eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. milicki, trzebnicki Przedmiot zamówienia składa się z następujących częścia) Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. milicki b) Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. trzebnicki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Wrocław: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. milicki, trzebnicki Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. milicki b) Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. trzebnicki
Numer ogłoszenia: 248574 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. milicki, trzebnicki Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. milicki b) Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. trzebnicki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zgodnie z zakresami prac oraz harmonogramami wykonania prac bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych urządzeń melioracji wodnych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego na terenie, pow. milickiego i trzebnickiego. Ad. a) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zgodnie z zakresem prac oraz harmonogramem wykonania prac bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych urządzeń melioracji wodnych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (wały przeciwpowodziowe - 74,755 km, budowle wałowe - 52 szt., budowle hydrotechniczne (jazy, przepusty z piętrzeniem) - 70 szt., inne (szlabany, tablice, barierki, itp.) na terenie pow. milickiego. Ad. b) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zgodnie z zakresem prac oraz harmonogramem wykonania prac bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych urządzeń melioracji wodnych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (wały przeciwpowodziowe - 115,821 km, budowle wałowe - 59 szt., budowle hydrotechniczne (zastawki, jaz itp.)- 22 szt.), inne (szlabany, tablice, barierki, itp.) na terenie pow. trzebnickiego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.80.00.00-3, 90.72.18.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Dla zamówienia w części a) pn.: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. milicki 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Dla zamówienia w części b) pn.: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. trzebnicki 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Termin, miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 01.08.2014r. godz. 9:00 Wadium wniesione w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy wnieść nie później jak w dniu terminie składania ofert, czyli dnia.: 01.08.2014r. godz. 9:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O Zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu konserwacji, napraw bądź remontu budowli hydrotechnicznych. Dotyczy zamówień w części a) i b) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 8. 1.2 niniejszej SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która posiada co najmniej jedno z wymienionych uprawnień budowlanych: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności techniczno - budowlanej: inżynieria wodna lub melioracje wodne, nadane z mocy Zarządzenia Prezesa Centralnego Urzędu Gospodarki Wodnej i Ministrów Żeglugi oraz Rolnictwa z dnia 01.09.1964r. (Dz. U. Nr 17 z dnia 19.09.1964r.) lub - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych obejmujących również ujęcia wód oraz budowle basenów wodnych i zbiorników wodnych przemysłowych lub melioracji wodnych nadane z mocy Rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20.02.1975 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1974r. Nr 8, poz. 46) lub - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej nadane z mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30.12.1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1995r. Nr 8, poz. 38) lub Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2005r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2005r. Nr 9, poz. 817) lub Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83 poz. 578 oraz jest członkiem OIIB Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 17.04.2008r. nr 63, poz. 394). Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie i wykaz którego wzór stanowi załącznik Nr 5 - część IV SIWZ Formularze. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

8.1.3. Oferta musi być podpisana przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta wykonawcy przez osoby do tego umocowane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności o których mowa w § 3 ust. 5 umowy 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze, wysokie stany wód, pokrywa śnieżna itp.; c) możliwość wystąpienia szkody np. w uprawach rolnych lub innych szkód na działkach przyległych jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac, d) możliwość wystąpienia szkody w środowisku, e) niewypały i niewybuchy; f) wykopaliska archeologiczne; 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane udzieleniem Wykonawcy zamówienia dodatkowego; 4) zmiany wynagrodzenia (ceny): a) wystąpienia okoliczności o których mowa w § 7 ust. 1 umowy i w § 6 pkt. 5. b) możliwość wystąpienia szkód w środowisku, c) zmiana stawki podatku VAT (w tym przypadku ulegnie zmianie wartość wynagrodzenia brutto, która zostanie dostosowana do obowiązującej stawki podatku VAT). 5) zmiany osobowe a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiany osób do nadzorowania prac. 6) Pozostałe zmiany a) zmiana dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy 3. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. J. Matejki 6, 50-333 Wrocław, III pietro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. J. Matejki 6, 50-333 Wrocław (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. milicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zgodnie z zakresem prac oraz harmonogramem wykonania prac bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych urządzeń melioracji wodnych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (wały przeciwpowodziowe - 74,755 km, budowle wałowe - 52 szt., budowle hydrotechniczne (jazy, przepusty z piętrzeniem) - 70 szt., inne (szlabany, tablice, barierki, itp.) na terenie pow. milickiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.80.00.00-3, 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych w zlewni rz. Baryczy, pow. trzebnicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zgodnie z zakresem prac oraz harmonogramem wykonania prac bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych urządzeń melioracji wodnych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (wały przeciwpowodziowe - 115,821 km, budowle wałowe - 59 szt., budowle hydrotechniczne (zastawki, jaz itp.)- 22 szt.), inne (szlabany, tablice, barierki, itp.) na terenie pow. trzebnickiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.