Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Katowice: zewnętrzna kampania promocyjna Katowicki Karnawał Komedii
Numer ogłoszenia: 248567 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, fax 032 2593303,032 2598930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zewnętrzna kampania promocyjna Katowicki Karnawał Komedii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) przeprowadzenie zewnętrznej zewnętrzna kampania promocyjna Katowicki Karnawał Komedii Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) Przedmiot zamówienia posiada kod CPV - 74422000-3 usługi w zakresie promocji. Reklama na billboardach i fullbackach winna zostać umieszczona obligatoryjnie w niżej wymienionych miastach: 1. Warszawie, 2. Krakowie, 3. Wrocławiu, 4. Poznaniu, 5. Gdańsku, 6. Łodzi, 7. Lublinie. Reklamę na billboardach ponadto można umieścić w pozostałych miastach wojewódzkich (z wyłączeniem Miasta Katowice), z zastrzeżeniem, że ilość billboardów nie może być mniejsza niż 300. Zamawiający wymaga, aby reklama na tyłach autobusów miejskich (fullback) została umieszczona tylko w wymienionych 7 miastach miastach, z zastrzeżeniem, że Ilość fullback-ów nie może być mniejsza niż 50.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 07.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy. Ponadto do postępowania zakwalifikowani zostaną wykonawcy: a) którzy posiadają możliwość adaptacji wstępnego projektu przygotowanego przez Urząd Miasta Katowice do potrzeb kampanii (wymogów technicznych nośników - bilbord, autobus, internet), - projekt reklamy załącznik nr 8, b) którzy posiadają możliwość umieszczenia 300 reklam billboardowych na okres 2 tygodni w miastach wojewódzkich Polski, w tym obligatoryjnie w: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Lublinie, a w pozostałych miastach wojewódzkich (z wyjątkiem Miasta Katowice) fakultatywnie - załącznik nr 5, c) którzy posiadają możliwość wyklejenia 50 tyłów (fullback) autobusów miejskich (rok produkcji autobusów - po 2000 roku) oraz wynajęcie powierzchni reklamowej autobusów w miastach wojewódzkich: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Lodź i Lublin na okres 1 miesiąca, - załącznik nr 5, d) którzy posiadają możliwość zamieszczenie reklamy (banera internetowego) na portalu internetowym gwarantującym duży zasięg na okres 1 miesiąca (minimum 10.000 przejść na stronę Urzędu Miasta Katowice w okresie trwania kampanii), e) którzy posiadają możliwość badania efektywności kampanii przy zastosowaniu takich wskaźników jak: 1. stopień dotarcia kampanii do grupy docelowej tj. mieszkańców miast wojewódzkich w wieku od 18 do 60 lat, 2. znajomości hasła kampanii w grupie docelowej przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu, 3. udział osób w grupie docelowej pozytywnie postrzegających Katowice przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu. f) którzy posiadają możliwość umieszczenia reklam w miejscach umożliwiających dotarcie treści reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, g) którzy posiadają możliwości druku plakatów wielkoformatowych, h) którzy złożą oświadczenie, iż reklamy zostaną umieszczone na billboardach rozpoczęcie od dnia pomiędzy 7 a 11 stycznia 2008r - przez okres 2 tygodni,, zaś na fullbackach oraz w internecie rozpoczęcie od dnia pomiędzy 07 a 11 stycznia 2008r. na okres 1 miesiąca, natomiast wyniki badań zostaną przedstawione do dnia 29 lutego 2008 r. i) Wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiące przedmiot zamówienia (za usługi takie uważać się będzie usługi polegające na wykonaniu kampanii reklamowej o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej dot. wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, b/ oświadczenie o posiadaniu możliwości (załącznik nr 4) o treści jak określ. w pkt. 12.2 c/ oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ, d/ listę lokalizacyjną miast, w których zostanie umieszczona reklama (załącznik nr 5), e/ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 7)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice, Biuro Informacji i Promocji, Rynek 13 I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:55, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Informacji i Promocji Rynek 13 pok. 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do oferty wykonawcy winni również załączyć kalkulację ceny ofertowej (załącznik nr 6), Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13 ppkt. 2a, 2c, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 ).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Miasta Piły w roku 2025 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnej "VIII turystyczne mistrzostwa Vlogerów"
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Usługi w zakresie promocji - kampania promocyjna na automatach paczkowych
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.