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw to ziemniaki . Dostawy do 5 placówek oświatowych. Wielkość uzależniona od liczby żywionych dzieci i uczniów oraz zmienności jadłospisów występujących u zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw to min:chleb, bułki . Dostawy do 5 placówek oświatowych. Wielkość uzależniona od liczby żywionych dzieci i uczniów oraz zmienności jadłospisów występujących u zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drożdżówki i ciasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw to min:wafle, pączki herbatniki, ptysie, ciastka kruche,rogaliki. Dostawy do 5 placówek oświatowych. Wielkość uzależniona od liczby żywionych dzieci i uczniów oraz zmienności jadłospisów występujących u zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Artykuły spożywcze ogólne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw to min: . Dostawy do 5 placówek oświatowych. Wielkość uzależniona od liczby żywionych dzieci i uczniów oraz zmienności jadłospisów występujących u zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.