eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawa i montaż przesuwnych akustycznych ścian działowych dla pomieszczeń znajdujących się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Częstochowa: Dostawa i montaż przesuwnych akustycznych ścian działowych dla pomieszczeń znajdujących się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121
Numer ogłoszenia: 248588 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA, ul. Nowowiejskiego 26, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3605688, fax 034 3605747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna. Głównym Akcjonariuszem jest Gmina Częstochowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż przesuwnych akustycznych ścian działowych dla pomieszczeń znajdujących się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż dwóch ścian działowych, przesuwnych, akustycznych dla Sali konferencyjnej znajdującej się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121. Opis ściany przesuwnej akustycznej: 1.Wymiary: L = 1150 cm x 300 cm 2.Rama duralowo - stalowa lub stalowa o konstrukcji skręcanej lub spawanej zgodnie z technologią producenta; 3.Mechanizm dźwigowo - sprężynowy umieszczony wewnątrz każdego modułu zapewniający wysunięcie i stały docisk poziomych aluminowo-gumowych uszczelniaczy do prowadnicy górnej i podłogi na całej szerokości modułu; 4.Wysuwane uszczelniacze posiadające konstrukcje umożliwiającą niwelowanie pochylenia podłoża 25 mm/6m bez zmiany wysokości modułu; 5.Nacisk wywierany przez wysunięty poziomy uszczelniacz nie może przekraczać 1000 N/mb; 6.Ściana nie może posiadać prowadzenia podłogowego; 7.Ściana do obsługi manualnej; 8.Profil czołowy każdego modułu wykonany z anodowanego duralu z umieszczonymi dwiema symetrycznymi liniami uszczelek gumowych i centralnym przylgowym uszczelniaczem magnetycznym gwarantującym szczelność styku międzymodułowego; 9.Moduły powinny być zawieszane na jednym wózku jezdnym poruszającym się wewnątrz górnej prowadnicy; 10.Prowadnica wykonana ze stopu o dużej wytrzymałości na odkształcenia plastyczne; 11. Antywibracyjna konstrukcja wózków jezdnych zapewniająca minimalne opory toczenia w prowadnicy, aby posługiwanie się modułami nie wymagało dużego wysiłku; 12.Pierwszy i końcowy moduły ściany powinny być dokowane do pionowych elementów bazowych; 13.Moduł końcowy - teleskop umożliwiać ma rozparcie swoich uszczelniaczy w poziomie i pionie i zapewniać szczelne zamknięcie całej ściany i jej stężenie; 14. Izolacja akustyczna ściany co najmniej Rw = 39 dB; 15. Poszycie modułów ściany ma być wykonane z płyty wiórowej nie zapalnej grubości 16 mm klasy B,s-2,d-0 oklejonej laminatem HPL niezapalnym lub trudno zapalnym, zgodnie z wymaganiami przepisów p.poż; 16.Typ parkowania - proste na głównej prowadnicy, prostopadłe do jej osi. 17.Masa właściwa modułu ściany powinna wynosić od 25 do 60 kg/m2; 18.Grubość modułu powinna wynosić od 100 do 110 mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.23.10 - Ścianki działowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.23.10 - Ścianki działowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 i 4 do niniejszej specyfikacji) oraz dokumenty, o których mowa w pkt 1, 3, 4 IX SIWZ. 1.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji oraz dokumenty wymienione w punkcie IX w podpunkcie nr 2). 1.3Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia ww warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia powinno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. 2.Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 3, 4 niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organu samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 8.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Powyższe dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul. Nowowiejskiego 26 42-217 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul. Nowowiejskiego 26 42-217 Częstochowa - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.